samochod do wyzlomowania

Data: 2009-12-07 20:45:47
Autor: Bydlę
samochod do wyzlomowania
On 2009-12-07 20:38:07 +0100, "Janusz Karczewicz" <jkarczew@post.pl> said:

witam!

Jak to jest , mam stary samochod ktory nadaje sie na zlom

To go tam oddaj.

 ale sa firmy ktore chca to jescze kupic na umowe kupna-sprzedazy,

To sprzedaj.

 aczkolwiek moj znajomy mnie ostrzega ze to nie jest do konca zgodne z prawem,

W Polsce nie jest karalne sprzedawanie samochodu.
Zwłaszcza na umowę spisaną na papierze.

ze robia jakis przekret

Co cię to obchodzi?
(jeśli jesteś wrażliwy, to protestuj przed kopalniami rud żelaza, używanych (po przeróbce) do produkcji broni palnej)

i pozniej moga byc problemy

Jeśli ty będziesz robić przekręty, to tak.

 ( np potrzebuja tylko dokumenty samochodu, sciagaja jakis samochod z zagranicy i przebijaja numery).

No i?

Nie wiem co z tym zrobic

Sprzedać albo zawieźć na złom.

, bo firma taka mowi ze przyjedzie i zabierze samochod

I jeszcze dopłacą?
Świetnie!

--
Bydlę