samochód po serwisie [film]

Data: 2021-01-31 15:10:33
Autor: Peter
samochód po serwisie [film]
lekko usmażony

https://www.liveleak.com/view?t=Cfz5n_1612048963

zastanawiam się co on tam przypalał :D

Data: 2021-01-31 17:45:27
Autor: Irokez
samochód po serwisie [film]
W dniu 2021-01-31 o 15:10, Peter pisze:
lekko usmażony

https://www.liveleak.com/view?t=Cfz5n_1612048963

ale tępa pizda to gasi.
Źródło ognia jest na dole a ten w kosmos wali.

--
Irokez

Data: 2021-02-01 09:15:37
Autor: K
samochód po serwisie [film]
On 31/01/2021 16:45, Irokez wrote:
W dniu 2021-01-31 o 15:10, Peter pisze:
lekko usmażony

https://www.liveleak.com/view?t=Cfz5n_1612048963

ale tępa pizda to gasi.
Źródło ognia jest na dole a ten w kosmos wali.

W swej bezmyslnosci chcial ratowac samochod.

Data: 2021-02-01 10:41:16
Autor: T.
samochód po serwisie [film]
W dniu 2021-01-31 o 17:45, Irokez pisze:
W dniu 2021-01-31 o 15:10, Peter pisze:
lekko usmażony

https://www.liveleak.com/view?t=Cfz5n_1612048963

ale tępa pizda to gasi.
Źródło ognia jest na dole a ten w kosmos wali.

Zależy, jak na to spojrzeć. Może chciał schłodzić? Tylko że proszkową nie schłodzi. Generalnie paliwo trudno zagasić. Mógł próbować spłukać to płonące paliwo poza samochód zwykłą wodą, ale ugasić by nie ugasił. Mógł próbować wydmuchać sprężarką - jakby to się paliło na środku nie byłoby takich szkód. Tylko sprężarka ma za duże ciśnienie i rozwaliłby to po ścianach i wszędzie.
I tak pewnie ten garaż spłonął... A najlepiej to było gasić kocem, ale trzeba go mieć. W takich warsztatach to chyba podstawowy środek gaśniczy. Kocem by to odm razu zgasił.
T.

Data: 2021-02-01 12:03:04
Autor: Michal Jankowski
samochód po serwisie [film]
W dniu 01.02.2021 o 10:41, T. pisze:
[...]

Z czego  są teraz koce, bo ja jestem na etapie azbestowych?

   MJ

Data: 2021-02-01 11:18:35
Autor: K
samochód po serwisie [film]
On 01/02/2021 11:03, Michal Jankowski wrote:
[...]

Z wlokna szklanego, chociaz pewnie niejeden wiszacy na scianie gdzies w jakims post PRLowskim budynku jest jeszcze z azbestu.

Data: 2021-02-01 14:44:23
Autor: T.
samochód po serwisie [film]
W dniu 2021-02-01 o 12:18, K pisze:
[...]

Podejrzewam, że płomień zdusiłby każdym, nawet zwykłym. Zgasłoby zanim koc zacząłby się palić.
T.

samochód po serwisie [film]