samochód z usa - V50 [opinie]

Data: 2010-06-08 21:02:23
Autor: MadMan
samochód z usa - V50 [opinie]
Dnia Tue, 8 Jun 2010 20:00:17 +0200, mirek napisał(a):

NA razie to wiem tylko tyle ze RDS nie dziaÂła...

Trzeba zmienić reflektory i przeprogramować światła. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-08 14:33:51
Autor: Pszemol
samochd z usa - V50 [opinie]
"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message news:17xz14if8qfdo.dlgrower.power.pl...
Dnia Tue, 8 Jun 2010 20:00:17 +0200, mirek napisał(a):

NA razie to wiem tylko tyle ze RDS nie dziaÂła...

Trzeba zmienić reflektory i przeprogramować światła.

Co masz na myśli pisząc o programowaniu świateł?

Data: 2010-06-09 06:47:33
Autor: MadMan
samochd z usa - V50 [opinie]
Dnia Tue, 8 Jun 2010 14:33:51 -0500, Pszemol napisał(a):

Co masz na my¶li pisz±c o programowaniu ¶wiateł?

Zrobienie żeby mrugały kierunkowskazy a nie ¶wiatła stopu. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-09 00:47:14
Autor: Pszemol
samochd z usa - V50 [opinie]
"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message news:7ww4e7u6m5g4$.dlgrower.power.pl...
Dnia Tue, 8 Jun 2010 14:33:51 -0500, Pszemol napisał(a):

Co masz na my¶li pisz±c o programowaniu ¶wiateł?

Zrobienie żeby mrugały kierunkowskazy a nie ¶wiatła stopu.

Ale już od bardzo dawna w amerykańskich autach migaj±
tylne kierunkowskazy będ±ce osobnymi niezależnymi od
hamulcowych lampami... Problem jest jedynie w kolorze
plastikowego klosza filtruj±cego ¶wiatło... Typowy amerykaniec
będzie miał klosze czerwone dla migaczy zamiast bursztynowych.

Data: 2010-06-08 21:44:59
Autor: mirek
samochd z usa - V50 [opinie]

Trzeba zmienić reflektory i przeprogramować ¶wiatła.

To rzecz jasna. O ¶wiatłach wiadomo - podstawa.
Raczej chodzi mi o jakie¶ szczegóły - np. mechaniczne i ich różnice...

Data: 2010-06-09 00:34:27
Autor: BartekK
samochd z usa - V50 [opinie]
W dniu 2010-06-08 21:44, mirek pisze:

Trzeba zmienić reflektory i przeprogramować światła.

To rzecz jasna. O światłach wiadomo - podstawa.
Raczej chodzi mi o jakieś szczegóły - np. mechaniczne i ich różnice...
A np taka że śruby będą "calowe" i gwinty będą miały skoki cal/mils?

Data: 2010-06-08 19:13:58
Autor: Pszemol
samochd z usa - V50 [opinie]
"BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> wrote in message news:4c0ec632$0$17099$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Akurat tego bym się nie bał... :-)

Data: 2010-06-09 00:44:07
Autor: =Marcos=
samochd z usa - V50 [opinie]
Trzeba zmienić reflektory i przeprogramować ¶wiatła.

To rzecz jasna. O ¶wiatłach wiadomo - podstawa.
Raczej chodzi mi o jakie¶ szczegóły - np. mechaniczne i ich różnice...

Je¶li wiesz z jakiego stanu pochodzi auto, sprawdĽ czy nie było tam powodzi w ostatnich miesi±cach. Odpicowane auta popowodziowe to ważna gał±Ľ amerykańskiego eksportu :]

--
Marcos
[Marek ¦lusarczyk]

http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

Data: 2010-06-09 07:18:56
Autor: Agent
samochd z usa - V50 [opinie]

Użytkownik "mirek" <antySpam@Spam.com> napisał w wiadomo¶ci news:hum6jo$1p2h$1news2.ipartners.pl...

Trzeba zmienić reflektory i przeprogramować ¶wiatła.

To rzecz jasna. O ¶wiatłach wiadomo - podstawa.
Raczej chodzi mi o jakie¶ szczegóły - np. mechaniczne i ich różnice...
radio moze miec tylko nieparzyste częstotliwo¶ci np 105.1 MHz ale już nie ustawisz 105.2

samochód z usa - V50 [opinie]