samochód do dojazdu do pracy 40km w jedną stro nę

Data: 2009-04-20 06:02:13
Autor: kaszpir
samochód do dojazdu do pracy 40km w jedną stro nę
dzięki za wskazówki. Ja nadal szukam

Szczerze mówiąc nie wiem czy jest sens kupować duży samochód aby raz
do roku wykorzystać jego możliwości ...

Ja miałem Seicento 1.1 z LPG. Spalanie w trasie 6,4L LPG ...

Szczerze mówiąc według mnie nie warto ładować Ci się wogóle w diesla.
Co z tego że komuś pali 5-6L ON jeśli po przeliczeniu na złotówki
przejechanie 100km to 17,5zł do 21zł ...
A w przypadku LPG ? 6L LPG to około 10zł ...

Ja polecam SC 1.1. Można kupić od pierwszego właściciela w dobrym
stanie ...

W ostateczności Matiza.

łatwiej kupić w dobrym stanie , bezwypadkowe i z prawdziwym
przebiegiem od pierwszego prawdziwego właściciela niż inne zachodnie
"importowane" samochody ...

Zawsze możesz kupić bagażnik dachowy i raz w roku się "przemęczyć" ...

A jeździć wielkim samochodem i wozić powietrze aby raz w roku
skorzystać i przez cały rok płacić za to większe sumy (wyższe
spalanie , wyższe OC (większy silnik) to bezsens ...

A jeśli już musisz coś większego to polecam Lanosa. Wygodny , tani  w
utrzymaniu samochód ...

samochód do dojazdu do pracy 40km w jedną stro nę