samochod sprzedam menelowi

Data: 2015-09-18 16:52:04
Autor: Tomasz Pyra
samochod sprzedam menelowi
Dnia Thu, 17 Sep 2015 23:59:25 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

Powitanko,

Nie, nie dlatego, ze nie jezdze. Ucieszyla mnie wiadomosc, ze milosciwie nam panujacy Sejm uchwalil, ze za mandat placi wlasciciel, punkty tez na niego i PJ moze tez stracic zapewne.
Jesli wiec pan Cesiek Ziutko kupi moj samochod, a nastepnie mi go uzyczy dozywotnio, to ja moge robic co chce, a komornik bedzie wlasciciela szukal po kanalach, bowiem tam wlasnie pomieszkuje pan Cesiu.

Musisz mieć zaufanego pana Cesia, który nie sprzeda swojego-Twojego auta,
nie zastawi.

Sam komornik jak w CEPiK-u sprawdzi że Cesio posiada pojazd, który w
dodatku ma opłacaną składkę OC to nie wiem czy w dobie permanentnej
inwigilacji nie znajdzie Ciebie za jego kierownicą, grzecznie Cię wysadzi i
dalej sam już pojedzie prosto na aukcję.

samochod sprzedam menelowi