samochód do 2k PLN

Data: 2010-08-13 14:28:44
Autor: juhass
samochód do 2k PLN
W dniu 2010-08-13 12:23, M1SLQ pisze:

Jakiś dwudziestoletni Opel Astra I czy co się da znaleźć w tej cenie
sensownego?

Pozdrawiam

Poszukaj, znajdziesz coś spokojnie... Nie wymagaj tylko zbyt wiele i nie sugeruj się marką- ważniejszy jest stan auta.
Sam w zeszłym roku za 2400 sprzedałem clio 1 z 93 roku. Autko miało motor 1.1 i nawet gaz. Było w takim stanie, iż że jeszcze długo pojeździ- do zrobienia był tylko reduktor (regeneracja- twarde membrany) i pompa wody (delikatnie ciekła- kupiłem nawet nową przed sprzedażą auta i dałem nowemu właścicielowi). Rdza tylko delikatny nalot na tylnych błotnikach i.. to wszystko. :)
Więc spokojnie- da się!
:)

--
Pozdrawiam: