samochód osobowy - odliczenie VAT - do kiedy

1 Data: Marzec 24 2010 18:47:51
Autor: icek2
samochód osobowy - odliczenie VAT - do kiedy
Witam,

dzisiaj znajomy handlowiec z salonu samochodowego, zadzwonił do mnie z informacją, że odliczenie VAT z samochodów osobowych, będzie możliwe do czerwca/lipca - że coś ma sięzmienić wkrótce

wiadomo coś na ten temat?

--
pozdros
icek

2 Data: Marzec 24 2010 18:55:51
Autor: Piotrek
Re: samochód osobowy - odliczenie VAT - do kiedy
On 2010-03-24 18:47, icek2 wrote:
Witam,

[...]

Rząd dalej czeka na decyzję KE.

Nie wiem wprawdzie po co im ta derogacja aż na trzy lata skoro i tak w 2012 ma być koniec Świata.

Piotrek

3 Data: Marzec 24 2010 19:42:18
Autor: 'Tom N'

On 2010-03-24 18:47, icek2 wrote:
Witam,
[...]

A bardziej szczegółowo? O co rząd zapytał...
Czy o tym mowa:?
"MF chce wywalczyć zgodę Komisji Europejskiej na czasowe ograniczenie prawa
do odliczanie pełnego podatku VAT od zakupu samochodów osobowych z
homologacją ciężarową"

Czy coś się zmieni w kwestii topicowego "samochodu osobowego" o którym pisał
autor (a nic nie wspominał o "kratce" i "homologacji na ciężarowy")

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

4 Data: Marzec 24 2010 19:43:20
Autor: icek2

On 2010-03-24 18:47, icek2 wrote:
Witam,
[...]

kratka/homologacja/500kg ładowności potraktowałem jako default na tej grupie :)

wiadomo o co kaman :)

--
pozdros
icek

samochód osobowy - odliczenie VAT - do kiedy