samochód do dojazdu do pracy 40km w jedną stronę

Data: 2009-04-20 14:00:39
Autor: mateusx6
samochód do dojazdu do pracy 40km w jedną stronę
Ja jezdze caly czas od 3 lat punto 2 1.2 8v, przejechalem ok 50tys km, odleglosc do pracy ok 40km, zwykle drogi, spalanie ok 5.5l/100km. Awarii brak.

Data: 2009-04-20 14:09:39
Autor: Wit\(old\)

Użytkownik "mateusx6" <mateusx6@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsho58$ng9$1news.wp.pl...
Ja jezdze caly czas od 3 lat punto 2 1.2 8v, przejechalem ok 50tys km, odleglosc do pracy ok 40km, zwykle drogi, spalanie ok 5.5l/100km. Awarii brak.

Mam tak samo punto II 1.2 8v -  z przebiegiem 110 tys. Awarii brak. Spalanie podobne, nawet się zapakowaliśmy na snowboard w 3 osoby z Gdyni do Białki he he.
Wit

Data: 2009-04-20 14:12:19
Autor: Wit\(old\)

Użytkownik "Wit(old)" <wicio100(cut)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gshool$hvk$1news.onet.pl...

[...]

.....wymienialem rozrząd ale ten model ma rozrząd taki co go sie wymienia jak się pourywa - nie robi sie balagan w głowicy tylko przestaje jechać :)
Wit.

samochód do dojazdu do pracy 40km w jedną stronę