samochód do dojazdu do pracy 40km w jedną stron

Data: 2009-04-20 13:10:21
Autor: Jakub Jewuła
samochód do dojazdu do pracy 40km w jedną stron
Szukam taniego i ekonomicznego auta na dojazd do pracy, w dwie strony
80km, praktycznie cały czas ekspresówką/autostradą. Cena... nie wiem,
powiedzmy do 10tys zł. Może być gaz, może być diesel lub benzyna.
Tylko, żeby zejść z kosztów spalania :) Jeździć będę sam. Ale w
wakacje
będzie to auto potraktowane jako wóz na wakacje z bagażami, także
cinquecento to nie może być. Cóż. jeszcze.. obojętne, czy to ford, czy
fffrancuskie :) Nie mam uprzedzeń (żona ma... ale się je
obejdzie) :) Czyli marka dowolna.

Mialem poprzednilo Espero 1.5 z gazownia.
Mi palilo na trasie 9-9.5l, jak sie okazalo
po sprzedaniu dziewczynie, ktora kupila spalanie
sporo jeszcze spadlo :))

Auto znane na wylot, tanie, serwis i czesci dostepne bez klopotow.
Wielkich seryjnych usterek poza jakimis pierdolami nie bylo,
tak ze jesli wybierzesz nie zajechana sztuke to pojezdzisz...

Najbardziej wypasione kupisz sporo ponizej 10.000zl pewnie
blizej polowy tej kwoty.

Nawet ze 100l bojlerem w bagazniku zostaje duuuzo miejsca.
Na trasie plynie sie bardzo przyjemnie.

Cholera w zasadzie to zaluje ze sprzedalem swojego Espandryla :(

Data: 2009-04-20 05:56:10
Autor: Bombel
On 20 Kwi, 13:10, "Jakub Jewuła" <bi...@skanowanie.com.pl> wrote:
> [...]

Na trasie plynie sie bardzo przyjemnie.

Cholera w zasadzie to zaluje ze sprzedalem swojego Espandryla :(

Ze wszystkim się mogę zgodzić, duży, wygodny z dobrym wyposażeniem
ale ze spalaniem trochę przegiąłeś :)
mój palił 12-14 litrów gazu, i ilu gazowników się nie pytałem to
twierdzili że to norma

pozdrawiam
Bombel

Data: 2009-04-20 18:19:57
Autor: Jakub Jewuła
Bombel wrote:
[...]

Co ja Ci na to poradze, tez to slyszalem...

Max spalanie odnotowalem gnajac nad morze z dwoma rowerami na dachu -
<> 12.5l. Normalnie w jezdzie mieszanej Krakow i okolice 9-9.5l.
Do bojlera wchodzilo mi rowne 50l, zawsze robilem 500km i troche.
To troche zazwyczaj wynosilo 30-50km, ale i 75km jak wiecej jechalem
w trasie. Podobnie bylo gdy darlem nad Adriatyk non-stop 150/h -
spalanie nie przekroczylo 10l.

Kilka razy bawilem sie w jazde o kropelce i mialem wtedy zszedlem do 8.5l

Dziewczyna, ktora go kupila raportowala jeszcze mniej chyyyba okolo 8l,
ale to wiadomo delikatniejsza istota niz ja :)

Teraz mam Tacume i pali 11-15l. No ale silnik faaajny i buda duzo wyzsza.

Pomijajac wszystko inne to troche zaluje Esperaka, fajny auto bylo.

Data: 2009-04-20 21:36:56
Autor: moje_przedmioty
[...]

Powinieneś zmienić gazowników
Ja w 3.0 mam spalanie 13-14 w trasie
W lanosku 1.4 spalanie było w okolicach 9 litrów
1.5 pewnie spala mniej bo to 16v i troszkę większa moc więc nie trzeba go tak mocno deptać jak 1.4
Foti

Data: 2009-04-20 14:48:07
Autor: Mik
samochód do dojazdu do pracy 40km w jedną stron
Dnia Mon, 20 Apr 2009 13:10:21 +0200
"Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał(a):

[...]

Znalazłem jednego fajnie wyposażonego z moich okolic.. póki co będzie
to mój typ number 1. I jeśli nic nie znajdzie się innego/ciekawszego to
chyba będę mieć daewoo :)

dzięki
Mik

samochód do dojazdu do pracy 40km w jedną stron