[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic

Data: 2010-06-25 19:22:16
Autor: Tomasz Pyra
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
Adam Szewczak pisze:
Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P

Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.

Moja lista zapewne bedzie raczej dziwna ;P

B-grupowe Audi Quattro
WRC - dowolne
126p (nigdy nie jechałem)

Data: 2010-06-25 17:41:42
Autor: Michał
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(a):
126p (nigdy nie jechałem)

ja jechałem (jako kierowca) - łącznie 6..8km, coś niesamowitego że tym ludzie jeździli :)

Data: 2010-06-25 21:26:19
Autor: p0li
O->Dnia 2010-06-25 19:41:42 niejaki  Michał napisał:
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(a):
126p (nigdy nie jechałem)

ja jechałem (jako kierowca) - łącznie 6..8km, coś niesamowitego że tym ludzie jeździli :)

faaacet - ja na tym kurs na prawko robiłem

i egzamin też :D

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2010-06-25 21:12:55
Autor: Michał
p0li <p0li@poczta.onet.pl> napisał(a):
O->Dnia 2010-06-25 19:41:42 niejaki  Michał napisał:
> Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(a): > >> 126p (nigdy nie jechałem)

faaacet - ja na tym kurs na prawko robiłem

i egzamin też :D

To ja na egzaminie (2000 rok) trafiłem na ostatnie uno, trójka mi wchodziła zamiast jedynki, ale nie gasło przy ruszaniu spod świateł - pierwszy i jedyny raz w uno :)

a jechałem 2 maluchami: jeden chyba produkcja: ~1975, "klasyk" - z 5..7km
i drugi okolice ~92 - z 1000 metrów :). ten pierwszy to masakra ^2.

Jako pasażer jeździłem też ale nie pamiętam za bardzo, huk był tyle wiem :)

pozdrawiam.

Data: 2010-06-26 08:54:26
Autor: luis

Użytkownik " Michał" <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0364m$s7r$1inews.gazeta.pl...
> [...]

i drugi okolice ~92 - z 1000 metrów :). ten pierwszy to masakra ^2.

Jako pasażer jeździłem też ale nie pamiętam za bardzo,

A ja zrobiłem maluchem rocznik `91 ok 50 kkm, czasami trasy po 500 km w jedną stronę. Luksusu to nie był, ale najważniejsze że jechał do przodu i na głowę nie padało :)

Data: 2010-06-26 01:12:30
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Fri, 25 Jun 2010 17:41:42 +0000 (UTC),  Michał napisał(a):

126p (nigdy nie jechałem)

ja jechałem (jako kierowca) - łącznie 6..8km, coś niesamowitego że tym ludzie jeździli :)

 Ja się na tym jeździć uczyłem pod okiem ojca. A że jestem dość wysoki, to
czułem się dosłownie opakowany tym autem. W rodzinie jest jeszcze ostatni
egzemplarz - aż poproszę o przejażdżkę, zanim ulegnie biodegradacji :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-25 19:54:03
Autor: LEPEK
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
W dniu 2010-06-25 19:22, Tomasz Pyra pisze:

126p (nigdy nie jechałem)

Bez jaj... Poważnie? :)

Jakbym miał wybrać jeden, to jakaś replika Lotusa Super Seven.
Maluchem już się najeździłem ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-06-25 21:57:11
Autor: Grejon
W dniu 2010-06-25 19:54, LEPEK pisze:
W dniu 2010-06-25 19:22, Tomasz Pyra pisze:

126p (nigdy nie jechałem)

Bez jaj... Poważnie? :)

Całkiem możliwe. Moi rodzice zaczęli od Dużego w 1980. Nigdy nie mieli malucha :) Ja Maluchem jechałem raz albo 2 jako pasażer :)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-06-26 00:25:12
Autor: Tomasz Pyra
Grejon pisze:
[...]

Jako pasażer to jeździłem, nawet kiedyś w rajdówce 126p siedziałem na siedzeniu pilota na treningu.
Ale nigdy nie kierowałem :)

Data: 2010-06-26 00:46:07
Autor: BartekK
W dniu 2010-06-26 00:25, Tomasz Pyra pisze:
Grejon pisze:
W dniu 2010-06-25 19:54, LEPEK pisze:
W dniu 2010-06-25 19:22, Tomasz Pyra pisze:

126p (nigdy nie jechałem)

Bez jaj... PowaĹźnie? :)

[...]

No to polecam wybrać się na jakieś go-carty, po dociążeniu gokarta tak z 300kg i zmianie opon na rolnicze, uwzględnieniu braku wentylacji/ogrzewania, dodaniu 5cm nad głową dachu z opadającą podsufitką - będziesz jeździł jak w maluchu ;)

Data: 2010-06-29 10:15:54
Autor: Corwin
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4c24e5c7$0$19182$65785112news.neostrada.pl...

126p (nigdy nie jechałem)

He he... Ja wieki temu wiozłem maluchem trzech pijaków do domu (jedyny trzeźwy byłem). Moje pierwsze i ostatnie doświadczenie. Warto dodać że nie miałem wtedy prawa jazdy - na szczęście to zabita dechami wiocha była.

Niezapomniane wrażenia :).

C.

[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic