[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic

Data: 2010-06-25 18:40:38
Autor: Adam Szewczak
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P

Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.

Moja lista zapewne bedzie raczej dziwna ;P

Lancia Kappa Coupe 2.0t - marzenie jeszcze z czasow szkolnych, bo za plotem mielismy ASO rzadowe i byla wtedy jedna jedyna Coupe w Wawie, taka bordowa.
Lancia Thema 8.32
Fiat Idea - pojezdzil bym z ciekawosci
VW Golf IV kombi 4motion V6
VW Multivan 3.2
VW LT 4x4
VW Passat B32 2.1 (chyba albo 2.2) syncro
Citroen XM
Hyundai Starex 4x4
LR Dyskoteka I po FL
Mercedes G 500
Opel Senator 3.0

PZDr
Adam

Data: 2010-06-23 22:27:34
Autor: Przemysław Czaja
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic

Użytkownik "Adam Szewczak"

Moja lista zapewne bedzie raczej dziwna ;P

moja za to krótka

Bugatti Veyron i koniec listy

Data: 2010-06-25 17:37:16
Autor: Michał
Adam Szewczak <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Mieć:
-Bentley Continental
-MB W126 560SEC
-Aston Martin Rapide
-Renulat Safrane Biturbo
-VW Phaeton W12
-Mercedes GL
-noo i.. Jakie¶ większe Ferrari V12
-mooooooże Tesla S ?

no garaż na 7 aut trzeba by sobie zbudować ;)

pojeĽdzić:
nie wiem :)
subaru sportowe, F1, Porshe ale jakie¶ naprawdę szybkie, lamborgini ?
Citroen DS, i ... hmm o corvette .

pozdrawiam.

Data: 2010-06-25 18:53:55
Autor: DoQ
Adam Szewczak pisze:
Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P

Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.

Moja lista zapewne bedzie raczej dziwna ;P

Na poczatek - moglbym miec:

MB W126 560SEC (stan kolekcjonerski oczywiscie)
Chevy Corvette
Dodge/Chrysler Viper
300C Hemi SRT8
Dodge RAM SRT-10

I jeszcze pare by sie znalazlo:)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-25 18:58:35
Autor: Adam Szewczak
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:i02n3h$omg$1mx1.internetia.pl...
Adam Szewczak pisze:
[...]

        No ja bym z ciekawosci chetnie obadal jak ten jezdzi 450SEL 6.9

PZDr
Adam

Data: 2010-06-25 18:59:57
Autor: DoQ
Adam Szewczak pisze:

       No ja bym z ciekawosci chetnie obadal jak ten jezdzi 450SEL 6.9

Ale takiego SECa kolekcjonerskiego to chcialbym na wlasnosc:)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-25 19:14:02
Autor: Jacek
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i02m68$620$1news.onet.pl...
Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P

Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.

Dodge Challenger R/T lub Charger na pochybel ekologom
Reszta to piku¶ :)

Jacek

Data: 2010-06-25 19:22:16
Autor: Tomasz Pyra
Adam Szewczak pisze:
Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P

Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.

Moja lista zapewne bedzie raczej dziwna ;P

B-grupowe Audi Quattro
WRC - dowolne
126p (nigdy nie jechałem)

Data: 2010-06-25 17:41:42
Autor: Michał
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(a):
126p (nigdy nie jechałem)

ja jechałem (jako kierowca) - ł±cznie 6..8km, co¶ niesamowitego że tym ludzie jeĽdzili :)

Data: 2010-06-25 21:26:19
Autor: p0li
O->Dnia 2010-06-25 19:41:42 niejaki  Michał napisał:
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(a):
126p (nigdy nie jechałem)

ja jechałem (jako kierowca) - ł±cznie 6..8km, co¶ niesamowitego że tym ludzie jeĽdzili :)

faaacet - ja na tym kurs na prawko robiłem

i egzamin też :D

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2010-06-25 21:12:55
Autor: Michał
p0li <p0li@poczta.onet.pl> napisał(a):
O->Dnia 2010-06-25 19:41:42 niejaki  Michał napisał:
> Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(a): > >> 126p (nigdy nie jechałem)

faaacet - ja na tym kurs na prawko robiłem

i egzamin też :D

To ja na egzaminie (2000 rok) trafiłem na ostatnie uno, trójka mi wchodziła zamiast jedynki, ale nie gasło przy ruszaniu spod ¶wiateł - pierwszy i jedyny raz w uno :)

a jechałem 2 maluchami: jeden chyba produkcja: ~1975, "klasyk" - z 5..7km
i drugi okolice ~92 - z 1000 metrów :). ten pierwszy to masakra ^2.

Jako pasażer jeĽdziłem też ale nie pamiętam za bardzo, huk był tyle wiem :)

pozdrawiam.

Data: 2010-06-26 08:54:26
Autor: luis
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic

Użytkownik " Michał" <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0364m$s7r$1inews.gazeta.pl...
> [...]

i drugi okolice ~92 - z 1000 metrów :). ten pierwszy to masakra ^2.

Jako pasażer jeĽdziłem też ale nie pamiętam za bardzo,

A ja zrobiłem maluchem rocznik `91 ok 50 kkm, czasami trasy po 500 km w jedn± stronę. Luksusu to nie był, ale najważniejsze że jechał do przodu i na głowę nie padało :)

Data: 2010-06-26 01:12:30
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Fri, 25 Jun 2010 17:41:42 +0000 (UTC),  Michał napisał(a):

126p (nigdy nie jechałem)

ja jechałem (jako kierowca) - ł±cznie 6..8km, co¶ niesamowitego że tym ludzie jeĽdzili :)

 Ja się na tym jeĽdzić uczyłem pod okiem ojca. A że jestem do¶ć wysoki, to
czułem się dosłownie opakowany tym autem. W rodzinie jest jeszcze ostatni
egzemplarz - aż poproszę o przejażdżkę, zanim ulegnie biodegradacji :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-25 19:54:03
Autor: LEPEK
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
W dniu 2010-06-25 19:22, Tomasz Pyra pisze:

126p (nigdy nie jechałem)

Bez jaj... Poważnie? :)

Jakbym miał wybrać jeden, to jaka¶ replika Lotusa Super Seven.
Maluchem już się najeĽdziłem ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-06-25 21:57:11
Autor: Grejon
W dniu 2010-06-25 19:54, LEPEK pisze:
W dniu 2010-06-25 19:22, Tomasz Pyra pisze:

126p (nigdy nie jechałem)

Bez jaj... Poważnie? :)

Całkiem możliwe. Moi rodzice zaczęli od Dużego w 1980. Nigdy nie mieli malucha :) Ja Maluchem jechałem raz albo 2 jako pasażer :)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-06-26 00:25:12
Autor: Tomasz Pyra
Grejon pisze:
[...]

Jako pasażer to jeĽdziłem, nawet kiedy¶ w rajdówce 126p siedziałem na siedzeniu pilota na treningu.
Ale nigdy nie kierowałem :)

Data: 2010-06-26 00:46:07
Autor: BartekK
W dniu 2010-06-26 00:25, Tomasz Pyra pisze:
Grejon pisze:
W dniu 2010-06-25 19:54, LEPEK pisze:
W dniu 2010-06-25 19:22, Tomasz Pyra pisze:

126p (nigdy nie jechałem)

Bez jaj... PowaĹĽnie? :)

Całkiem możliwe. Moi rodzice zaczęli od Dużego w 1980. Nigdy nie mieli
malucha :) Ja Maluchem jechałem raz albo 2 jako pasażer :)

Jako pasażer to jeździłem, nawet kiedyś w rajdówce 126p siedziałem na
siedzeniu pilota na treningu.
Ale nigdy nie kierowałem :)
No to polecam wybrać się na jakieś go-carty, po dociążeniu gokarta tak z 300kg i zmianie opon na rolnicze, uwzględnieniu braku wentylacji/ogrzewania, dodaniu 5cm nad głową dachu z opadającą podsufitką - będziesz jeździł jak w maluchu ;)

Data: 2010-06-29 10:15:54
Autor: Corwin
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomo¶ci news:4c24e5c7$0$19182$65785112news.neostrada.pl...

126p (nigdy nie jechałem)

He he... Ja wieki temu wiozłem maluchem trzech pijaków do domu (jedyny trzeĽwy byłem). Moje pierwsze i ostatnie do¶wiadczenie. Warto dodać że nie miałem wtedy prawa jazdy - na szczę¶cie to zabita dechami wiocha była.

Niezapomniane wrażenia :).

C.

Data: 2010-06-25 19:23:08
Autor: wowa
[...]

Tylko "znikaj±cy punkt" :) Reszta jest nie ważna :)
Wojtek

--
PowódĽ ma też plusy dodatnie,
każdy dostał darmowe oczko

Data: 2010-06-25 19:26:02
Autor: Vlad The Ripper
[...]

Zarzucę w odpowiedzi swoje zestawienie chyba równie dziwne :)
Tesla Roadster
Chevrolet Volt
Audi A8 quatro 4,2 TDI
Subari impreza WRX
Mitsubishi Lancer Evo
VW Corrado
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Volvo S60 D5
Lotus Elise
Dodge Charger R/T

Data: 2010-06-25 19:27:54
Autor: BartekK
W dniu 2010-06-25 18:40, Adam Szewczak pisze:
Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P
Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.
A to ja się bym chciał zapisać do tego tematu, ale w innym sensie. Jestem(śmy) przed zakupem auta, raczej mało popularnego, jak się zdecydujemy na konkretne - to będzie sprowadzanie/szukanie itp.

Ja poniższymi już jeździłem, wiem z czym się to je, ale żona nie siedziała nawet a chciałaby wiedzieć czy to zniesie w użytkowaniu (przed zakupem), więc szukałbym kogoś w okolicy Opola/Śląska/Wrocławia (w sensownej odległości by dojechać) kto posiada i chciałby zaprezentować z możliwością testowego zamontowania mojej żony za kierownicę:
- Subaru impreza STI GD (okolice  2006) ale raczej GH (>2007, sportback)
- BMW 535d kombi >2007
- Opel Vectra/insignia w wersji v6 2,8 turbo
- dodge magnum (300C ) w wersji 5.7 lub 6.1 hemi

Data: 2010-06-25 19:41:42
Autor: bratPit
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic

Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.

moje typy to
osi±gi, przyjemno¶ć prowadzenia - BMW M5,
klimat - ten klasyczny Mustang z lat chyba? 60-tych :-)
osi±gi, przyjemno¶ć prowadzenia - Audi RS6,
klimat - Toyota Tundra ;-)
do przejażdżek po wsi - Cadillac Escalade,

brat

Data: 2010-06-25 19:58:00
Autor: Michal
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.

to ja sie pochwale czym udalo mi sie pojezdzic

wszystkie oczywiscie "na leniuchu" bo "na patyku" nie lubie ;)

Audi RS6
Golf 6 gti / scirocco / Leon ze wszelkimi mozliwymi silnikami TSI od 1,4 do 2,0
BMW 750li /X6 (v8 twinturbo)
Touareg/Cayenne 3.0 TDI
Superb 3,6 V6
Chrysler 300C HEMI

teraz sie kroi
Lexus IS-F

ale nic nie przebija RS6...
od czasu przejazdzki RS-em swiat stał sie inny :)

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5229 (20100625) __________

Data: 2010-06-25 22:16:52
Autor: bratPit
[...]

ja jechałem (niestety jako pasażer... choć może to i lepiej?) poprzednim modelem RS6 po lekkim modzie na 520KM, wła¶ciciel kupił go sobie, żeby się ¶cigać z motorami o_O

brat

Data: 2010-06-25 23:39:19
Autor: BartekK
W dniu 2010-06-25 22:16, bratPit pisze:
[...]

modelem RS6 po lekkim modzie na 520KM, właściciel kupił go sobie, żeby
się ścigać z motorami o_O
Znaczy aż tak fajny on jest? Warto kupić coś takiego, w cenach ~65-70tys? (bo takie na alledrogo widzę)

Data: 2010-06-26 00:52:26
Autor: bratPit
[...]

czy fajny? hmm nie wiem jak jeździ fabryczne 450KM ale ten którym ja jechałem ...nie jeździł ...on latał nad ulicą!
miałem okazje jeździć różnymi autami, ale jazdy RS6-tką nie umiem się porównać z niczym, żebym miał jakieś porównanie musiałbym pojeździć jakimiś Lancerami Evo, Porsche, itp
jedyne porównanie mam takie, że na krótkiej uliczce koło mojej ex firmy gdzie Vectra B V6 czy Omega 210KM rozpędzała się do ok 100km/h RS-tką jechaliśmy >180km/h a trzeba było się jeszcze zatrzymać przed przecznicą, do tej pory sam nie wiem co robiło większe wrażenie, czy przyspieszenie czy skuteczność hamulców o_O

brat

Data: 2010-06-26 00:52:59
Autor: BartekK
W dniu 2010-06-26 00:52, bratPit pisze:

[...]

~65-70tys? (bo takie na alledrogo widzÄ™)

czy fajny? hmm nie wiem jak jeĹşdzi fabryczne 450KM ale ten ktĂłrym ja
jechałem ...nie jeździł ...on latał nad ulicą!
miałem okazje jeździć różnymi autami, ale jazdy RS6-tką nie umiem się
porównać z niczym, żebym miał jakieś porównanie musiałbym pojeździć
jakimiĹ› Lancerami Evo, Porsche, itp
[...]
Samo "do przodu" mnie nie wzrusza, np Imprezą STI jeździłem, krótką chwilę volvo v50 w wersji T5 AWD 280KM, co przy małej masie też daje jakieś tam przyspieszenie. Raczej interesuje mnie, czy jak to się rozpędzi, to się to da skręcić, i jak się już skręca - to czy w środku wszystko się trzęsie i trzeszczy i człowiek nie wie czy pokonuje zakręt autem, czy sztorm drewnianą fregatą...

Data: 2010-06-24 01:13:12
Autor: Przemysław Czaja

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości news:4c253447$0$2597$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rozbawiła mnie informacja znaleziona na Viki a dotycząca danych technicznych obecnie produkowanego modelu RS6
a brzmi ona "250 km/h (280 za dopłatą)" - heheeh no fajni ci niemcy, najpierw ładują urządzenie ograniczające prędkość, za które przecież trzeba zapłacić, a potem każą sobie płacić za jego wyjęcie - tak trzymać ;-)

Data: 2010-06-26 01:24:54
Autor: bratPit
[...]

niestety niewiele o tym mogę powiedzieć, za krótka to była przejażdżka w okolicach węzła wielickiego na A4 w Krajkowie i kawałek południowej obwodnicy, zdaje się że ma toto regulowane zawieszenie i pewnie było nastawione na max bo pomimo jazdy po nowym asfalcie który wówczas tam był położony to czuć było że jest deska, poza tym osiągi przyćmiewały mi nieco percepcję rzeczywistości ;-)
na zakrętach jedzie jak przyklejony i gdyby nie te fotele to bym pewnie był przyklejony do szyby jak glonojad w akwarium,
w każdym razie jak na takiego potwora wydało mi się limuzyowate, w sensie wykończenie, brak jakichś trzasków itp. ale nie jechałem tym np po Krakowie żeby móc przetestować jak to się zachowa na dziurach, uskokach, torach,

brat

Data: 2010-06-26 09:50:56
Autor: Michal
[...]

to standardowo ma naped na 4 buty wiec da sie tym jezdzic
nie maja specjalnych umiejetnosci mega-kierowniczo-rajdowych...

zawiecha regulowana sport/comfort/dynamic gdzie comfort oznacza
troche mniej sztywno od sport, auto trzyma sie jak przyklejone

moc jest niesamowita... to auto tak samo przyspiesza od 0-100
jak i od 0 do 200..... do 100 ma 4,6 do 200 kolo 10s :-)
przy czym brzmienie silnika to najpiekniejsza muzyka jaka slyszalem,
i nie wiem czy lepiej sluchac jej ze srodka auta czy z zewnatrz....

ale jak sie nacieszyłem juz osiągami to duza przyjemnosc daje tez spokojna jazda
i sluchanie tylko delikatnego mruczenia silnika (ktory zreszta chyba jest ladowany do lambo gallardo)

przy bardzo oszczednej jezdzie pali toto 15-17 litrow
a przy czerpaniu radochy z jazdy 27-30... srednio wychodzi jakies 25.
ale warto

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5230 (20100625) __________

Data: 2010-06-26 09:59:22
Autor: Michal
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
przy bardzo oszczednej jezdzie pali toto 15-17 litrow
a przy czerpaniu radochy z jazdy 27-30... srednio wychodzi jakies 25.
ale warto

i jeszcze pare fotek

http://picasaweb.google.com/bruneros/RS6#

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5230 (20100625) __________

Data: 2010-06-26 12:28:18
Autor: neoniusz
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i03ds6$lrc$1inews.gazeta.pl...
Samo "do przodu" mnie nie wzrusza, np Imprez± STI jeĽdziłem, krótk±
chwilę volvo v50 w wersji T5 AWD 280KM, co przy małej masie też daje jakie¶ tam przyspieszenie. Raczej interesuje mnie, czy jak to się rozpędzi, to się to da skręcić, i jak się już skręca - to czy w ¶rodku wszystko się trzęsie i trzeszczy i człowiek nie wie czy pokonuje zakręt autem, czy sztorm drewnian± fregat±...

niestety niewiele o tym mogę powiedzieć, za krótka to była przejażdżka w okolicach węzła wielickiego na A4 w Krajkowie i kawałek południowej

Moj sasiad trzyma pod blokiem RS6 MTM. To dopiero miazga.

Data: 2010-06-26 20:08:39
Autor: Jurand
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomo¶ci news:i04kpm$k6s$1news.onet.pl...
[...]

Zdecydowanie. Kupić RS6MTM i mieszkać w bloku... ;) No chyba, że to jaki¶ super ekstra luksusowy blok z mieszkaniami po 100 metrów, a "pod blokiem" oznacza w podziemnym garażu ;)

Jurand.

Data: 2010-06-25 20:01:37
Autor: Bassteq
Adam Szewczak wrote:
Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P

Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.

Żólto czarna zwykła Scania 460 R
w zabudowie hakowiec do przewozu kontenerów. Kontener w zabudowie salon z kuchni± i łazienk±. Z zewn±trz kontener z wygl±du ¶mieciarka.

Szacun na mie¶cie jest(sprawdzone) a w razie czego s± na osiadlach tabliczki "Nie dotyczy zaopatrzenia i służb miejskich" obowi±zuje względem kwitów, które kierowca może sobie sam wypisać.(w schowku plik druków CMR) Jak adres durnowaty to czasem nawet niebiescy popilotuj±.

pi±tkowo pozdrawiam
Bassteq
kierowca hakowca

Data: 2010-06-25 20:25:17
Autor: Artur Dębski
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.

Jest tylko jeden :
HUMMER H1

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2010-06-25 22:07:24
Autor: CeSaR
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
VW T2 Westfalia
VW 1302 Cabrio w oryginale
Citroen Xantia V6 automat

I wystarczy :-)

Data: 2010-06-25 22:10:13
Autor: MM
Dnia 25-06-2010 o 18:40:38 Adam Szewczak <horses@usuń.poczta.onet.pl>  napisał(a):

Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P

Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.

Może to nie samochód...

ale chciałbym pojeĽdzić autobusem komunikacji miejskiej ;)

oraz co¶ terenowego, może być rupieć, ale z rurami i bym wszystkich  cfaniaków co się wpychaj± rysował hehe

Data: 2010-06-25 22:16:30
Autor: Adam Szewczak
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic

Użytkownik "MM" <kontogrupz@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.vevgzboepq3u2rmobilekone...
[...]

    Fakt ja tez bym pojezdzil autobusem.

Hmm ostatnio ogladalem odcinek TG jak jezdzili autobusami po torze rallycross.

PZDr
Adam

Data: 2010-06-25 22:43:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

Za to ja mam tyle my¶li, że w ułamku sekundy zapominam.
To co nie da mi spokoju, a więc nie zapomnę:
BMW - dwie 1-ki tzn. M1, Z1
Astonów sztuk kilka (Vanquishem kawałek jechałem, niestety tylko jako pasażer).
Prosiaczki - GT2, GT3 i stare 959.
Ferrari - 512TR
P. 908HDi FAP. :P
R. Megane R26 F1 - to mi się marzy w posiadanie wzi±ć.
R. Clio V6
Citroen DS i C6
R. VelSatis 3.5 V6 - z tym to się chyba u¶miechnę do pewnego grupowicza ;)
Chevy Corvette - Stingray, ZR1 (C4 z 1989r).
I jaka¶ sensowna ciężarówka z tych dużych, hamerykańskich.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-06-25 22:50:02
Autor: m4rkiz
"Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote in message news:i02m68$620$1news.onet.pl...
Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P

Jaki samochod chcialbys miec

Holden EFIJY, najlepiej dwa ;)

Data: 2010-06-26 10:00:00
Autor: Yogi\(n\)
[...]

Mitsubishi EVO w wersji IV lub X - pojeĽdzić
Mustang albo camarro - mieć (na niedzielne przejażdżki)

--
Yogi(n)

Data: 2010-06-26 12:36:13
Autor: Katanka
Adam Szewczak wrote:
Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P

Moja lista jest krótka:

Ford Focus RS 500
Aston Martin DB9

Te dwa auta i do końca zycia mógłbym nimi jeĽdzić ;)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-06-26 17:30:33
Autor: szwagier
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
Do pojezdzenia to:
Omega Lotus
Safrane Biturbo
Mustang Shelby GT500
Dodge Charger
G500
HMMWV

Na wlasnosc poprosze Cadillaca Escalade ew. Lincolna Mark LT i Jaguara E-Type

szwagier

Data: 2010-06-27 14:56:40
Autor: Michał
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
szwagier <kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm> napisał(a):
Do pojezdzenia to:
Omega Lotus
Safrane Biturbo
Mustang Shelby GT500
Dodge Charger
Tym (model 2006) zrobiłem ze 2000 mil, i safrane 15 lat starsze (nie biturbo)
dużo lepsze i większy wypas :) toyota camry 2006 też sporo lepsza :) ale oba
pal± sporo mniej, ale baki też mniejsze ;)

jazda tym fajna choć wrażenia w ¶rodku pewnie co¶ jak daewoo leganza,
tylko silniki większe, aha skrzynia fajniejsza w nich jest - automaty
amerykańske sa jednak dorobione bardziej :)

G500
HMMWV

--

[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic