samochód do 2000zł

Data: 2017-05-01 21:31:45
Autor: PiteR
samochód do 2000zł
na  ** p.m.s **  frost pisze tak:

Co jest nie tak z tymi samochodami, czy w tej cenie można
cokolwiek nabyć, co nie rozleci się zanim nie dojadę nim do domu?

Czy się nie rozleci to wie poprzedni właściciel. Ty się dowiesz z czasem. Raczej koła nie odpadają pierwsze ale wydechy już tak.

Nie znam się na samochodach i nie potrafię majsterkować,
potrzebuje auto, które wytrzyma chociaż całe lato.

Im bardziej się nie znasz tym nowszy powinien być samochód. Dla Ciebie max 2 letni. Ale że nie masz wyjscia to kup i nie dotykaj bo jak zaczniesz rozkręcać to załamka.

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2017-05-01 16:10:28
Autor: Zenek Kapelinder
samochód do 2000zł
Kocham pierdolnietych z takimi radami. On chce pizze rozwozic a nie diamenty.

Data: 2017-05-02 01:20:51
Autor: PiteR
samochód do 2000zł
na  ** p.m.s **  Zenek Kapelinder pisze tak:

Kocham pierdolnietych z takimi radami. On chce pizze rozwozic a
nie diamenty.

No jednym z najbardziej pierdolniety na grupach to jesteś ty.
Głupi chuju z kamienicy.

Gówno mnie obchodzi co on chce rozwozić.

Data: 2017-05-04 12:11:34
Autor: jerzu.xyz
samochód do 2000zł
On Mon, 1 May 2017 16:10:28 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> wrote:

Kocham pierdolnietych z takimi radami. On chce pizze rozwozic a nie diamenty.

A ja nie mam zamiary czekac na pizze godzinę, bo dostawcy strup nie
odpali.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-05-04 07:53:27
Autor: Zenek Kapelinder
samochód do 2000zł
Za przywiezienie rollsem tez nie masz zamiaru zaplacic. To suchy chleb ci zostaje do jedzenia.

samochód do 2000zł