Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   samochd do 10K

samochd do 10K

Data: 2013-05-23 16:41:22
Autor: Excite
samochd do 10K
W dniu 2013-05-20 16:16, Wdz pisze:
Zamierzam wkrtce kupi swj pierwszy samochd osobowy w cenie do ok 10 k
Chciabym by by :
- w miar bezawaryjny,
- max. 2000 rok produkcji
- niewiele pali

W zalenoci od tego ile miejsca potrzebujesz szuka bym Corsy C 1.7dti, Astry 1.7/2.0 dti, Vectry lub Omegi z silnikiem 2.0 dti.

Data: 2013-05-23 18:58:29
Autor: Cavallino
samochd do 10K

Uytkownik "Excite" <niema@nie.bedzie.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:knl9qk$61t$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-05-20 16:16, Wdz pisze:
Zamierzam wkrtce kupi swj pierwszy samochd osobowy w cenie do ok 10 k
Chciabym by by :
- w miar bezawaryjny,
- max. 2000 rok produkcji
- niewiele pali

W zalenoci od tego ile miejsca potrzebujesz szuka bym Corsy C 1.7dti, Astry 1.7/2.0 dti, Vectry lub Omegi z silnikiem 2.0 dti.

Skd taka dziwna mio akurat do Opli?

Data: 2013-05-23 22:41:36
Autor: Excite
samochd do 10K
W dniu 2013-05-23 18:58, Cavallino pisze:
Skd taka dziwna mio akurat do Opli?

To nie mio tylko przyzwoita cena do jakoci. Pewnie e mona by poszuka co VW czy Forda ale ja zaproponowaem akurat Opla :)

Data: 2013-05-24 19:15:31
Autor: Cavallino
samochd do 10K

Uytkownik "Excite" <niema@nie.bedzie.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:knluu1$rkq$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-05-23 18:58, Cavallino pisze:
Skd taka dziwna mio akurat do Opli?

To nie mio tylko przyzwoita cena do jakoci.

Mwisz tak oglnie, czy tylko o starociach?
Bo nie przypominam sobie aby Ople miay jak szczeglnie dobr cen.

Data: 2013-05-26 10:01:07
Autor: Excite
samochd do 10K
W dniu 2013-05-24 19:15, Cavallino pisze:
Mwisz tak oglnie, czy tylko o starociach?

O uywkach w okolicach 10k.

Data: 2013-05-26 13:10:39
Autor: Cavallino
samochd do 10K

Uytkownik "Excite" <niema@nie.bedzie.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:knsfg5$1pa$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-05-24 19:15, Cavallino pisze:
Mwisz tak oglnie, czy tylko o starociach?

O uywkach w okolicach 10k.

I akurat Ople s takie dobre?
Znaczy tasze ni konkurencja, czy mniej awaryjne?
Bo co prawda to nie bardzo mj zakres zainteresowa (cenowy), ale jeli co o starych Oplach syszaem od znajomych, to tylko le.
Moje dowiadczenia zreszt to potwierdzay.

Data: 2013-05-26 16:52:02
Autor: Excite
samochd do 10K
W dniu 2013-05-26 13:10, Cavallino pisze:
I akurat Ople s takie dobre?
Znaczy tasze ni konkurencja, czy mniej awaryjne?
Bo co prawda to nie bardzo mj zakres zainteresowa (cenowy), ale jeli
co o starych Oplach syszaem od znajomych, to tylko le.
Moje dowiadczenia zreszt to potwierdzay.

Najwikszy problem bardzo starych Opli to bya rdza. Za 10k kupi ju modele z lat gdy Opel zaczyna skutecznie eliminowa rdzawy problem a zadban Astre, Corse, Vectre kupi atwiej ni zadbanego Golfa, Polo, Passata za te same pienidze. Jak chce ekonomicznego przemieszczania si to silniki diesla od Isuzu 1.7 lub 2.0 od GM s dobre. Nic si w nich szczeglnie czsto nie psuje. Zreszt autor tematu co si nie odzywa wic zapewne i tak zrobi po swojemu ;)

Data: 2013-05-26 16:59:36
Autor: Cavallino
samochd do 10K

Uytkownik "Excite" <niema@nie.bedzie.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:knt7ik$nmo$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-05-26 13:10, Cavallino pisze:
I akurat Ople s takie dobre?
Znaczy tasze ni konkurencja, czy mniej awaryjne?
Bo co prawda to nie bardzo mj zakres zainteresowa (cenowy), ale jeli
co o starych Oplach syszaem od znajomych, to tylko le.
Moje dowiadczenia zreszt to potwierdzay.

Najwikszy problem bardzo starych Opli to bya rdza. Za 10k kupi ju modele z lat gdy Opel zaczyna skutecznie eliminowa rdzawy problem a zadban Astre, Corse, Vectre kupi atwiej ni zadbanego Golfa, Polo, Passata za te same pienidze.

Ale za te same pienidze kupi zapewne co na F, za to o wiele modszego i w lepszym stanie, wic dlaczego ma kupi akurat starszego i gorszego Opla?


Jak chce ekonomicznego przemieszczania si to silniki diesla od Isuzu 1.7 lub 2.0 od GM s dobre.

Fiatowskie diesle na ten przykad s gorsze?
Bo obstawiam, e jednak jest odwrotnie, albo tak samo - zwaszcza e ten niby 2.0 od GM, to pewnie nic innego jak fiatowski JTD.

Wic pytanie si powtarza - na jakiego diaba akurat Opel?

Data: 2013-05-26 17:21:50
Autor: J.F.
samochd do 10K
Dnia Sun, 26 May 2013 16:59:36 +0200, Cavallino napisa(a):
Uytkownik "Excite" <niema@nie.bedzie.pl> napisa w wiadomoci grup
Najwikszy problem bardzo starych Opli to bya rdza. Za 10k kupi ju modele z lat gdy Opel zaczyna skutecznie eliminowa rdzawy problem a zadban Astre, Corse, Vectre kupi atwiej ni zadbanego Golfa, Polo, Passata za te same pienidze.

Ale za te same pienidze kupi zapewne co na F, za to o wiele modszego i w lepszym stanie, wic dlaczego ma kupi akurat starszego i gorszego Opla?

Ale co na F ? francuza, rdzewiejacego forda, fiata ? To juz lepiej niech kupi opla.

J.

Data: 2013-05-26 17:29:15
Autor: Cavallino
samochd do 10K

Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:1cvvqdrj0tgmx.187fispmxkvt3.dlg@40tude.net...
Dnia Sun, 26 May 2013 16:59:36 +0200, Cavallino napisa(a):
Uytkownik "Excite" <niema@nie.bedzie.pl> napisa w wiadomoci grup
Najwikszy problem bardzo starych Opli to bya rdza. Za 10k kupi ju
modele z lat gdy Opel zaczyna skutecznie eliminowa rdzawy problem a
zadban Astre, Corse, Vectre kupi atwiej ni zadbanego Golfa, Polo,
Passata za te same pienidze.

Ale za te same pienidze kupi zapewne co na F, za to o wiele modszego i w
lepszym stanie, wic dlaczego ma kupi akurat starszego i gorszego Opla?

Ale co na F ? francuza, rdzewiejacego forda, fiata ?

Jeli o poow modszego to dlaczego nie?

Data: 2013-05-26 19:51:57
Autor: J.F.
samochd do 10K
Dnia Sun, 26 May 2013 17:29:15 +0200, Cavallino napisa(a):
Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci grup
Ale za te same pienidze kupi zapewne co na F, za to o wiele modszego i w lepszym stanie, wic dlaczego ma kupi akurat starszego i gorszego Opla?

Ale co na F ? francuza, rdzewiejacego forda, fiata ?

Jeli o poow modszego to dlaczego nie?

rancuz to sam najlpiej wiesz, ford mimo ze mlodszy to juz dziurawy, z fiatami nie mam doswiadczenia, i nie chce miec :-)

J.

Data: 2013-05-26 19:54:24
Autor: Cavallino
samochd do 10K

Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:hgbuqyz7apoh$.1j8nyjofmghjz$.dlg@40tude.net...
Dnia Sun, 26 May 2013 17:29:15 +0200, Cavallino napisa(a):
Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci grup
Ale za te same pienidze kupi zapewne co na F, za to o wiele modszego i
w lepszym stanie, wic dlaczego ma kupi akurat starszego i gorszego Opla?

Ale co na F ? francuza, rdzewiejacego forda, fiata ?

Jeli o poow modszego to dlaczego nie?

rancuz to sam najlpiej wiesz

Co niby?
W porwnaniu do Kadeta to francuskie sprawoway mi si duo lepiej, wic moe faktycznie wiem.

Data: 2013-05-27 08:01:11
Autor: Mirek Ptak
samochd do 10K
Dnia 2013-05-26 19:54,  *Cavallino* napisa, a mnie co podkusio, eby odpisa:

rancuz to sam najlpiej wiesz

Co niby?
W porwnaniu do Kadeta to francuskie sprawoway mi si duo lepiej, wic
moe faktycznie wiem.

wierze newsy tu czytam :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2013-05-27 23:23:46
Autor: jerzu
samochd do 10K
On Sun, 26 May 2013 19:54:24 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

W porwnaniu do Kadeta to francuskie sprawoway mi si duo lepiej, wic moe faktycznie wiem.

Nie moe by :)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2013-05-28 19:07:50
Autor: Cavallino
samochd do 10K

Uytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:mmj7q8d1fknoiuku0nj3bbmpt0oviv9dko@4ax.com...
On Sun, 26 May 2013 19:54:24 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

W porwnaniu do Kadeta to francuskie sprawoway mi si duo lepiej, wic
moe faktycznie wiem.

Nie moe by :)

Moe, ja mam uraz tylko i konkretnie do Renault.
Nawet Dacii nie obejmuje, jak bdzie miaa gwarancj na 5 lat. ;-)

Data: 2013-05-27 13:26:22
Autor: Kamil 'Model'
samochd do 10K
W dniu 2013-05-26 17:21, J.F. pisze:
Dnia Sun, 26 May 2013 16:59:36 +0200, Cavallino napisa(a):
Uytkownik "Excite" <niema@nie.bedzie.pl> napisa w wiadomoci grup
Najwikszy problem bardzo starych Opli to bya rdza. Za 10k kupi ju
modele z lat gdy Opel zaczyna skutecznie eliminowa rdzawy problem a
zadban Astre, Corse, Vectre kupi atwiej ni zadbanego Golfa, Polo,
Passata za te same pienidze.

Ale za te same pienidze kupi zapewne co na F, za to o wiele modszego i w
lepszym stanie, wic dlaczego ma kupi akurat starszego i gorszego Opla?

Ale co na F ? francuza, rdzewiejacego forda, fiata ?
To juz lepiej niech kupi opla.

J.

Za 10kPLN kupi naprawd zadbanego Peugeota 206, do tego bdzie dobrze wyposaony (elektryka, climatronik, 4xairbag). Silnikw jest sporo do wyboru. Rdza nie zje, ew. naprawy tanie...

Data: 2013-05-26 17:03:38
Autor: Wódz
samochd do 10K
Dnia Sun, 26 May 2013 16:52:02 +0200, Excite napisał(a):

W dniu 2013-05-26 13:10, Cavallino pisze:
I akurat Ople są takie dobre?
Znaczy tańsze niż konkurencja, czy mniej awaryjne?
Bo co prawda to nie bardzo mój zakres zainteresowań (cenowy), ale jeśli
coś o starych Oplach słyszałem od znajomych, to tylko źle.
Moje doświadczenia zresztą to potwierdzały.

Największy problem bardzo starych Opli to była rdza. Za 10k kupi już modele z lat gdy Opel zaczynał skutecznie eliminować rdzawy problem a zadbaną Astre, Corse, Vectre kupi łatwiej niż zadbanego Golfa, Polo, Passata za te same pieniądze. Jak chce ekonomicznego przemieszczania się to silniki diesla od Isuzu 1.7 lub 2.0 od GM są dobre. Nic się w nich szczególnie często nie psuje. Zresztą autor tematu coś się nie odzywa więc zapewne i tak zrobi po swojemu ;)

Już się odzywam... Po prostu czytałem wiadomości.
Zgadzam się z Excite że VW są drogie. Z tego co wiem to VW zawsze miała
niezłą blacharkę.
Ople w pewnym momencie brała ruda, nie wiem jak jest z nią teraz. Wiem, że
Ford po 2000 roku sobie z nią poradził.
Fiat chyba nadal z rdzą się boryka. Niech ktoś mnie sprostuje jak się mylę.



--
Pozdrawiam
Wódz

Data: 2013-05-26 17:14:48
Autor: Cavallino
samochód do 10K

Użytkownik "Wódz" <nie@chce.spamu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1sihzsa7phx63$.pe5unkt49539.dlg@40tude.net...
Dnia Sun, 26 May 2013 16:52:02 +0200, Excite napisał(a):

W dniu 2013-05-26 13:10, Cavallino pisze:
I akurat Ople są takie dobre?
Znaczy tańsze niż konkurencja, czy mniej awaryjne?
Bo co prawda to nie bardzo mój zakres zainteresowań (cenowy), ale jeśli
coś o starych Oplach słyszałem od znajomych, to tylko źle.
Moje doświadczenia zresztą to potwierdzały.

Największy problem bardzo starych Opli to była rdza. Za 10k kupi już
modele z lat gdy Opel zaczynał skutecznie eliminować rdzawy problem a
zadbaną Astre, Corse, Vectre kupi łatwiej niż zadbanego Golfa, Polo,
Passata za te same pieniądze. Jak chce ekonomicznego przemieszczania się
to silniki diesla od Isuzu 1.7 lub 2.0 od GM są dobre. Nic się w nich
szczególnie często nie psuje. Zresztą autor tematu coś się nie odzywa
więc zapewne i tak zrobi po swojemu ;)

Już się odzywam... Po prostu czytałem wiadomości.
Zgadzam się z Excite że VW są drogie. Z tego co wiem to VW zawsze miała
niezłą blacharkę.
Ople w pewnym momencie brała ruda, nie wiem jak jest z nią teraz. Wiem, że
Ford po 2000 roku sobie z nią poradził.
Fiat chyba nadal z rdzą się boryka.

Skąd to info?
Bo moje ostatnie Punto (II) było z roku 2002 i mimo iż nie raz przerysowane nawet śladów rdzy nie miało, jak sprzedawałem.
Raptem 3 lata starszy Colt to sama rdza trzymająca się na lakierze, więc chyba Fiaty nie takie złe....

Data: 2013-05-26 18:58:38
Autor: Wódz
samochód do 10K
Dnia Sun, 26 May 2013 17:14:48 +0200, Cavallino napisał(a):

Użytkownik "Wódz" <nie@chce.spamu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1sihzsa7phx63$.pe5unkt49539.dlg@40tude.net...

Już się odzywam... Po prostu czytałem wiadomości.
Zgadzam się z Excite że VW są drogie. Z tego co wiem to VW zawsze miała
niezłą blacharkę.
Ople w pewnym momencie brała ruda, nie wiem jak jest z nią teraz. Wiem, że
Ford po 2000 roku sobie z nią poradził.
Fiat chyba nadal z rdzą się boryka.

Skąd to info?
Bo moje ostatnie Punto (II) było z roku 2002 i mimo iż nie raz przerysowane nawet śladów rdzy nie miało, jak sprzedawałem.
Raptem 3 lata starszy Colt to sama rdza trzymająca się na lakierze, więc chyba Fiaty nie takie złe....

Moje info jest prehistoryczne, ale jak ostatnio patrzyłem na Punto I to
ruda je brała. Fakt to było auto jeszcze przed erą ocynowania nadwozia.

Wszystko zależy teraz od stanu blacharki. W ocynkowanych nadwoziach nie
będzie z tym dużego problemu. Jednak jak było coś poważniejszego robione to
ocynkowanie można między bajki włożyć.

--
Pozdrawiam
Wódz

Data: 2013-05-26 19:03:37
Autor: Cavallino
samochód do 10K

Użytkownik "Wódz" <nie@chce.spamu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f08ysu8qocfw.eeuhsnpjbfp8.dlg@40tude.net...
Dnia Sun, 26 May 2013 17:14:48 +0200, Cavallino napisał(a):

Użytkownik "Wódz" <nie@chce.spamu> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1sihzsa7phx63$.pe5unkt49539.dlg@40tude.net...

Już się odzywam... Po prostu czytałem wiadomości.
Zgadzam się z Excite że VW są drogie. Z tego co wiem to VW zawsze miała
niezłą blacharkę.
Ople w pewnym momencie brała ruda, nie wiem jak jest z nią teraz. Wiem, że
Ford po 2000 roku sobie z nią poradził.
Fiat chyba nadal z rdzą się boryka.

Skąd to info?
Bo moje ostatnie Punto (II) było z roku 2002 i mimo iż nie raz przerysowane
nawet śladów rdzy nie miało, jak sprzedawałem.
Raptem 3 lata starszy Colt to sama rdza trzymająca się na lakierze, więc
chyba Fiaty nie takie złe....

Moje info jest prehistoryczne, ale jak ostatnio patrzyłem na Punto I to
ruda je brała.

Ale porównywałeś do innych aut sprzed 20 lat?

Data: 2013-05-27 09:51:58
Autor: Wódz
samochód do 10K
Dnia Sun, 26 May 2013 19:03:37 +0200, Cavallino napisał(a):

Użytkownik "Wódz" <nie@chce.spamu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f08ysu8qocfw.eeuhsnpjbfp8.dlg@40tude.net...
Dnia Sun, 26 May 2013 17:14:48 +0200, Cavallino napisał(a):

Użytkownik "Wódz" <nie@chce.spamu> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1sihzsa7phx63$.pe5unkt49539.dlg@40tude.net...

Już się odzywam... Po prostu czytałem wiadomości.
Zgadzam się z Excite że VW są drogie. Z tego co wiem to VW zawsze miała
niezłą blacharkę.
Ople w pewnym momencie brała ruda, nie wiem jak jest z nią teraz. Wiem, że
Ford po 2000 roku sobie z nią poradził.
Fiat chyba nadal z rdzą się boryka.

Skąd to info?
Bo moje ostatnie Punto (II) było z roku 2002 i mimo iż nie raz przerysowane
nawet śladów rdzy nie miało, jak sprzedawałem.
Raptem 3 lata starszy Colt to sama rdza trzymająca się na lakierze, więc
chyba Fiaty nie takie złe....

Moje info jest prehistoryczne, ale jak ostatnio patrzyłem na Punto I to
ruda je brała.

Ale porównywałeś do innych aut sprzed 20 lat?

No fakt wszystkie samochody lepiej brała rdza...

--
Pozdrawiam
Wódz

Data: 2013-05-26 23:47:09
Autor: Excite
samochd do 10K
W dniu 2013-05-26 17:03, Wdz pisze:
Ople w pewnym momencie braa ruda, nie wiem jak jest z ni teraz. Wiem, e
Ford po 2000 roku sobie z ni poradzi.

Ford tak sobie z ni poradzi e 3 letnie Focusy mkI zaczynay rdzewie.

Data: 2013-05-27 09:55:42
Autor: Wódz
samochd do 10K
Dnia Sun, 26 May 2013 23:47:09 +0200, Excite napisał(a):

W dniu 2013-05-26 17:03, Wódz pisze:
Ople w pewnym momencie brała ruda, nie wiem jak jest z nią teraz. Wiem, że
Ford po 2000 roku sobie z nią poradził.

Ford tak sobie z nią poradził że 3 letnie Focusy mkI zaczynały rdzewieć.

Ale Focusy mk II już nie bierze. A Focus mk I mój drogi kolego zaczął być
produkowany w 1998 roku, czyli przed cynkowaniem blach. A niestety jeszcze
nie słyszałem by bez liftingu dokonywali zmian w produkcji :(

--
Pozdrawiam
Wódz

Data: 2013-05-27 13:33:19
Autor: Excite
samochd do 10K
W dniu 2013-05-27 09:55, Wdz pisze:
Ale Focusy mk II ju nie bierze. A Focus mk I mj drogi kolego zacz by
produkowany w 1998 roku, czyli przed cynkowaniem blach. A niestety jeszcze
nie syszaem by bez liftingu dokonywali zmian w produkcji :(

Lifting Focusa mkI by w 2001r, jedziem takim prosto z salonu kupionym w 2003r i ju w 2006r rdza zacza bra si za drzwi.
Wic co kupujesz ? :)

Data: 2013-05-27 15:30:49
Autor: Wódz
samochd do 10K
Dnia Mon, 27 May 2013 13:33:19 +0200, Excite napisał(a):

W dniu 2013-05-27 09:55, Wódz pisze:
Ale Focusy mk II już nie bierze. A Focus mk I mój drogi kolego zaczął być
produkowany w 1998 roku, czyli przed cynkowaniem blach. A niestety jeszcze
nie słyszałem by bez liftingu dokonywali zmian w produkcji :(

Lifting Focusa mkI był w 2001r, jeździłem takim prosto z salonu kupionym w 2003r i już w 2006r rdza zaczęła brać się za drzwi.
Więc co kupujesz ? :)


Widocznie trafiłeś na kiepski egzemplarz.

Przed chwilą wróciłem z spaceru po komisach... Stały tam albo samochody po
przedstawicielach handlowych i dobite, albo przeżarte przez rdze, albo
droższe - 15K
I się zastanawiam mocno nad dołożeniem i kupieniem samochodu używanego z
salonu samochodowego z pewnym przebiegiem.

--
Pozdrawiam
Wódz

Data: 2013-05-29 22:22:42
Autor: Jackare
samochód do 10K
Użytkownik "Wódz" <nie@chce.spamu> napisał w wiadomości news:ncunrfvywfn4$.aqgq21ogm71b$.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 27 May 2013 13:33:19 +0200, Excite napisał(a):

W dniu 2013-05-27 09:55, Wódz pisze:
Ale Focusy mk II już nie bierze. A Focus mk I mój drogi kolego zaczął być
produkowany w 1998 roku, czyli przed cynkowaniem blach. A niestety jeszcze
nie słyszałem by bez liftingu dokonywali zmian w produkcji :(

Lifting Focusa mkI był w 2001r, jeździłem takim prosto z salonu kupionym
w 2003r i już w 2006r rdza zaczęła brać się za drzwi.
Więc co kupujesz ? :)


Widocznie trafiłeś na kiepski egzemplarz.

Przed chwilą wróciłem z spaceru po komisach... Stały tam albo samochody po
przedstawicielach handlowych i dobite, albo przeżarte przez rdze, albo
droższe - 15K
I się zastanawiam mocno nad dołożeniem i kupieniem samochodu używanego z
salonu samochodowego z pewnym przebiegiem.

-- Pozdrawiam
Wódz

Możesz kupić moje auto. Hyundai GETZ rok 2003, 1.3 12v 82 KM, salonowy krajowy, jestem pierwszym właścicielem. Bezwypadkowy.  Będzie dostępne za około 2 tygodnie. Chcę przed sprzedażą oddać do mechanika do wymiany gałek z przodu i do lakiernika bo mi rdzawe purchle wyszły na obrzeżach tylnych błotników - do normalnej naprawy, żadnych tam szpachli itp. Auto nigdy nie było na myjni automatycznej. tylko i wyłącznie ręczna. W lutym kupiony nowy akumulator (faktura, gwarancja) dwa lata temu wymienione tylne amortyzatory, rok temu klocki hamulcowe. Przez ostatnie 9,5 roku był to nasz rodzinny samochód w normalnej codziennej domowej eksploatacji. Ładny czerwony kolor hip hop red.

Data: 2013-05-27 21:46:11
Autor: Artur Maśląg
samochód do 10K
W dniu 2013-05-27 09:55, Wódz pisze:
Dnia Sun, 26 May 2013 23:47:09 +0200, Excite napisał(a):

W dniu 2013-05-26 17:03, Wódz pisze:
Ople w pewnym momencie brała ruda, nie wiem jak jest z nią teraz. Wiem, że
Ford po 2000 roku sobie z nią poradził.

Ford tak sobie z nią poradził że 3 letnie Focusy mkI zaczynały rdzewieć.

Ale Focusy mk II już nie bierze. A Focus mk I mój drogi kolego zaczął być
produkowany w 1998 roku, czyli przed cynkowaniem blach.

A skąd takie informacje, że 1998 to było przed cynkowaniem blach?

Data: 2013-05-27 22:49:02
Autor: J.F.
samochód do 10K
Dnia Mon, 27 May 2013 21:46:11 +0200, Artur Malg napisa(a):
W dniu 2013-05-27 09:55, Wdz pisze:
Ford tak sobie z ni poradzi e 3 letnie Focusy mkI zaczynay rdzewie.
Ale Focusy mk II ju nie bierze. A Focus mk I mj drogi kolego zacz by
produkowany w 1998 roku, czyli przed cynkowaniem blach.

A skd takie informacje, e 1998 to byo przed cynkowaniem blach?

Z parkingu, to golym okiem widac :-)

J.

Data: 2013-05-28 08:11:49
Autor: Artur Malg
samochd do 10K
W dniu 2013-05-27 22:49, J.F. pisze:
(...)
A skd takie informacje, e 1998 to byo przed cynkowaniem blach?

Z parkingu, to golym okiem widac :-)

Goym okiem powiadasz... C, ciekawe metoda weryfikacji :)

Data: 2013-05-28 10:12:44
Autor: Wódz
samochód do 10K
Dnia Mon, 27 May 2013 21:46:11 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

W dniu 2013-05-27 09:55, Wódz pisze:
Dnia Sun, 26 May 2013 23:47:09 +0200, Excite napisał(a):

W dniu 2013-05-26 17:03, Wódz pisze:
Ople w pewnym momencie brała ruda, nie wiem jak jest z nią teraz. Wiem, że
Ford po 2000 roku sobie z nią poradził.

Ford tak sobie z nią poradził że 3 letnie Focusy mkI zaczynały rdzewieć.

Ale Focusy mk II już nie bierze. A Focus mk I mój drogi kolego zaczął być
produkowany w 1998 roku, czyli przed cynkowaniem blach.

A skąd takie informacje, że 1998 to było przed cynkowaniem blach?

W internecie mówią że nie były, a jeśli były to coś nie tak zrobili
technologicznie skutkujące tym, że jakby ocynku nie było.

--
Pozdrawiam
Wódz

Data: 2013-05-28 12:52:05
Autor: Artur Maśląg
samochód do 10K
W dniu 2013-05-28 10:12, Wódz pisze:
Dnia Mon, 27 May 2013 21:46:11 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

W dniu 2013-05-27 09:55, Wódz pisze:
(...)
Ale Focusy mk II już nie bierze. A Focus mk I mój drogi kolego zaczął być
produkowany w 1998 roku, czyli przed cynkowaniem blach.

A skąd takie informacje, że 1998 to było przed cynkowaniem blach?

W internecie mówią że nie były,

W internecie to różne rzeczy można znaleźć :>

a jeśli były to coś nie tak zrobili
technologicznie skutkujące tym, że jakby ocynku nie było.

Ocynk jak widzę magicznie ma chronić przed rdzą :>

Data: 2013-05-28 13:02:20
Autor: Wódz
samochód do 10K
Dnia Tue, 28 May 2013 12:52:05 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

W dniu 2013-05-28 10:12, Wódz pisze:
Dnia Mon, 27 May 2013 21:46:11 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

W dniu 2013-05-27 09:55, Wódz pisze:
(...)
Ale Focusy mk II już nie bierze. A Focus mk I mój drogi kolego zaczął być
produkowany w 1998 roku, czyli przed cynkowaniem blach.

A skąd takie informacje, że 1998 to było przed cynkowaniem blach?

W internecie mówią że nie były,

W internecie to różne rzeczy można znaleźć :>

Producent też o tym milczy jakoś. A do standardu ocynk wszedł jakoś w 2000
roku. 
a jeśli były to coś nie tak zrobili
technologicznie skutkujące tym, że jakby ocynku nie było.

Ocynk jak widzę magicznie ma chronić przed rdzą :>

On zabezpiecza, ale różne naprawy ową ochronę niszczą. Żadna ochrona nie
jest w 100% skuteczna.

--
Pozdrawiam
Wódz

Data: 2013-05-28 14:31:38
Autor: Artur Maśląg
samochód do 10K
W dniu 2013-05-28 13:02, Wódz pisze:
(...)
Producent też o tym milczy jakoś.

Jakoś nie zauważyłem :)

A do standardu ocynk wszedł jakoś w 2000 roku.

Dużo wcześniej :)

Ocynk jak widzę magicznie ma chronić przed rdzą :>

On zabezpiecza, ale różne naprawy ową ochronę niszczą.

Naprawy? Jak widać naprawy wcale nie były potrzebne, by magiczna
powłoka nie dała rady.

Żadna ochrona nie jest w 100% skuteczna.

Truizm. Czy tak się Ford tłumaczył za wtopy?

Data: 2013-05-28 15:05:53
Autor: Wódz
samochód do 10K
Dnia Tue, 28 May 2013 14:31:38 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

W dniu 2013-05-28 13:02, Wódz pisze:
(...)
Producent też o tym milczy jakoś.

Jakoś nie zauważyłem :)

A do standardu ocynk wszedł jakoś w 2000 roku.

Dużo wcześniej :)
Do niestety kolega się myli

Ocynk jak widzę magicznie ma chronić przed rdzą :>

On zabezpiecza, ale różne naprawy ową ochronę niszczą.

Naprawy? Jak widać naprawy wcale nie były potrzebne, by magiczna
powłoka nie dała rady.

Ale kto powiedział że spowodowane rdzą?
 
Żadna ochrona nie jest w 100% skuteczna.

Truizm. Czy tak się Ford tłumaczył za wtopy?

Widze kolega jest przeciwnikiem samochodów na "F".
Nie wiem jak Ford się tłumaczy, spytaj się ich rzecznika.

--
Pozdrawiam
Wódz

Data: 2013-05-28 15:17:27
Autor: Artur Maśląg
samochód do 10K
W dniu 2013-05-28 15:05, Wódz pisze:
(...)
Dużo wcześniej :)
Do niestety kolega się myli

Niestety nie :)

On zabezpiecza, ale różne naprawy ową ochronę niszczą.

Naprawy? Jak widać naprawy wcale nie były potrzebne, by magiczna
powłoka nie dała rady.

Ale kto powiedział że spowodowane rdzą?

Ich źródło jest nieistotne - chodzi o efekt :) Zresztą jak
napisałem, żadne naprawy nie musiały być przeprowadzane, by
zobaczyć efekt kiepskich rozwiązań.

Truizm. Czy tak się Ford tłumaczył za wtopy?

Widze kolega jest przeciwnikiem samochodów na "F".

LOL - dlaczego od razu przeciwnikiem? Trudno jednak nie
zauważyć problemów, które występują w części modeli tej
marki i to mimo deklaracji producenta ile w to włożył pracy,
by się odciąć od tego co było we wcześniejszej generacji.

Nie wiem jak Ford się tłumaczy, spytaj się ich rzecznika.

A nie, dziękuję, nie mam takiej potrzeby :)

Data: 2013-05-28 20:52:25
Autor: Wódz
samochód do 10K
Dnia Tue, 28 May 2013 15:17:27 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

W dniu 2013-05-28 15:05, Wódz pisze:


Ale kto powiedział że spowodowane rdzą?

Ich źródło jest nieistotne - chodzi o efekt :) Zresztą jak
napisałem, żadne naprawy nie musiały być przeprowadzane, by
zobaczyć efekt kiepskich rozwiązań.

Kiepskich nie, ale w nawet dobrych rozwiązaniach musisz robić efekty jak
prowadzi samochód zła osoba.
 
Widze kolega jest przeciwnikiem samochodów na "F".

LOL - dlaczego od razu przeciwnikiem? Trudno jednak nie
zauważyć problemów, które występują w części modeli tej
marki i to mimo deklaracji producenta ile w to włożył pracy,
by się odciąć od tego co było we wcześniejszej generacji.

Przeciwnikiem w sensie że takiego nie kupisz. W starych samochodach
występowało. Teraz jakość blach w samochodach poszczególnych marek się
zbliżyła do siebie. Oczywiście są nadal lepsze i gorsze.
Jakby była marka robiąca dobre samochody to by tylko ją ludzie kupowali...
A tak teraz każdy ma markę którą preferuje lub obchodzi szerokim łukiem. --
Pozdrawiam
Wódz

Data: 2013-05-28 22:19:19
Autor: Artur Maśląg
samochód do 10K
W dniu 2013-05-28 20:52, Wódz pisze:
Dnia Tue, 28 May 2013 15:17:27 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
W dniu 2013-05-28 15:05, Wódz pisze:

Ale kto powiedział że spowodowane rdzą?

Ich źródło jest nieistotne - chodzi o efekt :) Zresztą jak
napisałem, żadne naprawy nie musiały być przeprowadzane, by
zobaczyć efekt kiepskich rozwiązań.

Kiepskich nie, ale w nawet dobrych rozwiązaniach musisz robić efekty jak
prowadzi samochód zła osoba.

A co ma do tego kiepski kierowca? Jeszcze raz napiszę, że
efekty pojawiały się bez żadnych napraw - ot fatalne rozwiązania
producenta i później efekty. Ford dał ciała w dość szerokim
zakresie :)

LOL - dlaczego od razu przeciwnikiem? Trudno jednak nie
zauważyć problemów, które występują w części modeli tej
marki i to mimo deklaracji producenta ile w to włożył pracy,
by się odciąć od tego co było we wcześniejszej generacji.

Przeciwnikiem w sensie że takiego nie kupisz.

Takiego to może niekoniecznie chętnie. W swoim czasie się naoglądałem
tych super zabezpieczonych samochodów :>

W starych samochodach
występowało.

Tak, jasne, Mondeo Mk III to stary samochód :> Powiedzmy, że stary
to może być Escort.

Teraz jakość blach w samochodach poszczególnych marek się
zbliżyła do siebie. Oczywiście są nadal lepsze i gorsze.

No ale co to ma do rzeczy? Pisałeś o Focusach i o tym, że niby
ocynku nie było przed 2000. Był. Był też w Mondeo. Efekty widać
gołym okiem - jak to J.F napisał :)

Jakby była marka robiąca dobre samochody to by tylko ją ludzie kupowali...

Nieprawda. Zresztą "dobre" to pojęcie względne.

A tak teraz każdy ma markę którą preferuje lub obchodzi szerokim łukiem.

Może nie uogólniaj? Wiesz, preferencje to jedno, a fakty to drugie.
Ludzie kupują różne samochody z różnych przyczyn, ale tylko część
właścicieli zaprzecza faktom i to w obie strony.

Data: 2013-06-03 11:41:21
Autor: Mirek Ptak
samochd do 10K
Dnia 2013-05-28 12:52,  *Artur Malg* napisa, a mnie co podkusio, eby odpisa:
a jeli byy to co nie tak zrobili
technologicznie skutkujce tym, e jakby ocynku nie byo.

Ocynk jak widz magicznie ma chroni przed rdz :>

To nie magia - to chemia :)
A Ford (z tego co wiem) po prostu chcia by za bardzo do przodu i le zabezpieczyli zakadki robione now technologi.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2013-06-03 20:05:28
Autor: jerzu
samochd do 10K
On Mon, 03 Jun 2013 11:41:21 +0200, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:

A Ford (z tego co wiem) po prostu chcia by za bardzo do przodu i le zabezpieczyli zakadki robione now technologi.

W moim Fordzie drzwi rdzewiej pod czym w rodzaju silikonu. Nie wiem
dokadnie co to za masa, ale wanie pod ni zaczyna si korozja. W
weekend moesz to obejrze na wasne oczy :)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2013-06-04 07:46:22
Autor: Mirek Ptak
samochd do 10K
Dnia 2013-06-03 20:05,  *jerzu* napisa, a mnie co podkusio, eby odpisa:

A Ford (z tego co wiem) po prostu chcia by za bardzo do przodu i le
zabezpieczyli zakadki robione now technologi.

W moim Fordzie drzwi rdzewiej pod czym w rodzaju silikonu. Nie wiem
dokadnie co to za masa, ale wanie pod ni zaczyna si korozja. W
weekend moesz to obejrze na wasne oczy :)

Zwykle jest to PVC na zewntrz - w GM nazywaj to Hem Flange Sealing. Wewntrz kleje i dodatkowo wosk.
http://www.freepatentsonline.com/7115322-0-display.jpg
Gdzie tam (nie znam szczegw) zaoszczdzili przy okazji zastosowania nowej technologi.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2013-05-27 13:24:54
Autor: Kamil 'Model'
samochd do 10K
W dniu 2013-05-26 16:52, Excite pisze:
W dniu 2013-05-26 13:10, Cavallino pisze:
I akurat Ople s takie dobre?
Znaczy tasze ni konkurencja, czy mniej awaryjne?
Bo co prawda to nie bardzo mj zakres zainteresowa (cenowy), ale jeli
co o starych Oplach syszaem od znajomych, to tylko le.
Moje dowiadczenia zreszt to potwierdzay.

Najwikszy problem bardzo starych Opli to bya rdza. Za 10k kupi ju
modele z lat gdy Opel zaczyna skutecznie eliminowa rdzawy problem a
zadban Astre, Corse, Vectre kupi atwiej ni zadbanego Golfa, Polo,
Passata za te same pienidze. Jak chce ekonomicznego przemieszczania si
to silniki diesla od Isuzu 1.7 lub 2.0 od GM s dobre. Nic si w nich
szczeglnie czsto nie psuje. Zreszt autor tematu co si nie odzywa
wic zapewne i tak zrobi po swojemu ;)

No nie wiem. Praktycznie codziennie widuj jak Vectr B FL ze zgniymi nadkolami, Astr G z ogniskami korozji, o Corsie C nie wspominajc. Nie chc wiedzie jak wyglda podwozie tych aut. O ile jeszcze 1,7TD/DTI od Isuzu ujdzie z bezawaryjnoci, to 2,0DTI bym nie tkn. Sawetna pompa VP44, do tego mega turbodziura, kapryny egr. Jedyny plus tego silnika to rozrzd na acuchu...

Data: 2013-05-27 14:37:01
Autor: J.F
samochd do 10K
Uytkownik "Kamil 'Model'"  napisa w wiadomoci
Najwikszy problem bardzo starych Opli to bya rdza. Za 10k kupi ju
modele z lat gdy Opel zaczyna skutecznie eliminowa rdzawy problem a

No nie wiem. Praktycznie codziennie widuj jak Vectr B FL ze zgniymi nadkolami,

Jedna i ta sama ? :-)
Vectra B to lata 95-02.  Czyli co najmniej 11 lat, a byc moze widujesz te 18-letnie, zanim opel zaczal tak ze rdza walczyc.

Astr G z ogniskami korozji,

tu 98-04,  tez juz nie mlode.

Nie  chc wiedzie jak wyglda podwozie tych aut.

Praktyka dowodzi ze raczej dobrze.
Ogniska korozji nie szkodza integralnosci podwozia, pojedyncze dziury tez jeszcze nie, tylko pozniej trzeba uwazac zeby fotel nie wypadl :-)

J.

Data: 2013-05-29 14:55:05
Autor: Kamil 'Model'
samochd do 10K
W dniu 2013-05-27 14:37, J.F pisze:
Jedna i ta sama ? :-)
Vectra B to lata 95-02.  Czyli co najmniej 11 lat, a byc moze widujesz
te 18-letnie, zanim opel zaczal tak ze rdza walczyc.

Nie rne egzemplarze. I sporo poliftowych (99-02, o ile si nie myl)

Data: 2013-05-27 23:53:25
Autor: jerzu
samochd do 10K
On Mon, 27 May 2013 13:24:54 +0200, Kamil 'Model'
<kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> wrote:

Sawetna pompa VP44,

Co z ni nie tak? Bo jeeli si nie myl, to ona jest w moim Mondeo,
mam si ba? ;)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2013-05-29 15:02:23
Autor: Kamil 'Model'
samochd do 10K
W dniu 2013-05-27 23:53, jerzu pisze:
On Mon, 27 May 2013 13:24:54 +0200, Kamil 'Model'
<kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> wrote:

Sawetna pompa
VP44,

Co z ni nie tak? Bo jeeli si nie myl, to ona jest w moim Mondeo,
mam si ba? ;)


W tej pompie przycina si nastawnik co powoduje uwalenie sterownika, a wtedy auto rzuca palenie...

Podobno s dwa rodzaje tej pompy. Jeden rodzaj da si w miar tanio zregenerowa, a z drug s jakie wiksze rzeby i koszta.
Przebkiwa mi o tym kiedy kole co regeneruje pompy wtryskowe przy okazji regeneracji mojej pompy od VW. Podpytaem go wtedy wanie o 2,0DTI bo mocno si interesowaem Zafir z takim silnikiem. Ale jak zacz mi tumaczy jak odrni na szybko te pompy to stwierdziem, e nie wchodz w auto z takim silnikiem...

Data: 2013-05-27 23:55:09
Autor: jerzu
samochd do 10K
On Mon, 27 May 2013 13:24:54 +0200, Kamil 'Model'
<kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> wrote:

Nie chc wiedzie jak wyglda podwozie tych aut.

Pewnie o wiele lepiej, ni reszta nadwozia. U mnie rdzewiej ranty
drzwi, wypiaskowane s progi. A na podwoziu grama rdzy. No moe kilka
kropek ;)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2013-05-23 20:21:41
Autor: Agent 23908
samochd do 10K
W dniu 2013-05-23 16:41, Excite pisze:
W dniu 2013-05-20 16:16, Wdz pisze:
Zamierzam wkrtce kupi swj pierwszy samochd osobowy w cenie do ok 10 k
Chciabym by by :
- w miar bezawaryjny,
- max. 2000 rok produkcji
- niewiele pali

W zalenoci od tego ile miejsca potrzebujesz szuka bym Corsy C 1.7dti,
Astry 1.7/2.0 dti, Vectry lub Omegi z silnikiem 2.0 dti.

strzelie jak z pepeszy :-) one te miay taki rozrzut :-)

Agent 23908

Data: 2013-05-24 12:22:07
Autor: Wódz
samochd do 10K
Dnia Thu, 23 May 2013 16:41:22 +0200, Excite napisał(a):

W zależności od tego ile miejsca potrzebujesz szukał bym Corsy C 1.7dti, Astry 1.7/2.0 dti, Vectry lub Omegi z silnikiem 2.0 dti.

Szukałbym auta małego z segmentu B/C najlepiej z niewielkim silnikiem, gdyż
jako młody kierowca to opłaty OC mnie zeżrą (choć i tak planuje być
współwłaścicielem z posiadaczem wszystkich zniżek)

--
Pozdrawiam
Wódz

Data: 2013-05-24 14:30:55
Autor: Excite
samochd do 10K
W dniu 2013-05-24 12:22, Wdz pisze:
Szukabym auta maego z segmentu B/C najlepiej z niewielkim silnikiem, gdy
jako mody kierowca to opaty OC mnie zer (cho i tak planuje by
wspwacicielem z posiadaczem wszystkich zniek)

No to raz mwisz o opatach ktre ci pono zer a raz e bdziesz mia maksymalne zniki po wspwacicielu, sam sobie przeczysz :)
Jak przegldasz moto.allegro to co ci si podoba ? Bo bez sensu tak doradza na lepo jak nie wiadomo czy dany model w ogle trafia w Twoje gusta.

samochd do 10K

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona