[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic

Data: 2010-06-25 19:41:42
Autor: bratPit
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic

Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.

moje typy to
osi±gi, przyjemno¶æ prowadzenia - BMW M5,
klimat - ten klasyczny Mustang z lat chyba? 60-tych :-)
osi±gi, przyjemno¶æ prowadzenia - Audi RS6,
klimat - Toyota Tundra ;-)
do przeja¿d¿ek po wsi - Cadillac Escalade,

brat

Data: 2010-06-25 19:58:00
Autor: Michal
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.

to ja sie pochwale czym udalo mi sie pojezdzic

wszystkie oczywiscie "na leniuchu" bo "na patyku" nie lubie ;)

Audi RS6
Golf 6 gti / scirocco / Leon ze wszelkimi mozliwymi silnikami TSI od 1,4 do 2,0
BMW 750li /X6 (v8 twinturbo)
Touareg/Cayenne 3.0 TDI
Superb 3,6 V6
Chrysler 300C HEMI

teraz sie kroi
Lexus IS-F

ale nic nie przebija RS6...
od czasu przejazdzki RS-em swiat sta³ sie inny :)

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5229 (20100625) __________

Data: 2010-06-25 22:16:52
Autor: bratPit
[...]

ja jecha³em (niestety jako pasa¿er... choæ mo¿e to i lepiej?) poprzednim modelem RS6 po lekkim modzie na 520KM, w³a¶ciciel kupi³ go sobie, ¿eby siê ¶cigaæ z motorami o_O

brat

Data: 2010-06-25 23:39:19
Autor: BartekK
W dniu 2010-06-25 22:16, bratPit pisze:
to ja sie pochwale czym udalo mi sie pojezdzic
wszystkie oczywiscie "na leniuchu" bo "na patyku" nie lubie ;)
Audi RS6
ale nic nie przebija RS6...
od czasu przejazdzki RS-em swiat stał sie inny :)

ja jechałem (niestety jako pasażer... choć może to i lepiej?) poprzednim
modelem RS6 po lekkim modzie na 520KM, właściciel kupił go sobie, żeby
się ścigać z motorami o_O
Znaczy aż tak fajny on jest? Warto kupić coś takiego, w cenach ~65-70tys? (bo takie na alledrogo widzę)

Data: 2010-06-26 00:52:26
Autor: bratPit
[...]

czy fajny? hmm nie wiem jak jeździ fabryczne 450KM ale ten którym ja jechałem ...nie jeździł ...on latał nad ulicą!
miałem okazje jeździć różnymi autami, ale jazdy RS6-tką nie umiem się porównać z niczym, żebym miał jakieś porównanie musiałbym pojeździć jakimiś Lancerami Evo, Porsche, itp
jedyne porównanie mam takie, że na krótkiej uliczce koło mojej ex firmy gdzie Vectra B V6 czy Omega 210KM rozpędzała się do ok 100km/h RS-tką jechaliśmy >180km/h a trzeba było się jeszcze zatrzymać przed przecznicą, do tej pory sam nie wiem co robiło większe wrażenie, czy przyspieszenie czy skuteczność hamulców o_O

brat

Data: 2010-06-26 00:52:59
Autor: BartekK
W dniu 2010-06-26 00:52, bratPit pisze:

[...]

~65-70tys? (bo takie na alledrogo widzÄ™)

[...]
jakimiÅ› Lancerami Evo, Porsche, itp
[...]
Samo "do przodu" mnie nie wzrusza, np Imprezą STI jeździłem, krótką chwilę volvo v50 w wersji T5 AWD 280KM, co przy małej masie też daje jakieś tam przyspieszenie. Raczej interesuje mnie, czy jak to się rozpędzi, to się to da skręcić, i jak się już skręca - to czy w środku wszystko się trzęsie i trzeszczy i człowiek nie wie czy pokonuje zakręt autem, czy sztorm drewnianą fregatą...

Data: 2010-06-24 01:13:12
Autor: Przemysław Czaja

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości news:4c253447$0$2597$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rozbawiła mnie informacja znaleziona na Viki a dotycząca danych technicznych obecnie produkowanego modelu RS6
a brzmi ona "250 km/h (280 za dopłatą)" - heheeh no fajni ci niemcy, najpierw ładują urządzenie ograniczające prędkość, za które przecież trzeba zapłacić, a potem każą sobie płacić za jego wyjęcie - tak trzymać ;-)

Data: 2010-06-26 01:24:54
Autor: bratPit
[...]

niestety niewiele o tym mogę powiedzieć, za krótka to była przejażdżka w okolicach węzła wielickiego na A4 w Krajkowie i kawałek południowej obwodnicy, zdaje się że ma toto regulowane zawieszenie i pewnie było nastawione na max bo pomimo jazdy po nowym asfalcie który wówczas tam był położony to czuć było że jest deska, poza tym osiągi przyćmiewały mi nieco percepcję rzeczywistości ;-)
na zakrętach jedzie jak przyklejony i gdyby nie te fotele to bym pewnie był przyklejony do szyby jak glonojad w akwarium,
w każdym razie jak na takiego potwora wydało mi się limuzyowate, w sensie wykończenie, brak jakichś trzasków itp. ale nie jechałem tym np po Krakowie żeby móc przetestować jak to się zachowa na dziurach, uskokach, torach,

brat

Data: 2010-06-26 09:50:56
Autor: Michal
[...]

to standardowo ma naped na 4 buty wiec da sie tym jezdzic
nie maja specjalnych umiejetnosci mega-kierowniczo-rajdowych...

zawiecha regulowana sport/comfort/dynamic gdzie comfort oznacza
troche mniej sztywno od sport, auto trzyma sie jak przyklejone

moc jest niesamowita... to auto tak samo przyspiesza od 0-100
jak i od 0 do 200..... do 100 ma 4,6 do 200 kolo 10s :-)
przy czym brzmienie silnika to najpiekniejsza muzyka jaka slyszalem,
i nie wiem czy lepiej sluchac jej ze srodka auta czy z zewnatrz....

ale jak sie nacieszyłem juz osiągami to duza przyjemnosc daje tez spokojna jazda
i sluchanie tylko delikatnego mruczenia silnika (ktory zreszta chyba jest ladowany do lambo gallardo)

przy bardzo oszczednej jezdzie pali toto 15-17 litrow
a przy czerpaniu radochy z jazdy 27-30... srednio wychodzi jakies 25.
ale warto

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5230 (20100625) __________

Data: 2010-06-26 09:59:22
Autor: Michal
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
przy bardzo oszczednej jezdzie pali toto 15-17 litrow
a przy czerpaniu radochy z jazdy 27-30... srednio wychodzi jakies 25.
ale warto

i jeszcze pare fotek

http://picasaweb.google.com/bruneros/RS6#

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5230 (20100625) __________

Data: 2010-06-26 12:28:18
Autor: neoniusz
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
U¿ytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i03ds6$lrc$1inews.gazeta.pl...
Samo "do przodu" mnie nie wzrusza, np Imprez± STI je¼dzi³em, krótk±
chwilê volvo v50 w wersji T5 AWD 280KM, co przy ma³ej masie te¿ daje jakie¶ tam przyspieszenie. Raczej interesuje mnie, czy jak to siê rozpêdzi, to siê to da skrêciæ, i jak siê ju¿ skrêca - to czy w ¶rodku wszystko siê trzêsie i trzeszczy i cz³owiek nie wie czy pokonuje zakrêt autem, czy sztorm drewnian± fregat±...

niestety niewiele o tym mogê powiedzieæ, za krótka to by³a przeja¿d¿ka w okolicach wêz³a wielickiego na A4 w Krajkowie i kawa³ek po³udniowej

Moj sasiad trzyma pod blokiem RS6 MTM. To dopiero miazga.

Data: 2010-06-26 20:08:39
Autor: Jurand
[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic

U¿ytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:i04kpm$k6s$1news.onet.pl...
[...]

Zdecydowanie. Kupiæ RS6MTM i mieszkaæ w bloku... ;) No chyba, ¿e to jaki¶ super ekstra luksusowy blok z mieszkaniami po 100 metrów, a "pod blokiem" oznacza w podziemnym gara¿u ;)

Jurand.

[piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic