samochód do 2k PLN

Data: 2010-08-13 14:27:45
Autor: grin
samochód do 2k PLN

Użytkownik "M1SLQ" <mbierwia@WIELKIELITERYIKROPKAPRECZ.o2.pl> napisał w wiadomości news:4c651d09$0$27046$65785112news.neostrada.pl...
okres eksploatacji to max 2 lata), nie było zbyt małe i nie Poldolot. Jakiś dwudziestoletni Opel Astra I czy co się da znaleźć w tej cenie sensownego?

Taki
http://moto.allegro.pl/item1181879080_okazja_sprzedam_fiat_cinquecento_w_dobrej_cenie.html
a może taki
http://moto.allegro.pl/item1185794544_sprzedam_peugota_405.html

Data: 2010-08-13 15:41:10
Autor: Karolina
samochód do 2k PLN

Taki
http://moto.allegro.pl/item1181879080_okazja_sprzedam_fiat_cinquecento_w_dobrej_cenie.html

Tak tak ja chce! Taki!

a może taki
http://moto.allegro.pl/item1185794544_sprzedam_peugota_405.html

Albo nie ten lepiej! Ten jest większy i ładniejszy! Ja chce mieć taki!!!!!

Data: 2010-08-13 17:08:31
Autor: J.F.
samochód do 2k PLN
Użytkownik "Karolina" <karolcia@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:i43i1q$2fo$1news.onet.pl...
Taki
http://moto.allegro.pl/item1181879080_okazja_sprzedam_fiat_cinquecento_w_dobrej_cenie.html

Tak tak ja chce! Taki!

To sobie kup.

Tylko moment .. czy to nie jest ten wynalazek gdzie koszt naprawy gaznika przekroczy cene zakupu ?

a może taki
http://moto.allegro.pl/item1185794544_sprzedam_peugota_405.html
Albo nie ten lepiej! Ten jest większy i ładniejszy! Ja chce mieć taki!!!!!

No to tym bardziej sobie kup :-)

J.

Data: 2010-08-13 16:09:33
Autor: Waldek Godel
samochód do 2k PLN
Dnia Fri, 13 Aug 2010 17:08:31 +0200, J.F. napisał(a):

To sobie kup.

Tylko moment .. czy to nie jest ten wynalazek gdzie koszt naprawy gaznika przekroczy cene zakupu ?

cii.. to ten sam pryszczers co do hummera zakładał krótką spódniczkę, aż mu
jajka było widać...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-08-15 18:43:26
Autor: Yans van Horn
samochód do 2k PLN
On 2010-08-13 17:08, J.F. wrote:
> Użytkownik "Karolina" <karolcia@buziaczek.pl> napisał w wiadomości

> To sobie kup.
>
> Tylko moment .. czy to nie jest ten wynalazek gdzie koszt naprawy
> gaznika przekroczy cene zakupu ?

Chyba były dwie wersje. Ta, której nie chcesz to AISAN - więcej rur podciśnienia i elektrozaworów
niż na łodzi podwodnej :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik