samochody z dobrym fabrycznym audio ?

Data: 2009-09-18 08:16:41
Autor: omega_fan
samochody z dobrym fabrycznym audio ?
jakie auta mają dobre audio ? jedziesz i słuchasz ?
aha rodzaj muzyki: rock (lub zbliżony)

Audi A8 (aktualny model).

Data: 2009-09-18 13:28:07
Autor: FoxŁódź_nspam
samochody z dobrym fabrycznym audio ?

Użytkownik "omega_fan" <omf@nomail.org> napisał w wiadomości news:h8v8qh$hc0$1inews.gazeta.pl...
Audi A8 (aktualny model).

podobnie jak wspomniana przeze mnie wyżej Lybra, tak i Audi (jak i większość koncernu VAG) ma problemy z muzyką w swoich "premiumach".
słuchałem tego w różnych Audi i VW, w Pheatonem włącznie, wszędzie problemy są podobne - prede wszystkim przerysowanie basu i wąska i pltka scena. A8 podobnie jak A6 ma na szczęście w miarę dobre oprądowanie, więc przynajmniej tutaj nie jest źle, za to sub pomimo swoich rozmaiarów (jest stosunkowo mały) rozczarowuje szybkością (a raczej powolnością) i brakiem precyzji...
Pheaton za to jest rzeczywiście cichy, nieźle wytłumiony, za to wszędzie - i tu i w Audi - montarz midbasów powala brakiem jakiegokolwiek wsparcia czy usztywnienia...

pzodr

Fox

samochody z dobrym fabrycznym audio ?