samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi

Data: 2011-01-17 22:53:44
Autor: Sklavin
samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi

Użytkownik "Miro" <mireklak_wytnij@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ih0po0$vhh$1@usenet.news.interia.pl...
Wła¶nie rozsypała mi sie stara astra I kombi ('93, naprawa nieopłacalna) , musze szybko znaleĽć co¶ nowego za kwotę do 20k pln
Mam 3 dzieci - jeżdże z 2 fotelikami i 1 siedziskiem,  więc musi to być albo spore kombi albo Van. Rocznie robię ponad 20 kkm w wiekszo¶ci w mie¶cie.

O Mondeo już powiedziano, ja od siebie dołożyłbym Peugeota 406 . Sam ujeżdżam z powodzeniem to auto od 4 lat. W tym budżecie można spokojnie dorwać porządny egzemplarz z ostatnich lat produkcji. Konstrukcja nieco leciwa i średnio wychodzi w crash testach jednak auto wygodne, niespecjalnie awaryjne i tanie w utrzymaniu - części śmiesznie tanie jak na tą klasę auta.

samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi