samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi

Data: 2011-01-17 10:34:05
Autor: szymo
samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
Miro pisze:
Właśnie rozsypała mi sie stara astra I kombi ('93, naprawa nieopłacalna) , musze szybko znaleźć coś nowego za kwotę do 20k pln
Mam 3 dzieci - jeżdże z 2 fotelikami i 1 siedziskiem,  więc musi to być albo spore kombi albo Van. Rocznie robię ponad 20 kkm w wiekszości w mieście. Astra byla z gazem i teraz sie zastanawiam czy nie kupić benzyniaka do zagazowania czy diesla. Poradźcie coś bo mam juz mętlik w głowie - wszyscy mówią sprzeczne rzeczy, piszą tak samo ....

Wstępnie założyłem sobie (nie wiem czy słusznie) że nie może to być auto starsze niż 2003 i przebieg nie większy niż 120kkm.

Mirek

mniej więcej w twoje kryteria cenowe i rocznikowe wpasowała mi się KIA CARNIVAL idzie dostać za 20.000 rocznik około 2003-2004 przebieg to raczej w Polsce sprawa umowna :)  No i sama kia też jest marką która budzi sprzeczne zdania.  Ale mam kolegę który sobie akurat to auto chwali jednak jest też typem auto-pucującego-szmatką-gościa

Data: 2011-01-17 10:59:08
Autor: fuen
samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
mniej więcej w twoje kryteria cenowe i rocznikowe wpasowała mi się KIA CARNIVAL idzie dostać za 20.000 rocznik około 2003-2004

http://www.euroncap.com/tests/kia_carnival_sedona_2003/167.aspx

i ty byś swoją rodzinę do tego wsadził ????

Data: 2011-01-17 14:42:23
Autor: szymo
fuen pisze:
[...]

W takim przypadku tak bo:

po starej astrze "astra I kombi ('93, naprawa nieopłacalna)" każdy będzie bezpieczniejszy. Poza tym kolega wspomniał że większość kilometrów robi po mieście, więc jak sądzę, nie zap#$^@ala ponad dźwięk i zapewne odwrotnie jak Pietrow z Lotus Renault nie ma ciągot do metalowych barier :) Jednak to tylko moje dywagacje tak założyłem :)

samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi