samochody z dobrym fabrycznym audio ?

Data: 2009-09-18 07:05:47
Autor: Agent
samochody z dobrym fabrycznym audio ?

Użytkownik " Michał" <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8ut31$f75$1inews.gazeta.pl...
witam,

w zasadzie kontynuacja tematu o samochodach teoretycznie

jakie auta mają dobre audio ? jedziesz i słuchasz ?
aha rodzaj muzyki: rock (lub zbliżony)

A po co to? To Twoje kryterium wyboru? No i nie wiesz jaką muzyke lubisz że putasz o rodzaj?

Data: 2009-09-18 13:11:25
Autor: FoxŁódź_nspam

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:h8v4ff$3bf$1news.onet.pl...
A po co to? To Twoje kryterium wyboru? No i nie wiesz jaką muzyke lubisz że putasz o rodzaj?

rodzaj muzyki ma bardzo wiele wspólnego z wyborem systemu, to co doskonale sprzwdza się w popie, techno itp niekoniecznie dobrze zabrzmi w baroku, czy operze... każdy styl/rodzaj muzyki ma określone wymagania/preferencje zarówno co do akustyki jak czy zestrojenia systemu. Jeśli sluchasz konkretnego rodzaju system powinien być dobrany z uwzglednieniem charakterystyki tego rodzaju, jeśli słuchasz kilku lub wszystkiego inaczej będzie strojony. Oczywiście mówię tu o profesjonalnych zakładach zajmującychsię c-a i o systemach za parę tys...

pozdr

Fox

--
FoxŁódź
Audi A6

Data: 2009-09-19 00:18:58
Autor: Michał
samochody z dobrym fabrycznym audio ?

A po co to? To Twoje kryterium wyboru?

po części tak, po oststnich doświadczeniach wiem że trzeba to
brać pod uwagę ;)

cenne są doświadczenia innych użytkowników i nakładam je na moje wyobrażenie następnego samochodu.

pozdrawiam.

--

samochody z dobrym fabrycznym audio ?