samochód zastępczy a wyliczenia czasu naprawy ubezpieczyciela, warsztatu i mój urlop

Data: 2017-04-10 22:36:22
Autor: PlaMa
samochód zastępczy a wyliczenia czasu naprawy ubezpieczyciela, warsztatu i mój urlop
Cześć,

ubezpieczyciel wyliczył czas naprawy na 3 dni, mechanik na 7 dni, w dodatku ja planuje urlop około-świąteczny i będę mógł odebrać samochód w 10 dniu.

Jak to wygląda w praktyce? Jak zadzwonię do TUW i powiem, że chcę "cesjowany" okres wynajmu powyżej ich 3 dni, bo mechanik nie zrobi mi w tym czasie a ja wyjeżdżam sobie 4 dnia na urlop i odbiorę (oddam zastępczy) po 10, to to przejdzie? Czy może od razu płacić z własnej kasy i szykować się na sąd?

Data: 2017-04-10 22:46:30
Autor: Cavallino
W dniu 10-04-2017 o 22:36, PlaMa pisze:
[...]

Lekkie wydłużenie, zwłaszcza w okresie świątecznym przejdzie.
Ale czy z 3 do 10 dni - to wątpię.

Data: 2017-04-11 20:10:02
Autor: PlaMa
W dniu 2017-04-10 o 22:46, Cavallino pisze:

Lekkie wydłużenie, zwłaszcza w okresie świątecznym przejdzie.
Ale czy z 3 do 10 dni - to wątpię.

No i nie przeszło...

Opiekunka sprawy pokombinowała, że zamiast 3 dni niech będzie, że należy się 5 dni. 5 dni wypada w sobotę więc dociągnijmy do poniedziałku - czyli 7 dni. Poniedziałek to dzień wolny, więc do wtorku do 8 dni. Jednak rzeczywiście mogę przecież nie zdążyć wrócić ze świątecznego wyjazdu, więc niech będzie, że pokryją koszta do środy czyli 9 dni.

Przy 10 dniu już jej pomysłów zabrakło :D Spodziewałem się kopania z koniem i nawet chciałem iść na ustępstwa i im oddam na piątek samochód (będę w domu święta przygotowywał przed wyjazdem) ale powiedzieli żeby się nie wygłupiać :)

Zapulsowałaś Ergo Hestio :)

Data: 2017-04-10 23:03:01
Autor: przemek.jedrzejczak
samochód zastępczy a wyliczenia czasu naprawy ubezpieczyciela, warsztatu i mój urlop
Co jest do roboty ? W przypadku napraw lakierniczych 2 tygodnie u forda to raczej standard :-)

Data: 2017-04-11 20:02:55
Autor: PlaMa
W dniu 2017-04-11 o 08:03, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Co jest do roboty ? W przypadku napraw lakierniczych 2 tygodnie u forda to raczej standard :-)

Heh... trudne pytanie. Robione będą drzwi ale do roboty jest sporo :D Mój błotnik w ciągu 4 miesięcy zimy zmienił się w rdzawą bibułę :(

samochód zastępczy a wyliczenia czasu naprawy ubezpieczyciela, warsztatu i mój urlop