samochód do 2000zł

Data: 2017-05-01 20:59:43
Autor: frost
samochód do 2000zł
Chcę podjać pracę jako dostawca i potrzebuje pojazd do rozwożenia pizzy, więc pomyślałem o czymś takim np jak Suzuki Swift
przykładowe ogłoszenia
https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-swift-glxi-1-3i-70km-sedan-nowy-model-1998r-okazja-1000zl-ID6ySAPp.html#8d554e7d5d
https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-swift-lpg-butla-do-2026-nowa-ID6yJ927.html#8d554e7d5d
Co jest nie tak z tymi samochodami, czy w tej cenie można cokolwiek nabyć, co nie rozleci się zanim nie dojadę nim do domu?
Nie znam się na samochodach i nie potrafię majsterkować, potrzebuje auto, które wytrzyma chociaż całe lato.

Data: 2017-05-01 14:01:28
Autor: Lisciasty
samochód do 2000zł
W dniu poniedziałek, 1 maja 2017 20:58:51 UTC+2 użytkownik frost napisał:
Chcę podjać pracę jako dostawca i potrzebuje pojazd do rozwożenia pizzy, więc pomyślałem o czymś takim np jak Suzuki Swift

Nie patrz na model tylko szukaj po bogatszych znajomych i rodzinie,
gdzie mają te 2-3 samochody na rodzinę. Często jest tak, że trzymają
takiego małego pierdzipęda do jeżdżenia po bułki, ale jak posmędzisz
odpowiednio długo, to sprzedadzą za grosze, bo zwykle taki
dodatkowy blachowóz najczęściej stoi, a OC płacić trzeba.

L.

Data: 2017-05-02 12:20:22
Autor: frost
samochód do 2000zł

Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomości news:dec5c7a7-7ef3-444f-9ed1-3921f50c40cbgooglegroups.com...
[...]

To rada w stylu szukaj pracy po znajomości, dziękuje, do niczego mi się nie przydała.

Data: 2017-05-21 08:06:17
Autor: Pszemol
samochód do 2000zł
"frost" <fr@polandia.com> wrote in message news:59085d3c$0$15205$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale to całkiem dobra rada, bo za takie pieniądze musisz znaleźć
kogoś kto nie próbuje zarobić na sprzedaniu Ci rzęcha... :-)
Właśnie jakiś bogatszy członek rodziny, który znudził się zabawką,
albo kolega, przyjaciel, kolega-kolegi...

Ja właśnie za takie symboliczne 2000zł (a dokładniej $500 USD)
kupiłem wczoraj 2004 Passata z silnikiem V6 2,8l. Kupiłem go
od kolegi: gościa który go kochał 10 lat temu ale którejś zimy Passat
nie zapalił, a że gościu miał inny samochód i ten Passat przezimował
całą zimę na parkingu pod chmurą - gościu potem kupił inny samochód
a nigdy nie miał serca aby się zabrać za tego Passata... Przeleżał pod
chmurką prawie 3 lata i poszedłby na złom za $300 gdyby nie ja :-))

Oczywiście auto jest zaniedbane i wymaga włożenia w niego trochę
dukatów aby znowu było miło w nim pojeździć ale myślę że warto.

Jak poszukasz auta na giełdzie za 2000zł to wtopisz niemożebnie.

Data: 2017-05-01 21:10:03
Autor: 007
samochód do 2000zł
frost w <news:59078569$0$15196$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Chcesz zobaczyć kierownicę, dywaniki, fotel kierowcy po 170kkm?

--
'Tom N'

Data: 2017-05-02 12:18:20
Autor: frost
samochód do 2000zł

Użytkownik "007" <news@intf.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:170501.211003.pms.3843.57int.dyndns.org.invalid.170501.invalid...
[...]

Ale co mnie to interesuje, to nie samochód do ślubu tylko dostawczo-roboczy, tak jak kupując w lumpeksie ciuchy nie idę w nich na maturę, ma jeździć a nie wyglądać

Data: 2017-05-02 12:53:18
Autor: 007
samochód do 2000zł
frost w <news:59085cc3$0$5154$65785112news.neostrada.pl>:

Co jest nie tak z tymi samochodami
Chcesz zobaczyć kierownicę, dywaniki, fotel kierowcy po 170kkm?

Ale co mnie to interesuje,

Skoro nie interesuje cię, że w ofercie jest 160kkm a przebieg rzeczywisty to
pewnie  +300kkm to po co zadajesz pytania na pms?

--
'Tom N'

Data: 2017-05-02 21:11:35
Autor: frost
samochód do 2000zł

Użytkownik "007" <news@intf.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:170502.125318.pms.3846.65int.dyndns.org.invalid.170502.invalid...
[...]

Nie wiem o co ci chodzi, mam oglądać dywaniki? zdaje sobie sprawę że w Polsce auta są kręcone do magicznej wartości 200.000
ale skoro mają takie przebiegi tzn że są niezawodne

Data: 2017-05-01 21:15:46
Autor: MadMan
samochód do 2000zł
Dnia Mon, 1 May 2017 20:59:43 +0200, frost napisał(a):

[...]

Miałem Swifta generację starszego, z 1995 roku. Poza korozją która
chrupała go od dołu aż miło to całkiem spoko auto, mało co się psuło,
miałem LPG założone przez siebie. Kupiony przy zdaje się 175.000 km,
sprzedany jak miał 250.000 i działał całkiem OK (włącznie z automatyczną
skrzynią biegów). --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2017-05-01 21:31:45
Autor: PiteR
samochód do 2000zł
na  ** p.m.s **  frost pisze tak:

Co jest nie tak z tymi samochodami, czy w tej cenie można
cokolwiek nabyć, co nie rozleci się zanim nie dojadę nim do domu?

Czy się nie rozleci to wie poprzedni właściciel. Ty się dowiesz z czasem. Raczej koła nie odpadają pierwsze ale wydechy już tak.

Nie znam się na samochodach i nie potrafię majsterkować,
potrzebuje auto, które wytrzyma chociaż całe lato.

Im bardziej się nie znasz tym nowszy powinien być samochód. Dla Ciebie max 2 letni. Ale że nie masz wyjscia to kup i nie dotykaj bo jak zaczniesz rozkręcać to załamka.

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2017-05-01 16:10:28
Autor: Zenek Kapelinder
samochód do 2000zł
Kocham pierdolnietych z takimi radami. On chce pizze rozwozic a nie diamenty.

Data: 2017-05-02 01:20:51
Autor: PiteR
samochód do 2000zł
na  ** p.m.s **  Zenek Kapelinder pisze tak:

Kocham pierdolnietych z takimi radami. On chce pizze rozwozic a
nie diamenty.

No jednym z najbardziej pierdolniety na grupach to jesteś ty.
Głupi chuju z kamienicy.

Gówno mnie obchodzi co on chce rozwozić.

Data: 2017-05-04 12:11:34
Autor: jerzu.xyz
samochód do 2000zł
On Mon, 1 May 2017 16:10:28 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> wrote:

Kocham pierdolnietych z takimi radami. On chce pizze rozwozic a nie diamenty.

A ja nie mam zamiary czekac na pizze godzinę, bo dostawcy strup nie
odpali.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-05-04 07:53:27
Autor: Zenek Kapelinder
samochód do 2000zł
Za przywiezienie rollsem tez nie masz zamiaru zaplacic. To suchy chleb ci zostaje do jedzenia.

Data: 2017-05-01 21:53:25
Autor: Tomasz Pyra
samochód do 2000zł
[...]

Za te pieniądze masz szanse na Cinquecento w przyzwoitym stanie.

Swifty które pokazałeś to są samochody z samego dołu listy posortowanej po
cenie.
Samo to powinno dać do myślenia, a jedyna szansa na taką okazję to znać się
dobrze na danym modelu, umieć przed zakupem zidentyfikować usterkę na
której poległ poprzedni właściciel, samemu tanio to naprawić i cieszyć się
autem za atrakcyjną cenę.

Bez wiedzy o samochodach, masz duże ryzyko że wpadniesz na minę i ktoś nie
dostanie ciepłej pizzy ;)

Data: 2017-05-02 12:19:05
Autor: frost
samochód do 2000zł

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:o11nucvbzght.1rxgiq7g9uc2d$.dlg40tude.net...
[...]

Jestem dość wysoki i źle się czuję w autach segmentu A

Data: 2017-05-02 13:09:11
Autor: re
samochód do 2000zł

Użytkownik "frost"

[...]

-- -
Szukaj cabrio

Data: 2017-05-02 13:25:42
Autor: Chris
samochód do 2000zł
W dniu 02.05.2017 o 12:19, frost pisze:
Jestem dość wysoki i źle się czuję w autach segmentu A

Jak masz nim jeździć i rozwozić pizze to bierz cieniasa albo seciento, to mają być auta gdzie wjedziesz w każdy kąt i nie zablokujesz połowy drogi albo będziesz szukał przez 30 min miejsca dla dużego auta.
ps. mam 2m wzrostu i secento jeździłem nie raz, nie ma problemu z wysokością kierowcy. Do tego są to auta które naprawisz za grosze.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-05-02 20:50:50
Autor: Tomasz Pyra
samochód do 2000zł
Dnia Tue, 2 May 2017 12:19:05 +0200, frost napisał(a):

Jestem dość wysoki i źle się czuję w autach segmentu A

W Seicento wbrew pozorom jest dość sporo miejsca.
Oczywiście jak się odsuniesz, to do tyłu już się nikt nie zmieści :)

Data: 2017-05-03 20:47:20
Autor: Przyjazny
samochód do 2000zł
On 2017-05-01 19:53, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
[...]

Słuszna racja. Kup jakiś model gdzie te pieniądze które chcesz wydać
wystarczają na "normalny" egzemplarz a nie najtańszy. No i kup w najgorszym możliwym (wizualnym) stanie blach, to obniża ceną, a jak ma
niedługo jeździć nie robie Ci różnicy - powgniatane drzwi z tyłu, maska
w złym kolorze, obłążacy lakier itp.

PS. Francuskie i włoskie są tradycyjnie tańsze.

Data: 2017-05-01 22:09:31
Autor: RadoslawF
samochód do 2000zł
W dniu 2017-05-01 o 20:59, frost pisze:

Chcę podjać pracę jako dostawca i potrzebuje pojazd do rozwożenia pizzy,
więc pomyślałem o czymś takim np jak Suzuki Swift

Poszukaj pracodawcy który dostarczy pojazd służbowy i będzie
finansował jego naprawy.

[...]

Kupno auta używanego to loteria, kupno auta w cenie zbliżonej do
ceny na autozłomie (400-500zł) to proszenie się o kłopoty.
Takie samochody najpierw trzeba mądrze wybrać (potrzebny fachowiec)
a potem trzeba je naprawiać (potrzebny fachowiec i części).
Sporo rzeczy można naprawić samemu ale trzeba się znać i
trzeba mieć gdzie to robić.

Pozdrawiam

Data: 2017-05-02 12:19:36
Autor: frost
samochód do 2000zł

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:oe84lv$cjr$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie znalazłem, wszędzie wymagają własnego pojazdu

Data: 2017-05-02 13:10:26
Autor: re
samochód do 2000zł

Użytkownik "frost"

[...]

Ile zarabiasz na dostarczeniu jednej pizzy że opłaca się używać własny samochód ?

Data: 2017-05-02 04:29:33
Autor: przemek.jedrzejczak
samochód do 2000zł
nie opłaca się ... żywot pizzermena w Szczecinie to najwyżej parę miechów i pojawia się nowa twarz, no chyba ze jakieś alimenty czy coś wtedy dłużej się męczą :-) podjeżdża wszystko od cienkiego poprzez struposzale golfy 3 i male dostawczaki, ale generalnie złom

Data: 2017-05-02 21:30:31
Autor: frost
samochód do 2000zł

Użytkownik "re" <re@re.invalid> napisał w wiadomości news:oe9pfb$vkn$2mx1.internetia.pl...

Użytkownik "frost"

[...]

Pewnie tyle co jest wart ten pojazd, szukam roboty gdzie będzie można jeździć, a z racji młodego stażu za kółkiem nie mogę na razie nigdzie więcej uderzać

Data: 2017-05-02 22:41:09
Autor: re
samochód do 2000zł

Użytkownik "frost"

[...]

Uberem jeździj :-)

Data: 2017-05-02 14:13:18
Autor: Zenek Kapelinder
samochód do 2000zł
takim glupim chujom jak ty re wypada zyczyc zeby im sie cos w zyciu wyjebalo, zeby zostali bez pracy, z dlugiem i zasilkiem dla bezrobotnych przez pol roku.

Data: 2017-05-02 23:43:15
Autor: re
samochód do 2000zł

Użytkownik "Zenek Kapelinder"

takim glupim chujom jak ty re wypada zyczyc zeby im sie cos w zyciu wyjebalo, zeby zostali bez pracy, z dlugiem i zasilkiem dla bezrobotnych przez pol roku.
-- -
Jak czegoś nie zrozumiałeś to grzecznie zapytaj

Data: 2017-05-06 09:09:48
Autor: Uzytkownik
samochód do 2000zł
takim glupim chujom jak ty re wypada zyczyc zeby im sie cos w zyciu wyjebalo, zeby zostali bez pracy, z dlugiem i zasilkiem dla bezrobotnych przez pol roku.

Walnij się w ten stary, głupi, poniemiecki łeb.

Data: 2017-05-03 11:46:01
Autor: frost
samochód do 2000zł

Użytkownik "re" <re@re.invalid> napisał w wiadomości news:oeaqtg$bms$2mx1.internetia.pl...

Użytkownik "frost"

[...]

Tam pojazd za 2000zł raczej nie wchodzi w grę, jest to nie do końca legalne i wcale nie takie dochodowe, wymaga też własnej DG

Data: 2017-05-06 09:31:47
Autor: Uzytkownik
samochód do 2000zł
W dniu 2017-05-03 o 11:46, frost pisze:

[...]

Co znaczy "nie do końca legalne"? Albo jest nielegalne, albo jest legalne. Nie ma opcji pośrednich.
DG to wcale nie jest zły pomysł, zwłaszcza dla początkujących, którzy płacą dużo niższe składki, a dodatkowo na zakup samochodu czy podstawowe narzędzia mogą dostać pieniądze.

Ten pomysł z Uberem myślę, że warto rozważyć. Kontakt z ludźmi może pomóc w zdobyciu lepszej, lepiej płatnej pracy. Wożąc ludzi łatwiej jest wejść w kontakty niż deklamując "należy się za pizzę 21,50"
Myślę, że warto rozważyć i ten pomysł.

Data: 2017-05-06 13:07:36
Autor: RadoslawF
samochód do 2000zł
W dniu 2017-05-06 o 09:31, Uzytkownik pisze:

[...]

Sprawdzić czy nie jest z Krakowa.  :-)
http://antyweb.pl/uber-wyrok-krakow-kierowca-winny/

Pozdrawiam

Data: 2017-05-10 18:52:10
Autor: Pszemol
samochód do 2000zł
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:oekaq1$s8f$1node1.news.atman.pl...
[...]

Te polskie opory taksówkarzy brzmią śmiesznie w kontekście
tego co się dzieje na całym świecie - niestety dla nich: przegrają.
Kijem rzeki nie zawrócisz.

Na miejscu taksówkarza zastanowiłbym się czy nie warto
się do Ubera/Taxify zapisać aby korzystać z dwu światów:
czekając na kogoś na przystanku być też dostępnym dla UberX.
Bo zdaje się ta droższa wersja Ubera dla profesjonalistów to UberX?
Albo szukać nowej profesji, bo Uber już testuje auta które same
jeżdzą, bez kierowcy, więc to tylko przejściowa robota dla
chłopców uberowców - zastąpią ich bardzo szybko roboty.

Data: 2017-05-11 10:29:18
Autor: RadoslawF
samochód do 2000zł
W dniu 2017-05-11 o 01:52, Pszemol pisze:

[...]

Nie tylko polskie.

[...]

A masz świadomość że dla taksówkarza to dodatkowe koszty ?
Pomijam że siedzenie równocześnie na dwu stołkach jest
sporo mniej wygodne od siedzenia na jednym.

Pozdrawiam

Data: 2017-05-11 13:00:49
Autor: Budzik
samochód do 2000zł

[...]

Nie tylko koszty (% dla ubera) ale i zyski inne - sobota wieczór powórt z imprezy w tradycyjnej taxi 50 dych czasem nie starcza, uber poniżej 30...

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2017-05-14 19:43:27
Autor: Pszemol
samochód do 2000zł
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA772951ABB37Bbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

[...]

No skoro lepiej Ci stać na postoju i zarobić zero, to proszę bardzo.
Inni pojadą za te 30zł. Na tym polega konkurencja właśnie.
Uberem warto podjechać pod jakiś kończący się duży koncert
czy większą imprezę: ceny dynamicznie rosną gdy jest większy
popyt na jazdę a samochodów nie ma w pobliżu.

Data: 2017-05-18 09:00:43
Autor: Budzik
samochód do 2000zł
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

[...]

Problem polega na tym ze jak zwykle zycie swoje a prawo swoje (powolutku).
Bo to wszystko prawda, tyle tylko ze w takiej sytuacji wypadałoby zlikwidować licencje taksówkarskie no i oczywiście zadbać zeby ci z ubera płacili podatki na takich samych zasadach jak taksówkarz.

Bo skoro ktos wykonuje dg jezdzac dla ubera ale nie ma jej de facto zarejestrowanej, być moze płaci pit ale tez nie do konca wierze a taki taksówkarz płaci pewnie z 1600-1700 kosztów podatkowych na start (zus plus pewnie karta podatkowa) to nic dziwnego ze ceny ma wyzsze.

Rozumiem obie strony... :)

--
Pozdrawia... Budzik
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

Data: 2017-05-18 11:21:26
Autor: RadoslawF
samochód do 2000zł
W dniu 2017-05-18 o 11:00, Budzik pisze:

[...]

To już się skończyła praktyka że taryfiarz kupował ziemie pod miastem
i płacił KRUS zamiast ZUSu ?

Pozdrawiam

Data: 2017-05-18 15:00:42
Autor: Budzik
samochód do 2000zł

To już się skończyła praktyka że taryfiarz kupował ziemie pod miastem
i płacił KRUS zamiast ZUSu ?

A tego to nie wiem :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

Data: 2017-05-18 20:58:26
Autor: re
samochód do 2000zł

Użytkownik "Budzik"

[...]

Po co ? Przecież ciągle są chętni na korzystanie z nich.

no i oczywiście zadbać zeby ci z ubera
płacili podatki na takich samych zasadach jak taksówkarz.
-- -
A niby czemu mieliby płacić na takich samych zasadach jak jeżdżą na innych ? Ideą Ubera była możliwość przejechania się luksusowym samochodem za grosze. Taki autostop. Byłoby zdecydowanie lepiej, gdyby każdy mógł prowadzić taką aktywność a nie by mogli robić to tylko wybrani, choćby miał to być tańszy Uber.

Bo skoro ktos wykonuje dg jezdzac dla ubera ale nie ma jej de facto
zarejestrowanej,
-- -
A po co obywatel ma rejestrować działalność gospodarczą ?

być moze płaci pit ale tez nie do konca wierze
-- -
Co za różnica ? Okrada Cię ?

a taki
taksówkarz płaci pewnie z 1600-1700 kosztów podatkowych na start (zus plus
pewnie karta podatkowa) to nic dziwnego ze ceny ma wyzsze.
-- -
Jejku, są tanie hotele i drogie hotele.

Rozumiem obie strony... :)
-- -
A miedzę ?

Data: 2017-05-18 20:00:41
Autor: Budzik
samochód do 2000zł
Użytkownik re re@re.invalid ...

[...]

Zeby konkurencja była uczciwa?

[...]

Przeciez to sa te same zasady...
Zarobkowy przewóz ludzi...
Dlaczego jedni maja płacic podatek a inni nie?
Nie porównuj do autostopu bo to zupełnie inne sprawy.

Bo skoro ktos wykonuje dg jezdzac dla ubera ale nie ma jej de facto
zarejestrowanej,
-- -
A po co obywatel ma rejestrować działalność gospodarczą ?

Zgoda.
Ale albo wszyscy albo nikt.

być moze płaci pit ale tez nie do konca wierze
-- -
Co za różnica ? Okrada Cię ?

Rozumiem, ze podwazasz sens istnienia podatków?
Czy tylko idee zeby wszyscy płacili jednakowe?

[...]

I zarówno tanie jak i drogie działają w oparciu o te same przepisy.

Rozumiem obie strony... :)
-- -
A miedzę ?
 --
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

Data: 2017-05-18 23:24:53
Autor: re
samochód do 2000zł

Użytkownik "Budzik"

[...]

Chcesz by taksówki zniżyły się do poziomu Ubera ?

[...]

Zostaw podatki. Taksówka jedzie, dajmy na to, za 1zł; Uber za 1/2 złotego; autostop za 0 złotych.

[...]

Nie, ktoś chce mieć działalność to sobie ją zakłada, ktoś inny nie chce to nie zakłada. Podatki i tak musi płacić.

[...]

Ubywa Ci coś czy nie ?

[...]

No nie, motele mają inne przepisy niż hotele a jest jeszcze wynajem okazjonalny i nieokazjonalny. Zupełnie różne standardy.

Rozumiem obie strony... :)
-- -
A miedzę ?

Data: 2017-05-19 07:00:57
Autor: Budzik
samochód do 2000zł
Użytkownik re re@re.invalid ...

[...]

Jezdze taksówka raz do roku do wiec nie ma to dla mnie wiekszego znaczenia.
Uwazam, ze konkurencja powinna być uczciwa czyli na równych zasadach. I tyle.

[...]

No i?

[...]

Traci mi absurdalnoscia to co napisałes...
Działalnosci nie rejestruje sie dla widzimisie tylko ze wzgledu na wymogi prawa.
Zreszta samo zarejestrowanie DG to jest pikus - to praktycznie nic nie kosztuje.
Natomiast kosztuja wiazace sie z tym daniny.
Ale zdaje sie rzad szykuje obecnie jakies przepisy o tym ze do 1000zł przychodu bedzie mozna traktować taka działalnosc jako nierejestrowalną.
I ZUS ma być nizszy - moze to bedzie dobre rozwiazanie dla okazyjnych uberowców.

[...]

Jestes w stanie odpowiedziec na moje pytanie?
Jestes w stanie spojrzec na sprawe troche szerzej niz tylko przez pryzmat własnej kieszeni?

[...]

Różne standardy, rózne ceny ale nadal te same przepisy.

Rozumiem obie strony... :)
-- -
A miedzę ?

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Data: 2017-05-21 23:19:48
Autor: re
samochód do 2000zł

Użytkownik "Budzik"

[...]

Ohoho, to właśnie powinieneś być zainteresowany. Bo nie wiesz jakie pułapki na Ciebie czyhają.

Uwazam, ze konkurencja powinna być uczciwa czyli na równych zasadach. I
tyle.
-- -
W piątek jechałem i z nudów zagaiłem o tego Ubera. Tym razem gość faktycznie zwrócił uwagę na konieczność posiadania licencji i kas fiskalnych a nie jak poprzednio na podatki. To mu mówię, że jakoś jadę taksówką a nie Uberem. On, że niby inni jeżdżą Uberem. No to niech jeżdżą, różne standardy.  Pytam czy jeździ dla Ubera. Mówi mi "po co, ja już to wszystko mam" w sensie, że kasę fiskalną i licencję. No to o co chodzi ?! Chce jeździć to jeździ !

[...]

Autostop pasuje tak samo jak Uber.

[...]

Ależ ... to Ty tak na to patrzysz. W wielu wypadkach można nie zakładać.

[...]
A szykuje też likwidację kas fiskalnych ?

[...]

Jakie ? Napisałeś, że nie wierzysz w płacenie, więc zapytałem "Co za różnica ? Okrada Cię ?"

Jestes w stanie spojrzec na sprawe troche szerzej niz tylko przez pryzmat
własnej kieszeni?
-- -
Kiedy ja taksówką jeżdżę a nie Uberem. Może i kiedyś podejmę się jeżdżenia Uberem, ale nie bardzo zanosi się. Jeśli zmienię taksówkę na Ubera to co najwyżej zmaterializuje się, że taksówki są przestarzałe a nie, że należy je dopasowywać do niskich standardów Ubera czy autostopu. O ile oczywiście te standardy są niskie.

To nie znasz się na tym a dyskutujesz

Data: 2017-05-11 20:21:00
Autor: jerzu.xyz
samochód do 2000zł
On Thu, 11 May 2017 10:29:18 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
wrote:

Pomijam że siedzenie równocześnie na dwu stołkach jest
sporo mniej wygodne od siedzenia na jednym.

Skoro wielu z nich, poza jazdą w kroporacji, obsługuje jeszcze myTaxi
czy iTaxi, to moze tez i Ubera.

Data: 2017-05-11 20:23:22
Autor: Liwiusz
samochód do 2000zł
wrote:

Pomijam że siedzenie równocześnie na dwu stołkach jest
sporo mniej wygodne od siedzenia na jednym.

Skoro wielu z nich, poza jazdą w kroporacji, obsługuje jeszcze myTaxi
czy iTaxi, to moze tez i Ubera.

Nie słyszałem jeszcze o taksówkarzu będącym uberem. Podejrzewam, że są jakieś przeszkody prawne (zakaz ze strony korporacji, albo zakaz przewożenia klientów bez włączonego taksometru?) - gdyby to było takie proste, to takich taksówkarzy na pewno byłoby krocie.

--
Liwiusz

Data: 2017-05-11 20:25:25
Autor: jerzu.xyz
samochód do 2000zł
On Thu, 11 May 2017 20:23:22 +0200, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Nie słyszałem jeszcze o taksówkarzu będącym uberem.

Po prostu jest to słabo opłacalne dla taksówkarza. I pewnie dlatego
nie jeżdżą dla Ubera.

Data: 2017-05-11 21:04:33
Autor: Liwiusz
samochód do 2000zł
W dniu 2017-05-11 o 20:25, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

To dosyć słaby argument. Jakoś nie wierzę w to, aby taksiarze byli non stop rozchwytywani.

--
Liwiusz

Data: 2017-05-12 02:21:10
Autor: re
samochód do 2000zł

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Jest kraj gdzie Uber nie ma problemów ?

niestety dla nich: przegrają.
-- -
A to wcale nie jest takie pewne. Może np zostaną zwykłymi taksówkami.

Kijem rzeki nie zawrócisz.
-- -
Opór jest duży.

[...]
By podzielić się swoimi zyskami ?

Albo szukać nowej profesji, bo Uber już testuje auta które same
jeżdzą, bez kierowcy, więc to tylko przejściowa robota dla
chłopców uberowców - zastąpią ich bardzo szybko roboty.
-- -
Roboty będą w samochodach Ubera ? :-)

Data: 2017-05-06 12:59:39
Autor: jerzu.xyz
samochód do 2000zł
On Wed, 3 May 2017 11:46:01 +0200, "frost" <fr@polandia.com> wrote:

Tam pojazd za 2000zł raczej nie wchodzi w grę, jest to nie do końca legalne i wcale nie takie dochodowe, wymaga też własnej DG

To poszukaj korpo taksówkowej. Nie wiem jak w Twoim mieście, ale w
Warszawie są takie, co dają auto, nie wymagają licencji (jeździ się na
licencji korporacyjnej), pomagają w załatwieniu licencji na siebie.
Wbrew pozorom taksówkarzy potrzeba. Będziesz miał wtedy legal.
A w pizzerii pewnie umowa-zlecenie?

Data: 2017-05-10 18:53:03
Autor: Pszemol
samochód do 2000zł
<jerzu.xyz@irc.pl> wrote in message news:l0brgc91l7r8vdmt2mr11d8tvfnnd5qm2r4ax.com...
[...]

Co to za firmy? Wymienisz nazwy tych co licencji nie wymagają?

Data: 2017-05-11 20:23:10
Autor: jerzu.xyz
samochód do 2000zł
On Wed, 10 May 2017 18:53:03 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

Co to za firmy? Wymienisz nazwy tych co licencji nie wymagają?

Ze zanych mi to Sawa Taxi, Glob Taxi i kilka innych. Na gumtree jest
trochę ogłoszeń.

Data: 2017-05-03 01:15:55
Autor: RadoslawF
samochód do 2000zł
W dniu 2017-05-02 o 21:30, frost pisze:

[...]

Zrób C lub CE do tego kurs na przewóz rzeczy i będziesz jeździł.
Inwestowanie w trupa i liczenie że da się go utrzymać za napiwki
nie jest dobrym pomysłem.

Pozdrawiam

Data: 2017-05-02 17:36:55
Autor: Zenek Kapelinder
samochód do 2000zł
niekoniecznie masz racje z napiwkami. Obok mnie jest pizzeria i od kilku lat widze pod nia dwa stare male samochody z reklama i napisem ze dowoza. Jeden to cienki a drugi mala renowka. Ciagle ci sami faceci nimi jezdza i wyglada ze to ich samochody. Widac ze im sie oplaca. Na miescie tez widze sporo malych tanich samochodow rozwozacych cos do zarcia. Kluczem jest posiadanie samochodu taniego i pewnego. Pomimo sprzecznosci jest to mozliwe. Mam cienkiego co juz studiuje. Kilka razy mial byc sprzedany ale go szkoda bo dobrze wyglada, co sie w nim popsuje, a prawie sie nie psuje, to ma na biezaco naprawione a nie drutowane. Jak pytajacy trafil by na takiego jak moj cienkiego to by wyszedl na swoje. Ale szansa trafienia ma niewielka bo jak ktos ma stary samochod w takim stanie jak moj to w zyciu nie sprzeda.

Data: 2017-05-03 12:04:24
Autor: re
samochód do 2000zł

[...]

Reklama im się opłaca ?

[...]
To zacznij nim wozić pizzę, niech się nie marnuje :-)

[...]
A co z nim zrobi ?

Data: 2017-05-10 18:54:39
Autor: Pszemol
samochód do 2000zł
"re" <re@re.invalid> wrote in message news:oec9vm$1bo$2mx1.internetia.pl...
A co z nim zrobi ?

Weźmie go ze sobą do grobu :-))

p.s. wnuki się będą bawić w naukę obsługi sprzęgła...

Data: 2017-05-12 02:51:23
Autor: re
samochód do 2000zł

Użytkownik "Pszemol"

A co z nim zrobi ?

Weźmie go ze sobą do grobu :-))
-- -
Może to stwierdzenie "w życiu nie sprzeda" nawet ma sens. Nie tak dawno jechałem starym samochodem kupować nowy i ... ten stary zepsuł mi się. Szukając mechanika na jakimś zadupiu rzucił mi się w oczy ... maluch. No to polazłem, bo pomyślałem, że pewnie psuje się. Gadam z gościem o tym mechaniku i przy okazji wyszło, że ten maluch ma przejechane tylko 30 tysięcy km a wiek podobny do mojego, że dawali mu jakąś kasę, ale "gdzie on kupi inny samochód za tyle", to nie sprzedaje.

Dzisiaj ... wychodzę z pracy, stoi sobie maluch piękny. Widać, że sprawny bo właściciel czeka przy nim, pewnie na kogoś, kogo ma odwieźć. A ja ... pieszo do domu idę bo mój samochód w serwisie został. ASO nie udało się dobrać sondy lambda i w ogóle nie było jak odkręcić, w poniedziałek najprędzej zrobią. Cena wymiany ... raczej więcej niż wartość tego malucha. I może ten maluch pojeździ dłużej od mojego dość nowego samochodu.

p.s. wnuki się będą bawić w naukę obsługi sprzęgła...
-- -
Jak go do Ameryki dostarczą.

Data: 2017-05-03 12:07:39
Autor: z
samochód do 2000zł
[...]

Nie chcę się wymądrzać ale takie "smutne" etaty są zazwyczaj przykrywką żeby mieć ZUS, dorobić do renty, do Krusu... Generalnie taka fikcja że Polsce jest zajebista średnia krajowa a kraj się rozwija :-)
Wyżyć się z tego nie da i dlatego rotacja. A tacy dorabiacze zaniżają stawki bo skoro im się opłaci to wszystkim się opłaci...

Data: 2017-05-03 12:12:06
Autor: re
samochód do 2000zł

Użytkownik "z"

[...]

No i początkujący, oni też zaniżają stawki :-)

Data: 2017-05-03 12:15:40
Autor: z
samochód do 2000zł
W dniu 2017-05-03 o 12:12, re pisze:
No i początkujący, oni też zaniżają stawki :-)

Akurat ich bym tu najmniej winił :-)

Data: 2017-05-03 11:47:36
Autor: frost
samochód do 2000zł

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:oeb3vf$5mq$1node2.news.atman.pl...
[...]

Kolejna rada typu kup od wujka lub wyżebraj od babci mieszkanie, na razie nie celuje tak wysoko, szukam czegoś na swoje możliwości, mam B od pół roku.

Data: 2017-05-03 12:28:26
Autor: RadoslawF
samochód do 2000zł
W dniu 2017-05-03 o 11:47, frost pisze:

[...]

Nie doczytałeś. Rada brzmi nie inwestuj własnych pieniędzy w sprzęt
który powinien dostarczyć pracodawca. Inwestuj we własne umiejętności
i uprawnienia. A z proponowanymi uprawnieniami praca jest i nikt nie
będzie ci kazał kupować własnego tira.

Pozdrawiam

Data: 2017-05-03 05:36:00
Autor: Zenek Kapelinder
samochód do 2000zł
Formula tej praca polega na posiadaniu wlasnego srodka transportu. Widzialem samochody, motorowery, rowery. On nie idzie na wspolczesnego deptacza i mu pracodawca samochodu nie da. Poza tym znam kilku deptaczy ktorzy w duzo powazniejszych branzach niz rozwozenie jedzenia jezdza swoimi samochodami i im sie to oplaca.

Data: 2017-05-03 15:01:03
Autor: Budzik
samochód do 2000zł
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]
Pewnie dlatego w ktoryms poscie padło pytanie o to: ILE ZAROBI!?

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2017-05-03 08:16:40
Autor: Zenek Kapelinder
samochód do 2000zł
Jedno jest pewne. Jak nie ma perspektyw na prace bo mieszka w jakiejs Polsce C to bez samochodu nic nie zarobi. Cos to zawsze wiecej niz nic.

Data: 2017-05-03 16:50:45
Autor: RadoslawF
samochód do 2000zł

[...]

To że "im się opłaca" nie oznacza ze opłaci się wątkotwórcy.
Tym bardziej że sam sobie auta nie naprawi, sam też nie
rozpozna oferowanych w komisach "min".
No i chce pracować w najmniej poważnej czyli najsłabiej
opłacanej branży.
W jego przypadku radzę jednak trochę inną drogę kariery.
Z rady można skorzystać lub nie, dyskutowanie z radą jest
niemądre. Z mojej strony EOT.

Pozdrawiam

Data: 2017-05-03 16:46:12
Autor: Tomasz Pyra
samochód do 2000zł
Dnia Wed, 3 May 2017 01:15:55 +0200, RadoslawF napisał(a):

[...]

No tylko tu trzeba mieć 21 lat, i dość sporo pieniędzy na same kursy.

Data: 2017-05-03 18:48:17
Autor: RadoslawF
samochód do 2000zł
W dniu 2017-05-03 o 16:46, Tomasz Pyra pisze:

[...]

Nie wiem ile ma lat.
Wiem ile kosztują kursy, jak tyle nie ma to nie powinien szukać
auta za dwa tysiące bo mu na naprawy i części zbraknie.

Pozdrawiam

Data: 2017-05-04 22:23:58
Autor: ddddddddddddd
samochód do 2000zł
W dniu 03.05.2017 o 18:48, RadoslawF pisze:
[...]

gówno prawda. Rozkręcałem firmę m.in. autem za 600zł z gazem. Jeździłem nim pół roku jak padło poprzednie i nie dorobiłem się kolejnego, zrobiłem ze 20.000km. Jakby padło to bym oddał na złom i kupił następne.

Łukasz

Data: 2017-05-05 10:23:59
Autor: RadoslawF
samochód do 2000zł
W dniu 2017-05-04 o 22:23, ddddddddddddd pisze:

[...]

I jeszcze powinieneś dopisać że sam sobie płaciłeś poniżej najniższej
krajowej a koszt zakupu nowego pojazdu zrzuciłeś na pracownika. :-)
Czytaj wątki w których coś piszesz.

Pozrdrawiam

Data: 2017-05-05 10:37:27
Autor: ddddddddddddd
samochód do 2000zł
W dniu 05.05.2017 o 10:23, RadoslawF pisze:

[...]

tak, płaciłem sobie poniżej najniższej krajowej. Nie, nie zrzuciłem kosztów na pracownika, bo mnie wtedy nie było na niego stać.
Ale jak nie było wyjścia to przejeździłem takim autem pół roku i dało się, z resztą kolejne auta nie były dużą wielokrotnością tych 2000zł

Łukasz

Data: 2017-05-06 00:33:45
Autor: Smok Eustachy
samochód do 2000zł
W dniu 05.05.2017 o 10:37, ddddddddddddd pisze:
/../
[...]

I dlatego wiesz jak jest.

Data: 2017-05-06 01:32:07
Autor: RadoslawF
samochód do 2000zł
W dniu 2017-05-06 o 00:33, Smok Eustachy pisze:

[...]

Wie ale pomija że przez te pół roku zarobił na inne auto za cenę
nie dużej wielokrotności tych dwu tysięcy.
Przy rozwożeniu picy tyle nie zarobi, zostanie bez samochodu
i bez zainwestowanej kasy.

Pozdrawiam

Data: 2017-05-06 09:06:36
Autor: ddddddddddddd
samochód do 2000zł
W dniu 06.05.2017 o 01:32, RadoslawF pisze:
[...]

odnosiłem się do:
"Wiem ile kosztują kursy, jak tyle nie ma to nie powinien szukać
auta za dwa tysiące bo mu na naprawy i części zbraknie. "

ja nie wiem ile kosztują kursy, obstawiam że kilka razy więcej niż ten samochód. IMO nie trzeba mieć kilka razy więcej żeby jeździć autem za 2000zł. Chociaż ja bym kupował taki do 1000zł - zawsze zostaje tysiak na naprawy, no i jak nie będzie się opłacało naprawiać to nie szkoda tak bardzo na złom oddać.

Łukasz

Data: 2017-05-06 13:11:03
Autor: RadoslawF
samochód do 2000zł
W dniu 2017-05-06 o 09:06, ddddddddddddd pisze:

[...]

To się nie domyślaj tylko sprawdź.
Większość firm w sieci podaje cenę za komplet uprawnień.

I co było już pisane to że ty potrafisz takie auto znaleźć a potem
go samemu łatać nie oznaczy że wszyscy inni tak potrafią.
A na temat swoich umiejętności wątkotwórca już napisał.

Pozdrawiam

Data: 2017-05-06 15:36:36
Autor: Smok Eustachy
samochód do 2000zł
[...]

  Jak wyjdzie na 0 to ok

Data: 2017-05-06 13:02:19
Autor: jerzu.xyz
samochód do 2000zł
On Wed, 3 May 2017 16:46:12 +0200, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

No tylko tu trzeba mieć 21 lat,

Można mieć 18, jest jakaś furtka. W YT jest gość, co ma chyba teraz 19
lat i jeżdzi zestawem.

Data: 2017-05-06 13:05:40
Autor: jerzu.xyz
samochód do 2000zł
On Sat, 06 May 2017 13:02:19 +0200, jerzu.xyz@irc.pl wrote:

Można mieć 18, jest jakaś furtka. W YT jest gość, co ma chyba teraz 19
lat i jeżdzi zestawem.

Najpierw robisz kwalifikację wstępną, potem C i E do C. Wystarczy mieć
skończone 18 lat.

Data: 2017-05-06 18:26:44
Autor: RadoslawF
samochód do 2000zł
W dniu 2017-05-06 o 13:05, jerzu.xyz@irc.pl pisze:

Można mieć 18, jest jakaś furtka. W YT jest gość, co ma chyba teraz 19
lat i jeżdzi zestawem.

Najpierw robisz kwalifikację wstępną, potem C i E do C. Wystarczy mieć
skończone 18 lat.

A to C ma zdaje się jeszcze jakieś ograniczenia tonażowe.

Pozdrawiam

Data: 2017-05-08 20:21:29
Autor: jerzu.xyz
samochód do 2000zł
On Sat, 6 May 2017 18:26:44 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
wrote:

A to C ma zdaje się jeszcze jakieś ograniczenia tonażowe.

Nie, nie ma.

Data: 2017-05-08 21:11:24
Autor: RadoslawF
samochód do 2000zł
W dniu 2017-05-08 o 20:21, jerzu.xyz@irc.pl pisze:

A to C ma zdaje się jeszcze jakieś ograniczenia tonażowe.

Nie, nie ma.

Przynajmniej to poprawili.

Pozdrawiam

Data: 2017-05-07 11:48:35
Autor: spider
samochód do 2000zł
W dniu 2017-05-02 o 21:30, frost pisze:

Pewnie tyle co jest wart ten pojazd, szukam roboty gdzie będzie można
jeździć, a z racji młodego stażu za kółkiem nie mogę na razie nigdzie
więcej uderzać

Na przedstawiciela handlowego uderzaj, tam chyba dają służbówki :)
Jest wiele branż gdzie nie potrzeba jakiejś specjalistycznej wiedzy czy doświadczenia by nawijać makaron na uszy ;)

Data: 2017-05-07 15:30:01
Autor: RadoslawF
samochód do 2000zł
W dniu 2017-05-07 o 11:48, spider pisze:

[...]

Jest firma która na przedstawicieli handlowych zatrudnia ludzi
bez wykształcenia wyższego ?

Pozdrawiam

Data: 2017-05-07 16:00:50
Autor: Budzik
samochód do 2000zł

[...]

Zapewne > połowy...

--
Pozdrawia... Budzik
Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

Data: 2017-05-08 18:51:20
Autor: P.B.
samochód do 2000zł
Dnia Sun, 7 May 2017 15:30:01 +0200, RadoslawF napisał(a):

Jest firma która na przedstawicieli handlowych zatrudnia ludzi
bez wykształcenia wyższego ?

To teraz do sprzedaży podpasek, albo proszków do prania trzeba mieć
magistra? Dobrze, że moi klienci nie wiedzą, że ja prosty chłopak po
technikum jestem.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2017-05-08 20:23:08
Autor: jerzu.xyz
samochód do 2000zł
On Sun, 7 May 2017 15:30:01 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
wrote:

Jest firma która na przedstawicieli handlowych zatrudnia ludzi
bez wykształcenia wyższego ?

Raczej mało jest takich, co tego wymagają. A wymagają pewnie firmy
farmaceutyczne i branże, gdzie wymagana jest wiedza szczegółowa z
danej dziedziny na poziomie wyższym, niż daje wykształcenie średnie.

Data: 2017-05-08 21:25:24
Autor: Budzik
samochód do 2000zł
Użytkownik  jerzu.xyz@irc.pl ...

[...]

:)
Chyba nie masz pojecia o tym kto zostaje przedstawicielem medycznym...
Tam się liczy wszystko tylko nie wiedza szczegołowa.
Tej nauczysz się z ulotek...

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2017-05-08 23:40:27
Autor: jerzu.xyz
samochód do 2000zł
On Mon, 8 May 2017 21:25:24 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Chyba nie masz pojecia o tym kto zostaje przedstawicielem medycznym...

Akurat mam :)
Zostaje np. spec od PRu ;) Ale z wyższym wykształceniem. Nigdzie nie
napisałem że to ma być wyższe medyczne. Ze średnim nie masz szans na
przedstawiciela medycznego. Bo jak tu rozmawiać z lekarzem, co ma
skończone studia medyczne i często minimum jedną specjalizację?

Data: 2017-05-08 23:00:49
Autor: Budzik
samochód do 2000zł
[...]

Hmm, pogubiłem się.
Sugerujesz ze potrzebne jest wyższe bo cytuje: potrzebna jest wiedza szczegołowa? Czyli wyzsze w kierunku medycznym, chemicznym etc?
Czy ze jednak wyzsze ale kierunek juz taki wazny nie jest? --
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2017-05-09 18:54:38
Autor: jerzu.xyz
samochód do 2000zł
On Mon, 8 May 2017 23:00:49 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Hmm, pogubiłem się.

Pogubiłeś się. Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem ;)

Data: 2017-05-09 19:45:43
Autor: Budzik
samochód do 2000zł
Użytkownik  jerzu.xyz@irc.pl ...

Hmm, pogubiłem się.

Pogubiłeś się. Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem ;)

Niestety moje "pogubiłem się" oznaczało wskazanie na niekonsekwencje twojej argumentacji.
Najpierw piszesz, ze potrzebna jest wiedza szczegołowa, potem ze to moze być wyzsze niekoniecznie medyczne...

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-05-02 09:24:56
Autor: abn140
samochód do 2000zł
lato.

felicja. wybrac takie co jezdzi + blacha jak piszesz na jedno lato, czyli mimo ze pordzewiale - to tam gdzie trzeba jeszcze niech sie trzyma.
wez z dlugim oc i przegladem. oc i tak musisz zaplacic.
zaleta - proste jak budowa cepa i czesci, takze nowych - od groma i tanie!
podobnie z roznymi daewo, matiz lanos...
tylko ze ile trzeba wytargac na wozeniu pizzy zeby to sie wszystko 'do lata' splacilo?
imo pomysl z dooody.

Data: 2017-05-02 11:09:10
Autor: jerzu.xyz
samochód do 2000zł
On Tue, 2 May 2017 09:24:56 +0200, "abn140" <abn140@googlemail.com>
wrote:

felicja.

Chyba zdecydowana większość wygniła.

Data: 2017-05-02 11:22:40
Autor: 007
samochód do 2000zł

wrote:

felicja.

Chyba zdecydowana większość wygniła.

Škoda ;-)

--
'Tom N'

Data: 2017-05-06 00:36:13
Autor: Smok Eustachy
samoch�d do 2000z�
W dniu 02.05.2017 o 09:24, abn140 pisze:
/.../
tylko ze ile trzeba wytargac na wozeniu pizzy zeby to sie wszystko 'do lata'
splacilo?
imo pomysl z dooody.

Kurde gościu musi zdobyć doświadczenie czyli kilometry wyjeżdżone.

Data: 2017-05-06 16:37:13
Autor: Liwiusz
samoch�d do 2000z�
W dniu 2017-05-06 o 00:36, Smok Eustachy pisze:
[...]

Kwestia co najmniej dyskusyjna. Po pierwsze nikt mu tych km oficjalnie nigdzie nie uzna. Po drugie, aż takiego doświadczenia nie nabierze przez te kilka miesięcy. Nie ma co tego aspektu rozpatrywać inaczej, niż przez to "czy się opłaca finansowo". Jeśli nie, to szkoda czasu.

--
Liwiusz

Data: 2017-05-06 16:49:51
Autor: 007
samochódd do 2000zł
Liwiusz w <news:oekn3h$8a2$2node1.news.atman.pl>:
W dniu 2017-05-06 o 00:36, Smok Eustachy pisze:
Kurde gościu musi zdobyć doświadczenie czyli kilometry wyjeżdżone.

Po pierwsze nikt mu tych km oficjalnie nigdzie nie uzna.

Kogo to obchodzi.

Po drugie, aż takiego doświadczenia nie nabierze przez te kilka miesięcy.

Te Maliniak, a jakie masz doświadczenie w *sprawnym* kierowaniu jakimkolwiek
pojazdem osobowym po DC?

--
'Tom N'

Data: 2017-05-06 19:45:34
Autor: Liwiusz
samochódd do 2000zł
W dniu 2017-05-06 o 16:49, 007 pisze:
[...]

Nikogo, dlatego argument Smoka Eustachego, jakoby na tej pizzy może sobie "gdzieś" wyjeździć kilometry i coś mu to da w kontekście doświadczenia zawodowego - jest wadliwy.

--
Liwiusz

Data: 2017-05-06 20:00:53
Autor: Budzik
samochódd do 2000zł
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

[...]

Jest słuszny.
Bo chodzi o jego umiejetnosci a nie o papiery.
Nie wyobrazam sobie, zeby ktos kto dopiero nabywa doswiadczenia w prowadzeniu osobówki od razu wsiadał na duze zestawy. --
Pozdrawia... Budzik
"Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"
Jan Jakub Rousseau

Data: 2017-05-07 01:57:02
Autor: Smok Eustachy
samochódd do 2000zł
W dniu 06.05.2017 o 22:00, Budzik pisze:
[...]

Jak następny pracodawca się go spyta, czy jeździł to powie, że tak. Rozwoził pizze codziennie po x km.

Data: 2017-05-07 07:12:18
Autor: Liwiusz
samochódd do 2000zł
W dniu 2017-05-07 o 01:57, Smok Eustachy pisze:
[...]

Jeśli to będzie istotne dla tego pracodawcy, to możesz tak powiedzieć, nawet jak nie jeździłeś.

Ale tak czy siak to marny argument - pomyśl - szukasz doświadczonego kierowcy. Doświadczonego! Czy przekona cię młokos, który przez wakacje dorabiał na pizzy?

--
Liwiusz

Data: 2017-05-07 09:00:51
Autor: Budzik
samochódd do 2000zł
[...]

IMO akurat to nie ma znaczenia.
Wole takiego co sobie w pizzerii poradził niz takiego co dopiero co zrobił prawko i prawie nie jezdził.

Data: 2017-05-08 09:03:12
Autor: Liwiusz
samochódd do 2000zł
W dniu 2017-05-07 o 11:00, Budzik pisze:

IMO akurat to nie ma znaczenia.
Wole takiego co sobie w pizzerii poradził niz takiego co dopiero co zrobił
prawko i prawie nie jezdził.

Ale do czego wolisz? Jesteś pracodawcą?
I dlaczego miałbyś wybrać 19-latka po wakacyjnej pizzy, niż normalnego 25-latka, od kilku lat dojeżdżającego do normalnej pracy samochodem?

--
Liwiusz

Data: 2017-05-08 12:00:51
Autor: Budzik
samochódd do 2000zł
[...]

Do pracy za kierownica.
Jezeli mam do wyboru kogos kto prawie nie jezdził i kogoś kto woził pizze to pod wzgledem umiejetnosci ten drugi najprawdopodobniej zostanie lepiej oceniony.

I dlaczego miałbyś wybrać 19-latka po wakacyjnej pizzy, niż normalnego
25-latka, od kilku lat dojeżdżającego do normalnej pracy samochodem?

19 latek nie stanie się magicznie 25 latkiem w jedno lato...
A mowimy o tym co ten 19 latek powinien zrobić.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2017-05-08 20:27:41
Autor: jerzu.xyz
samochódd do 2000zł
On Sun, 7 May 2017 09:00:51 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

IMO akurat to nie ma znaczenia.
Wole takiego co sobie w pizzerii poradził niz takiego co dopiero co zrobił prawko i prawie nie jezdził.

To Twój punkt widzenia. Rozgarnięty pracodawca nie powierzy młokosowi
po pizzerii auta za około 120-150 tys. zł. A tyle kosztuje nowe auto w
zabudowie z kabiną sypialną. Chyba że jakiś dziadtrans mu da
rozpadające się Ducato czy sypiącego się Sprintera (marki przypadkowe)
z przebiegiem 500 tys. km. --

Data: 2017-05-07 11:27:10
Autor: Smok Eustachy
samochódd do 2000zł
W dniu 07.05.2017 o 07:12, Liwiusz pisze:
/../

Jeśli to będzie istotne dla tego pracodawcy, to możesz tak powiedzieć, nawet jak nie jeździłeś.

Nie będzie chyba kłamać?
I podeprze się owym zleceniem.

Data: 2017-05-08 09:05:02
Autor: Liwiusz
samochódd do 2000zł
W dniu 2017-05-07 o 11:27, Smok Eustachy pisze:
[...]

Cóż, pracodawca, dla którego jest istotne, czy ktoś przejechał 200 kilometrów, czy 1500 kilometrów, i od tego uzależniający zatrudnienie, nie zasługuje na nic innego niż nawijanie makaronu na uszy (jak to już ktoś tu napisał o pracy handlowca).

--
Liwiusz

Data: 2017-05-07 09:00:50
Autor: Budzik
samochódd do 2000zł
Użytkownik Smok Eustachy smok@wurg.pl ...

[...]

Ni chodzi o to co powie a o to co umie!

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-05-07 07:11:05
Autor: Liwiusz
samochódd do 2000zł
W dniu 2017-05-06 o 22:00, Budzik pisze:
[...]

Jeśli chodzi o realne umiejętności, to istnieje wiele tańszych sposobów, niż jeżdżenie kupionym samochodem rozwożąc pizzę (zakładając, że ten czas przeznaczony na jazdę z pizzą spożytkuje się na inne zajęcie zarobkowe).

--
Liwiusz

Data: 2017-05-07 10:00:50
Autor: Budzik
samochódd do 2000zł
[...]

Zgoda. Ja tylko chce zauwazyc ze nie jest dobrym pomysłem wysyłać młokosa co dopiero zrobił prawko i nawet 50.000km nie przejechał od razu do pracy na duzych samochodach.

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2017-05-08 09:08:27
Autor: Liwiusz
samochódd do 2000zł
W dniu 2017-05-07 o 12:00, Budzik pisze:
[...]

Zgoda. Tylko że wmawianie mu, że na pracy w pizzy będzie miał jakieś doświadczenie w prowadzeniu to wprowadzanie w błąd.

Ba, lepiej by było, gdyby na tej pizzy nie jeździł, a uczył się jakiś konkretnych umiejętności prowadzenia, które by mu szybko ułatwiły zrobienie i jeżdżenie tymi dużymi samochodami.

Bo na razie hur dur wszyscy tutaj zachwalają to jeżdżenie na pizzy jako coś, co mu dużo da, a właściwie nie piszą co konkretnie da - ani nie najeździ dużej liczby kilometrów, ani nie zdobędzie oficjalnego doświadczenia popartego jakimiś certyfikatami, czy choćby świadectwem pracy ze stanowiskiem kierowca.

Lepsze doświadczenie zdobędzie jeżdżąc prywatnie do innej pracy, i po godzinach w ramach pasji - jakieś ślizgawki, wyścigi na torze itp.

--
Liwiusz

Data: 2017-05-08 12:00:52
Autor: Budzik
samochódd do 2000zł
[...]

Tylko ze tutaj zaprezentowano 2 opcje:
- jezdzenie z pizza
- robic prawko i isc na duze samochody.
Z dwojga złego to juz lepiej pizza, nawet na rok.

[...]

Ja sie akurat do rozwozenia pizzy jako takiego nie odnosiłem.
Tylko do pomysłu wysłania młokosa na ciezarówki.

Lepsze doświadczenie zdobędzie jeżdżąc prywatnie do innej pracy, i po godzinach w ramach pasji - jakieś ślizgawki, wyścigi na torze itp.

Zeby jezdzic ciezarówką? Rzard? :)))))

Data: 2017-05-06 20:35:37
Autor: 007
samochódd do 2000zł
Liwiusz w <news:oel24l$jgk$4node1.news.atman.pl>:

[...]

Hehehe... Mogłeś siedzieć cicho...

Dawaj Malinowski dalej, zwłaszcza z odpowiedzią na zadane pytanie:
<q>
Po drugie, aż takiego doświadczenia nie nabierze przez te kilka miesięcy.

Te Maliniak, a jakie masz doświadczenie w *sprawnym* kierowaniu jakimkolwiek
pojazdem osobowym po DC?
</q>

Masz?

--
'Tom N'

Data: 2017-05-02 23:40:25
Autor: m4rkiz
samochód do 2000zł
On 2017-05-01 20:59, frost wrote:
Co jest nie tak z tymi samochodami, czy w tej cenie można cokolwiek nabyć,
co nie rozleci się zanim nie dojadę nim do domu?

osobiscie z takim budzetem bralbym wlasnie japonczyka
jest sporo jezdzacych samochodow w tej cenie ale blacharsko bedzie kiepsko, jezeli zas blacharsko bedzie ok to spodziewaj sie innych powaznych problemow

Nie znam się na samochodach i nie potrafię majsterkować, potrzebuje auto,
które wytrzyma chociaż całe lato.

to koniecznie przejedz sie nim na najblizsza skp i przynajmniej zobacz jak hamuje i czy uklad kierowniczy oraz zawieszenie jest w miare ok

jak jakis osprzet, silnik czy sprzeglo padnie i staniesz to pol biedy, gorzej jezeli wylecisz z drogi lub nie zatrzymasz sie wcale - a w autach za dwa tysiace mozna znalezc najrozniejsze kwiatki

osobiscie w kazdym samochodzie ktory kupuje zmieniam tez filtr kabinowy, powietrza, paliwa oleju+olej chyba ze mam 110% pewnosci ze nie trzeba - im tansze auto tym mniej kasy ostatni wlasciciel ostatnio w nie wlozyl a szkoda nawet jakies byleco za 2000 zajechac z powodu serwisu za 200 zlotych

Data: 2017-05-03 11:48:58
Autor: frost
samochód do 2000zł

Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości news:oeauc6$j0c$1news.chmurka.net...
On 2017-05-01 20:59, frost wrote:
[...]

Dzięki, w końcu jakaś sensowna, normalna, kulturalna i rzeczowa wypowiedź. Chyba nick zobowiązuje :)

Data: 2017-05-06 00:38:23
Autor: Smok Eustachy
samochód do 2000zł
W dniu 03.05.2017 o 11:48, frost pisze:
/.../
Dzięki, w końcu jakaś sensowna, normalna, kulturalna i rzeczowa wypowiedź. Chyba nick zobowiązuje :)

http://blog-skup-aut-bielsko.blogspot.com/

Data: 2017-05-05 16:08:13
Autor: Maciek
samochód do 2000zł
Dnia Mon, 1 May 2017 20:59:43 +0200, frost napisał(a):

(...)

Można, ale musisz szukać wśród takich marek i roczników, żeby te 2000 były
w górnym zakresie cen rynkowych, np. jeśli Escorty z ostatniego wypustu
kosztują na otomoto od 500 do 2200 zł, to za te 2 tysiące masz szansę kupić
auto, które przejeździ rok bez wkładania kolejnych 2 tys.
Przykład Escorta jest z sufitu, szukaj raczej wśród małych i średnich
miejskich autek - jakieś uno, tipo, felicia, fiesta, saxo, ax, 106...
Myślę, że przy tej kwocie musisz patrzec tylko i wyłacznie na stan.

Unikaj brudnych, zapyzialych egzemplarzy - jak ktoś nie sprząta, to i nie
naprawia drobiazgów, a to się potem mści.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-05-08 10:13:35
Autor: sirapacz
samochód do 2000zł
jak potrzebujesz do rozwożenia na jeden sezon letni to bierz cokolwiek.
jak potrzebujesz na pierwsze auto i masz możliwość podwojenia budżetu to to:
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-panda-1-1pb-fv23-van-ID6yEnkl.html
wygląda sensownie - przebieg realny:P i masz gaz a to da ci realne oszczędności (jak będziesz dużo jeździł to "nadwyżka" ponad 2kpln zwróci ci się w 1-2 lata).

części do fiatów są tanie a silnik prosty jak budowa cepa.

samochód do 2000zł