samochód do 2000zł

Data: 2017-05-01 21:53:25
Autor: Tomasz Pyra
samochód do 2000zł
Dnia Mon, 1 May 2017 20:59:43 +0200, frost napisał(a):

Chcę podjać pracę jako dostawca i potrzebuje pojazd do rozwożenia pizzy, więc pomyślałem o czymś takim np jak Suzuki Swift
przykładowe ogłoszenia
https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-swift-glxi-1-3i-70km-sedan-nowy-model-1998r-okazja-1000zl-ID6ySAPp.html#8d554e7d5d
https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-swift-lpg-butla-do-2026-nowa-ID6yJ927.html#8d554e7d5d
Co jest nie tak z tymi samochodami, czy w tej cenie można cokolwiek nabyć, co nie rozleci się zanim nie dojadę nim do domu?
Nie znam się na samochodach i nie potrafię majsterkować, potrzebuje auto, które wytrzyma chociaż całe lato.

Za te pieniądze masz szanse na Cinquecento w przyzwoitym stanie.

Swifty które pokazałeś to są samochody z samego dołu listy posortowanej po
cenie.
Samo to powinno dać do myślenia, a jedyna szansa na taką okazję to znać się
dobrze na danym modelu, umieć przed zakupem zidentyfikować usterkę na
której poległ poprzedni właściciel, samemu tanio to naprawić i cieszyć się
autem za atrakcyjną cenę.

Bez wiedzy o samochodach, masz duże ryzyko że wpadniesz na minę i ktoś nie
dostanie ciepłej pizzy ;)

Data: 2017-05-02 12:19:05
Autor: frost
samochód do 2000zł

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:o11nucvbzght.1rxgiq7g9uc2d$.dlg40tude.net...
[...]

Jestem dość wysoki i źle się czuję w autach segmentu A

Data: 2017-05-02 13:09:11
Autor: re
samochód do 2000zł

Użytkownik "frost"

[...]

-- -
Szukaj cabrio

Data: 2017-05-02 13:25:42
Autor: Chris
samochód do 2000zł
W dniu 02.05.2017 o 12:19, frost pisze:
Jestem dość wysoki i źle się czuję w autach segmentu A

Jak masz nim jeździć i rozwozić pizze to bierz cieniasa albo seciento, to mają być auta gdzie wjedziesz w każdy kąt i nie zablokujesz połowy drogi albo będziesz szukał przez 30 min miejsca dla dużego auta.
ps. mam 2m wzrostu i secento jeździłem nie raz, nie ma problemu z wysokością kierowcy. Do tego są to auta które naprawisz za grosze.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-05-02 20:50:50
Autor: Tomasz Pyra
samochód do 2000zł
Dnia Tue, 2 May 2017 12:19:05 +0200, frost napisał(a):

Jestem dość wysoki i źle się czuję w autach segmentu A

W Seicento wbrew pozorom jest dość sporo miejsca.
Oczywiście jak się odsuniesz, to do tyłu już się nikt nie zmieści :)

Data: 2017-05-03 20:47:20
Autor: Przyjazny
samochód do 2000zł
On 2017-05-01 19:53, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
[...]

Słuszna racja. Kup jakiś model gdzie te pieniądze które chcesz wydać
wystarczają na "normalny" egzemplarz a nie najtańszy. No i kup w najgorszym możliwym (wizualnym) stanie blach, to obniża ceną, a jak ma
niedługo jeździć nie robie Ci różnicy - powgniatane drzwi z tyłu, maska
w złym kolorze, obłążacy lakier itp.

PS. Francuskie i włoskie są tradycyjnie tańsze.

samochód do 2000zł