samochod sprzedam menelowi

Data: 2015-09-18 11:39:53
Autor: yabba
samochod sprzedam menelowi
Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:mtfcvj$cv7$1srv.chmurka.net...

Powitanko,

Nie, nie dlatego, ze nie jezdze. Ucieszyla mnie wiadomosc, ze milosciwie nam panujacy Sejm uchwalil, ze za mandat placi wlasciciel, punkty tez na niego i PJ moze tez stracic zapewne.

Czas przekuć kosy na sztor.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-09-18 11:41:04
Autor: J.F.
samochod sprzedam menelowi
Użytkownik "yabba"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:55fbdb3c$0$27510$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A moze wydrukowac pare tablic ... kto tam wie czym poslowie jezdza ?

J.

samochod sprzedam menelowi