samochodowa karta kredytowa, korzystał ktoś?

Data: 2009-06-23 09:35:33
Autor:
samochodowa karta kredytowa, korzystał ktoś?
Właśnie widziałem banner z reklamą samochodowej karty kredytowej, ktora
powstala przy wspolpracy aliora i link4, podobno za każdy zakup mozna zbierac
jakiś procent, ktory pozniej mozna podobno zamienic na jakies znizki. wyglada
ciekawie, korzystał ktoś z tego?

Data: 2009-06-23 16:07:42
Autor: ruf10
2granat@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
[...]

Lepiej DKV - też są kredytowe, ale dodatkowo dają tylko 2 sumaryczne faktury w miesiącu

Data: 2009-06-24 14:36:40
Autor: Paweł Bizon
ruf10 <rufio@none.pl> napisał(a):
> [...]
> ciekawie, korzystał ktoś z tego?
> Lepiej DKV - też są kredytowe, ale dodatkowo dają tylko 2 sumaryczne faktury w miesiącu

Sprawdzałem to info w sieci i okazało się, że płacąc tą kartą dostaje się
premię na paliwo i dodatkowo zniżkę w Link4. Opcja wydaje się ciekawa. Z tego
co piszą w info jak będzie się dużo korzystać z karty, to można zmniejszyć
ubezpieczenie nawet o połowę.

Data: 2009-06-24 12:39:30
Autor: Krzysztof Krawczyk
On 24 Cze, 16:36, "Paweł Bizon" <pawlooo333.SKA...@gazeta.pl> wrote:
ruf10 <ru...@none.pl> napisał(a):

> [...]

co piszą w info jak będzie się dużo korzystać z karty, to można zmniejszyć

Ale już nie piszą o ile ewentualna wypłata odszkodowania jest
pomniejszona :)

Data: 2009-06-25 14:20:58
Autor: Paweł Bizon
Krzysztof Krawczyk <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał(a):
On 24 Cze, 16:36, "Pawe=B3 Bizon" <pawlooo333.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> ruf10 <ru...@none.pl> napisa=B3(a):

Dlaczego zakładasz z góry, że będzie pomniejszona? Co do link 4 to miałem raz
z nimi styczność. Zdarzyło mi się parę lat temu bliskie spotkanie trzeciego
stopnia z gościem, który miał u nich polisę &#8211; cofał z parkingu, nie zauwazył
mnie i wjechał mi w bok. Niby nic wielkiego, ale lakiernik miał co robić. Na
rzeczoznawce czekałem z tydzień, a kasę dostałem po dwóch, tyle ile się nalezało.

> Sprawdza=B3em to info w sieci i okaza=B3o si=EA, =BFe p=B3ac=B1c t=B1 kar=
t=B1 dostaje si=EA
> premi=EA na paliwo i dodatkowo zni=BFk=EA w Link4. Opcja wydaje si=EA cie=
kawa. Z tego
> co pisz=B1 w info jak b=EAdzie si=EA du=BFo korzysta=E6 z karty, to mo=BF=
na zmniejszy=E6
> ubezpieczenie nawet o po=B3ow=EA.

Ale ju=BF nie pisz=B1 o ile ewentualna wyp=B3ata odszkodowania jest
pomniejszona :)

Data: 2009-06-24 22:26:28
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
<2granat@NOSPAM[...]> napisał:

Właśnie widziałem banner z reklamą samochodowej karty kredytowej,
ktora powstala przy wspolpracy aliora i link4

Naprawde wystarczy, ze udajesz zwyklego uzytkownika na pms, w watkach ubezpieczeniowych.

korzystał ktoś z tego?

Wszyscy, w koncu oferta jest tak dlugo na rynku.

Data: 2009-06-29 14:56:34
Autor: Paweł Bizon
Slawek 'IDEall' Fydryk <sfydryk@gmail-com.invalid> napisał(a):
<2granat@NOSPAM[...]> napisał:

> [...]

> korzystał ktoś z tego?

Wszyscy, w koncu oferta jest tak dlugo na rynku.

Oferta faktycznie świeża, ale może ktoś już zdąrzył ją sprawdzić? Zawsze warto
zapytać, zanim się człowiek na coś zdecyduje. Mnie też ta karta
zainteresowała, jeżdżę i tankuję sporo, więc tych procentów by się nazbierało...

--

samochodowa karta kredytowa, korzystał ktoś?