samochodowa karta kredytowa, korzystał kt oś?

Data: 2009-06-23 16:07:42
Autor: ruf10
samochodowa karta kredytowa, korzystał kt oś?
2granat@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Właśnie widziałem banner z reklamą samochodowej karty kredytowej, ktora
powstala przy wspolpracy aliora i link4, podobno za każdy zakup mozna zbierac
jakiś procent, ktory pozniej mozna podobno zamienic na jakies znizki. wyglada
ciekawie, korzystał ktoś z tego?

Lepiej DKV - też są kredytowe, ale dodatkowo dają tylko 2 sumaryczne faktury w miesiącu

Data: 2009-06-24 14:36:40
Autor: Paweł Bizon
ruf10 <rufio@none.pl> napisał(a):
> [...]
> ciekawie, korzystał ktoś z tego?
> Lepiej DKV - też są kredytowe, ale dodatkowo dają tylko 2 sumaryczne faktury w miesiącu

Sprawdzałem to info w sieci i okazało się, że płacąc tą kartą dostaje się
premię na paliwo i dodatkowo zniżkę w Link4. Opcja wydaje się ciekawa. Z tego
co piszą w info jak będzie się dużo korzystać z karty, to można zmniejszyć
ubezpieczenie nawet o połowę.

Data: 2009-06-24 12:39:30
Autor: Krzysztof Krawczyk
On 24 Cze, 16:36, "Paweł Bizon" <pawlooo333.SKA...@gazeta.pl> wrote:
ruf10 <ru...@none.pl> napisał(a):

> [...]

co piszą w info jak będzie się dużo korzystać z karty, to można zmniejszyć

Ale już nie piszą o ile ewentualna wypłata odszkodowania jest
pomniejszona :)

Data: 2009-06-25 14:20:58
Autor: Paweł Bizon
Krzysztof Krawczyk <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał(a):
On 24 Cze, 16:36, "Pawe=B3 Bizon" <pawlooo333.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> ruf10 <ru...@none.pl> napisa=B3(a):

Dlaczego zakładasz z góry, że będzie pomniejszona? Co do link 4 to miałem raz
z nimi styczność. Zdarzyło mi się parę lat temu bliskie spotkanie trzeciego
stopnia z gościem, który miał u nich polisę &#8211; cofał z parkingu, nie zauwazył
mnie i wjechał mi w bok. Niby nic wielkiego, ale lakiernik miał co robić. Na
rzeczoznawce czekałem z tydzień, a kasę dostałem po dwóch, tyle ile się nalezało.

> Sprawdza=B3em to info w sieci i okaza=B3o si=EA, =BFe p=B3ac=B1c t=B1 kar=
t=B1 dostaje si=EA
> premi=EA na paliwo i dodatkowo zni=BFk=EA w Link4. Opcja wydaje si=EA cie=
kawa. Z tego
> co pisz=B1 w info jak b=EAdzie si=EA du=BFo korzysta=E6 z karty, to mo=BF=
na zmniejszy=E6
> ubezpieczenie nawet o po=B3ow=EA.

Ale ju=BF nie pisz=B1 o ile ewentualna wyp=B3ata odszkodowania jest
pomniejszona :)

--

samochodowa karta kredytowa, korzystał kt oś?