samochód = broń przeciw gołębiom i psom??

Data: 2009-10-06 09:56:20
Autor: Cyprian Prochot
samochód = broń przeciw gołębiom i psom??

Użytkownik "PiotReK" <piotrdg@gmail.com> napisał w wiadomości news:138ad84e-7f1b-4fc1-8961-9ee9dd915b01d23g2000vbm.googlegroups.com...

niech sie cieszy ze to nie byla ona :/ policja pewnie tylko go pouczy,
bo dowodow nie ma, ze specjalnie...

dlatego warto wrzucic pod szybe rejestrator.

mnie wczoraj prawie na osiedlu skasowal rozpedzony lanos, ktory na zblokowanych kolach usilowal zmiescic sie na przejsciu na pieszych miedzy mna a pieszą ktora przepuszczalem.

gardlowanie ze strony kierownika lanosa szybko skonczylo sie po wskazaniu rejestratora.

Cyprian Prochot

Data: 2009-10-06 10:40:54
Autor: Bydlę
Cyprian Prochot wrote:
> [...]
> mna a pieszą ktora przepuszczalem.
>
> gardlowanie ze strony kierownika lanosa szybko skonczylo sie po wskazaniu

Daj odsyłacz do filmu.

--
Bydlę

Data: 2009-10-06 10:47:10
Autor: Cyprian Prochot

Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:haevr6$n69$3cougar.axelspringer.pl...

> mnie wczoraj prawie na osiedlu skasowal rozpedzony lanos, ktory na

Daj odsyłacz do filmu.

musze zrzucic z rejestratora  i na jakiegos youtuba wywalic.
przy okazji podrzuce linka.

Cyprian Prochot

Data: 2009-10-07 20:38:54
Autor: Arbiter

Użytkownik "Cyprian Prochot" <cyppis@NOSPAMe-koncept.pl> napisał w wiadomości news:haf041$2gv$1news.onet.pl...

musze zrzucic z rejestratora  i na jakiegos youtuba wywalic.
przy okazji podrzuce linka.

i jak, masz ten filmik?

Data: 2009-10-08 08:45:40
Autor: Cyprian Prochot

Użytkownik "Arbiter" <niema@hotmail.com> napisał w wiadomości news:haindc$15an$1newsread2.aster.pl...

musze zrzucic z rejestratora  i na jakiegos youtuba wywalic.
przy okazji podrzuce linka.

i jak, masz ten filmik?

ostatnio mam zajete 28h/dobe ;)
ale co sie odwlecze ... ;D

Cyprian Prochot

Data: 2009-10-06 10:57:39
Autor: GK
Cyprian Prochot pisze:

gardlowanie ze strony kierownika lanosa szybko skonczylo sie po wskazaniu rejestratora.

Kurcze, jakie rejestratory macie? Jakie kamerki? Sam bym taką zainstalował...
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2009-10-06 22:51:39
Autor: marjan
Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Tue, 06 Oct 2009 10:57:39 +0200, GK napisał(a):

Kurcze, jakie rejestratory macie? Jakie kamerki? Sam bym taką zainstalował...

Kamerka - zwykła przemysłówka, jakieś 130zł na allegro z obiektywem, do
tego cyfrowy PVR - akurat używamy z Cyprianem sprzętu firmy Archos - AV700
i AV500. Do tego potrzebujesz zasilacz i jesli kamerka nie ma wbudowanego
mikrofonu - to mikrofonu i wzmacniacza doń.

Mógłbyś kiedyś podrzucić zdjęcie jak to wygląda zamontowane?

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-10-06 22:58:30
Autor: J.F.
On Tue, 06 Oct 2009 22:51:39 +0200,  marjan wrote:
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

A wolisz wersje 1.0 czy 2.1 ? :-)

J.

Data: 2009-10-06 23:19:43
Autor: marjan
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

? chyba nie zrozumiałem ;>

Data: 2009-10-07 00:38:37
Autor: Adam Płaszczyca
samochód = broń przeciw gołębiom i psom??
Dnia Tue, 06 Oct 2009 23:19:43 +0200, marjan napisał(a):

A wolisz wersje 1.0 czy 2.1 ? :-)

? chyba nie zrozumiałem ;>

Bo tem sprzęt ewoluuje ciągle ;) --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-07 14:08:18
Autor: marjan
Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Tue, 06 Oct 2009 23:19:43 +0200, marjan napisał(a):

A wolisz wersje 1.0 czy 2.1 ? :-)
? chyba nie zrozumiałem ;>

Bo tem sprzęt ewoluuje ciągle ;)

To jak możesz, to podrzuć jakieś zdjęcia. Ciekawy jestem jak to wygląda. (obojętne która wersja, najlepiej wszystkie :D)

Data: 2009-10-07 20:44:33
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 07 Oct 2009 14:08:18 +0200, marjan napisał(a):

Bo tem sprzęt ewoluuje ciągle ;)

To jak możesz, to podrzuć jakieś zdjęcia. Ciekawy jestem jak to wygląda. (obojętne która wersja, najlepiej wszystkie :D)

Nie bardzo mogę, jestem na urlopie i tylko GPRS mam. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-07 22:04:40
Autor: J.F.
On Tue, 06 Oct 2009 23:19:43 +0200,  marjan wrote:
J.F. pisze:
Mógłbyś kiedyś podrzucić zdjęcie jak to wygląda zamontowane?
A wolisz wersje 1.0 czy 2.1 ? :-)

? chyba nie zrozumiałem ;>

http://trzypion.oldfield.org.pl/PMS/Rejestrator/

Jakbys mial jakies krytyczne uwagi .. to to jest wersja 1.0 :-)

J.

Data: 2009-10-07 22:13:38
Autor: marjan
J.F. pisze:
[...]

To ja jednak poczekam aż Adam wróci z urlopu i w wolnym czasie pokaże wersję 2.1 :)

Data: 2009-10-07 22:54:03
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 07 Oct 2009 22:13:38 +0200, marjan napisał(a):

To ja jednak poczekam aż Adam wróci z urlopu i w wolnym czasie pokaże wersję 2.1 :)

Zmieniło się tylko tyle, że kamera jest na przyssawce mocowanej do szyby, a
rejestrator jest większy (i lepszy). Reszta na razie bez zmian, choć w końcu dorobię uchwyt na rejestrator i
uporządkuje okablowanie. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-07 09:06:03
Autor: jerry
samochód = broń przeciw gołębiom i psom??
GK natekścił posta haf0q3$lg9$1@inews.gazeta.pl:

gardlowanie ze strony kierownika lanosa szybko skonczylo sie po
wskazaniu rejestratora.
Kurcze, jakie rejestratory macie? Jakie kamerki? Sam bym taką
zainstalował...
starego mediona z allegro za sześć dych. przyczepiony na rzepa.
zasilanie dwa AA. zapis w rozdzielczości 640x480. na karcie 2gb mieści 3h filmu.

Data: 2009-10-07 10:27:20
Autor: Bydlę
Adam Płaszczyca wrote:

> Dowolnej przemysłówki - kamera MA BYĆ WIDOCZNA ;)
>
> Mocowanie - w MM kupujesz najtańszy mini-statyw z głowiczką kulową, w
> sklepie z akcesoriami GSM najtańszy uchwyt z przyssawką.
> Statyw rozbebeszasz tak, że masz samą głowicę, uchwyt ucinasz tak, żeby
> została sama przyssawka z kikutem, do którego przyklejasz głowiczkę.
> I już ;)
>
> P.S. Dla tradycjonalistów - przyklejasz oczywiście poxipolem ;)

Dziękuję bardzo! -  za jakiś tydzień będę miał trochę wolnego, więc sobie pomajsterkuję :-)

--
Bydlę

samochód = broń przeciw gołębiom i psom??