samochód do 2k PLN

Data: 2010-08-13 13:40:45
Autor: J.F.
samochód do 2k PLN
Użytkownik "M1SLQ" <mbierwia@WIELKIELITERYIKROPKAPRECZ.o2.pl>
i "korzystaj z komunikacji miejskiej" informuję, że do pracy ma 40 km w jedną stronę, nie jest to praca o charakterze takim, że można być przepoconym, mokrym i śmierdzącym po jeździe rowerem

I jeszcze trzeba miec reprezentacyjne auto, a placa oczywiscie minimalna krajowa ?

Stac go na takie dojazdy ?

Jakiś dwudziestoletni Opel Astra I czy co się da znaleźć w tej cenie sensownego?

Nie ma dwudziestoletnich opli.

Sierre niech kupi i zagazuje.

J.

Data: 2010-08-13 14:30:25
Autor: M1SLQ
samochód do 2k PLN
Nie ma dwudziestoletnich opli.

Uff.. Dobrze, że mój wujek o tym nie wie... W przeciwnym wypadku te 15kkm rocznie z buta by popylał :)

Pozdrawiam

Data: 2010-08-13 14:56:29
Autor: J.F.
samochód do 2k PLN
Użytkownik "M1SLQ" <mbierwia@WIELKIELITERYIKROPKAPRECZ.o2.pl>
Nie ma dwudziestoletnich opli.
Uff.. Dobrze, że mój wujek o tym nie wie... W przeciwnym wypadku te 15kkm rocznie z buta by popylał :)

Pogratulowac wujkowi suchego garazu :-)

J.

Data: 2010-08-13 15:53:36
Autor: e^x/dx