samochodowa karta kredytowa, korzystał ktoś?

Data: 2009-06-24 22:26:28
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
samochodowa karta kredytowa, korzystał ktoś?
<2granat@NOSPAM[...]> napisał:

Właśnie widziałem banner z reklamą samochodowej karty kredytowej,
ktora powstala przy wspolpracy aliora i link4

Naprawde wystarczy, ze udajesz zwyklego uzytkownika na pms, w watkach ubezpieczeniowych.

korzystał ktoś z tego?

Wszyscy, w koncu oferta jest tak dlugo na rynku.

Data: 2009-06-29 14:56:34
Autor: Paweł Bizon
Slawek 'IDEall' Fydryk <sfydryk@gmail-com.invalid> napisał(a):
<2granat@NOSPAM[...]> napisał:

> [...]

> korzystał ktoś z tego?

Wszyscy, w koncu oferta jest tak dlugo na rynku.

Oferta faktycznie świeża, ale może ktoś już zdąrzył ją sprawdzić? Zawsze warto
zapytać, zanim się człowiek na coś zdecyduje. Mnie też ta karta
zainteresowała, jeżdżę i tankuję sporo, więc tych procentów by się nazbierało...

--

samochodowa karta kredytowa, korzystał ktoś?