samochod wykorzystywany w DG a montaż haka

Data: 2011-05-13 05:44:10
Autor: rt
samochod wykorzystywany w DG a montaż haka
Witam

jestem wspołwłaścicielem samochodu wykorzystywanego do celów firmowych w mojej jednoosobowej DG. Rozszerzam działalność o nowe uslugi w związku z tym będę musiał transportowac duże gabaryty. Przyczepkę wezmę od ojca ale hak do samochodu muszę zamontowac - czy mogę to wliczyć w koszty? Zaznaczym ze auto nie jest rejestrowane na firmę tylko jest prywatne? Ewentualnie jak to rozwiązać ?

dzieki za pomoc
rt

Data: 2011-05-13 17:30:53
Autor: cef
rt wrote:

[...]

No to ja obstawiam, że nie można. Nie łapie się to wg mnie na wydatki z tytułu używania
i tak jak instalacje gazowe w prywatnym aucie.

Zaznaczym ze auto nie jest rejestrowane na
firmę tylko jest prywatne? Ewentualnie jak to rozwiązać ?

Wprowadzić do ewidencji środków trwałych?

samochod wykorzystywany w DG a montaż haka