samochód do lasu

Data: 2015-06-15 03:51:37
Autor: kwasekmariola150
samochód do lasu
W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 11:44:55 UTC+1 użytkownik Ariusz napisał:
Potrzebuję samochód, którym mógłbym poruszać się po leśnych, czasem mocno zabłoconych drogach. Do tej pory moim wymarzonym samochodem terenowym miał być Patrol. Duży wygodny dobrze zachowujący się na złych drogach. Ze znajomym jeździliśmy takim na ryby i nie było problemu z dostaniem się gdziekolwiek.

Jednak ostatnio zabrał mnie znajomy na wycieczkę po lesie swoim leciwym Samurajem i zmieniłem swój pogląd na samochód terenowy. Ten "knypek" wszędzie się wcisnął. Dał radę takim dołom, że patrol dawno by się powiesił.

Dodatkową zaletą auta znajomego było to, że był to stary dość poobijany egzemplarza i nie szkoda było mu przetrzeć się po gałęziach, czy oprzeć na drzewie.

Stwierdziłem, że właśnie takiego, małego, zwinnego samochodu powinienem szukać.

Niestety na terenówkach kompletnie się nie znam. Proszę więc was o radę.
Który, model byłby najlepszy. Mam na oku właśnie tego samuraja, Jimny, Vitara. Samochód ma wytrzymać leśne wyprawy, a przed wszystkim ma kosztować kilka tys. tak by nie było mi szkoda obijać się nim po gałęziach. Mam zamiar używać go w zimie dlatego powinien mieć pełną budę, no i najlepiej 4 miejsca.

-- Pozdrawiam ARIUSZ
http://www.ariusz.com

A co myślicie o tym najnowszym modelu Suzuki Vitara? Planuję używać go nie tylko do jeżdżenia terenowego, ale także chciałbym dojeżdzać do pracy po zwykłej szosie. Ostatnio byłem oglądać taki model w Pol-Moors na Kamiennej we Wrocławiu i okazało się, że jest nawet tańszy, niż mi się wydawało początkowo...Proszę o opinię osoby, które uzywały Suzuki Vitara jako samochodu uniwersalnego.

Data: 2015-06-15 18:37:22
Autor: Cavallino
samochód do lasu

Użytkownik <kwasekmariola150@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

Nie nadaje się.
Prześwit za mały.
No chyba że przez teren rozumiesz szutrową drogę bez dziur.

Samurai czy Jimny to zupełnie inna bajka.

Data: 2015-06-15 15:07:20
Autor: Yeti Siedzinski
samochód do lasu
On Monday, June 15, 2015 at 9:37:19 AM UTC-7, Cavallino wrote:

> [...]

Prześwit za mały.
No chyba że przez teren rozumiesz szutrową drogę bez dziur.

Samurai czy Jimny to zupełnie inna bajka.

Przeswit starej krotkiej Vitary (aka Suzuki Sidekick) nie jest duzo mniejszy niz Samuraia - ale rozstaw kol jest wiekszy i to troche dziala na niekorzysc. Vitara jest calkiem dzielna w terenie, szczegolnie gdy zalezy nam by gdzies dojechac a nie wymyslamy niesamowite przeszkody, jest tez o niebo wygodniejsza na szosie - jedzie prawie jak "samochod" :)
Droga szutrowa bez dziur przejedzie kazdy osobowy samochod, Vitara wjedziesz duzo dalej.

Yeti

Data: 2015-06-16 14:21:14
Autor: albercik
samochód do lasu
W dniu 16.06.2015 o 00:07, Yeti Siedzinski pisze:
Droga szutrowa bez dziur przejedzie kazdy osobowy samochod, Vitara wjedziesz duzo dalej.

Im lepszy samochód terenowy, tym dalej traktor musi jechać żeby go wyciągnąć:D

Data: 2015-06-17 11:52:50
Autor: Hinek
samochód do lasu
W dniu 2015-06-16 o 14:21, albercik pisze:
[...]

To ja wyciągam traktory!!!
:)

--
Hinek

Data: 2015-06-17 12:41:33
Autor: yabba
samochód do lasu
Użytkownik "albercik" <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:mlp4bt$eeu$1node2.news.atman.pl...
W dniu 16.06.2015 o 00:07, Yeti Siedzinski pisze:
Droga szutrowa bez dziur przejedzie kazdy osobowy samochod, Vitara wjedziesz duzo dalej.

Im lepszy samochód terenowy, tym dalej traktor musi jechać żeby go wyciągnąć:D

Chyba, żeby wyszło odwrotnie:

https://www.youtube.com/watch?v=7GkBVRhw_9c

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-06-16 19:34:51
Autor: Cavallino
samochód do lasu

Użytkownik "Yeti Siedzinski" <yeti@siedzinski.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e8597290-47bd-4e3e-9f1c-5fa78fd75764@googlegroups.com...
> [...]

Samurai czy Jimny to zupełnie inna bajka.

Przeswit starej krotkiej Vitary (aka Suzuki Sidekick) nie jest duzo mniejszy niz Samuraia

Starej.
Ale nowa to już nie suv, a crossover.
Do miasta i na bulwar, ale raczej już nie w teren.

[...]

Jasne.
Ale coś za coś - lepsze na autostradzie będzie gorsze w terenie.

Droga szutrowa bez dziur przejedzie kazdy osobowy samochod, Vitara wjedziesz duzo dalej.

Ale nadal nie w teren.
Tu już trzeba przynajmniej Dustera.
Niestety, bo nowa Vitara to całkiem ładne auto.

Data: 2015-06-18 16:27:47
Autor: Yeti Siedzinski
samochód do lasu
On Tuesday, June 16, 2015 at 10:34:49 AM UTC-7, Cavallino wrote:

Ale nadal nie w teren.
Tu już trzeba przynajmniej Dustera.
Niestety, bo nowa Vitara to całkiem ładne auto.

Jesli mowisz o nowej Vitarze to sie z Toba zgadzam w stu procentach. Ja mialem taka z rocznika 95 i taka mi przyszla na mysl  :)

samochód do lasu