samochody z lancuchem rozrzadu

Data: 2009-05-06 15:46:13
Autor: bartek
samochody z lancuchem rozrzadu
witam, szukam marek aut, ktore zamiast paska posiadaja lancuch rozrzadzu.
obecnie mam vectre c z lancuchem 2.2 dti, i jestem super zadowolony.

bede zmieniac auto, szukam w przedziale 35-45 tys,
kombi....... silnik min. 130km

Data: 2009-05-06 11:49:07
Autor: Zulu
On 6 Maj, 15:46, "bartek" <fels...@wp.pl> wrote:
[...]

Mazda 6 z benzynowym silnikiem 2.0 lub 2.3

Pozdro,
Zulu

Data: 2009-05-07 17:38:55
Autor: Maciej Loret
samochody z lancuchem rozrzadu
Witam.

Mazda 6 z benzynowym silnikiem 2.0 lub 2.3

Z posostalymi benzynowymi równiez...

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret

Data: 2009-05-06 15:48:18
Autor: krzysiek
bartek pisze:
witam, szukam marek aut, ktore zamiast paska posiadaja lancuch rozrzadzu.
renault twingo, hehe...

Data: 2009-05-06 15:52:00
Autor: Marcin J. Kowalczyk
bartek pisze:
[...]

czy wymiana rozrzadu co 180-240kkm jest az tak wielkim problemem ze szukasz auta z lancuchem?

Data: 2009-05-06 15:56:28
Autor: omega_fan
samochody z lancuchem rozrzadu
czy wymiana rozrzadu co 180-240kkm jest az tak wielkim problemem ze szukasz auta z lancuchem?

Może być też co 60.
Również nie jest to problem.

Data: 2009-05-06 21:04:18
Autor: Bastion

Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" <kowalma@kowalma.kom> napisał w wiadomości news:gts4mq$1a4c$1bgp.inds.pl...

czy wymiana rozrzadu co 180-240kkm jest az tak wielkim problemem ze
szukasz auta z lancuchem?

Z tymi kilometrami to przesadzasz raczej blizej 100-150 kkm
(w zaleznosci od silnika, o czym byl niedawno watek na p.r.s)
i koszt 1000-1500 zlotych. Wiec jezeli mozna te koszta i strate czasu
ominac to czemu nie? Pierwsza wymiane trzeba bedzie zrobic po
kupnie uzywanego auta a druga po 2-3 latach (moje przebiegi).

Czyli w 2-3 lata oszczednosc 2-3tys. Wiem, ze dla niektorych to
nic nie znaczy ale jak dla mnie to spora sumka przemawiajaca za tym zeby
szukac raczej diesel+lancuszek
niz
- diesel + pasek
- benzyna+LPG+pasek.

Data: 2009-05-06 20:29:21
Autor: Robert Rędziak
On Wed, 6 May 2009 21:04:18 +0200, Bastion <bez@maila.pl> wrote:

Czyli w 2-3 lata oszczednosc 2-3tys. Wiem, ze dla niektorych to
nic nie znaczy ale jak dla mnie to spora sumka przemawiajaca za tym zeby
szukac raczej diesel+lancuszek

 Jak zobaczysz sumkę za łańcuch(y), plus napinacz(e), plus
 zestaw kół zębatych, uszczelki i robociznę (a niejednokrotnie
 rozbierania jest sporo), to szybko przeprosisz się z łańcuchem.

 Been there, done that.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-05-07 09:28:21
Autor: Hektor
samochody z lancuchem rozrzadu
Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał

Jak zobaczysz sumkę za łańcuch(y), plus napinacz(e), plus
zestaw kół zębatych, uszczelki i robociznę (a niejednokrotnie
rozbierania jest sporo), to szybko przeprosisz się z łańcuchem.

(przeprosisz) z paskiem.

Data: 2009-05-07 17:04:53
Autor: Robert Rędziak
samochody z lancuchem rozrzadu
On Thu, 7 May 2009 09:28:21 +0200, Hektor <hek@wp.pl> wrote:

(przeprosisz) z paskiem.

 No jakoś tak masz rację :)

Data: 2009-05-06 21:46:26
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Bastion pisze:
czy wymiana rozrzadu co 180-240kkm jest az tak wielkim problemem ze
szukasz auta z lancuchem?

Z tymi kilometrami to przesadzasz raczej blizej 100-150 kkm

W HDi (a wiedz i fordowych dieslach) wymiana co 180kkm przy jezdzie miejskiej lub trasach 240kkm

Czyli w 2-3 lata oszczednosc 2-3tys. Wiem, ze dla niektorych to
nic nie znaczy ale jak dla mnie to spora sumka przemawiajaca za tym zeby
szukac raczej diesel+lancuszek

ale lancuch tez sie wymienia...

Data: 2009-05-06 22:13:56
Autor: Bastion

Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" <kowalma@kowalma.kom> napisał w wiadomości news:gtspfd$2cda$2bgp.inds.pl...

W HDi (a wiedz i fordowych dieslach) wymiana co 180kkm przy jezdzie
miejskiej lub trasach 240kkm

W tym wczesniejszym watku o dieslach i paskach rozrzadu "spok3k" napisal:
"Toyota Corolla D4D 2.0 - pasek, wymiana przy ok. 100kkm. Koszt 1300-1700zł"
Jezeli to jest prawda to eksploatacja np. Toyoty  wychodzi dosc drogo.

> Czyli w 2-3 lata oszczednosc 2-3tys. Wiem, ze dla niektorych to
> nic nie znaczy ale jak dla mnie to spora sumka przemawiajaca za tym zeby
> szukac raczej diesel+lancuszek

ale lancuch tez sie wymienia...

Tak lancuszek sie wymienia ale przy przebiegach siegajacych 500 kkm
Czyli jezeli szukam auta z przebiegiem 100-150 kkm na 3 lata
to problem kosztow wymiany lancuszka rozrzadu mnie nie dotyczy.

Data: 2009-05-06 20:36:35
Autor: Robert Rędziak
On Wed, 6 May 2009 22:13:56 +0200, Bastion <bez@maila.pl> wrote:

Tak lancuszek sie wymienia ale przy przebiegach siegajacych 500 kkm

 Łańcuch się wymienia, jak hałasuje.

Czyli jezeli szukam auta z przebiegiem 100-150 kkm na 3 lata
to problem kosztow wymiany lancuszka rozrzadu mnie nie dotyczy.

 Chyba że ktoś zaniedbał auto (np. wymieniał zbyt rzadko i zbyt
 gówniany olej przy napinaczu hydraulicznym) i zamiast po 500,
 rzęzić zaczyna po 200-250kkm.

Data: 2009-05-06 22:44:48
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Robert Rędziak pisze:
[...]

W Almerach N15 lubi zaczac dawac o sobie znac przy jakis 200kkm
Mojego ojca almera ma jakies 230kkm na liczniku i od jakis 210 czasami halas z lancucha daje o sobie znac

Data: 2009-05-06 22:43:35
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Bastion pisze:
[...]

W starszych HDi (w moim drugim z 2002/2003) wymiana co 120kkm/miasto 160kkm/trasa - koszt o ile pamietam to jakies 700zl (na allegro najdrozszy zestaw do wymiany rozrzadu + pompa wody to 309zl robocizna drugie tyle). W *ASO* 1100 czy 1300 (nie pamietam)

Tak lancuszek sie wymienia ale przy przebiegach siegajacych 500 kkm
Czyli jezeli szukam auta z przebiegiem 100-150 kkm na 3 lata
to problem kosztow wymiany lancuszka rozrzadu mnie nie dotyczy.

nie do konca prawda jest to co mowisz... Bo czesto lancuch zaczyna halasowac duuzo wczesniej (u mojego ojca w almerze N15 zaczal halasowac przy jakis 210kkm) i wtedy jak Ci Robert napisal osiwiejesz przy rachunku ;)

Data: 2009-05-07 10:29:39
Autor: DoQ
Marcin J. Kowalczyk pisze:
Bastion pisze:
czy wymiana rozrzadu co 180-240kkm jest az tak wielkim problemem ze
szukasz auta z lancuchem?
W HDi (a wiedz i fordowych dieslach) wymiana co 180kkm przy jezdzie miejskiej lub trasach 240kkm

ATSD w DV6, DW10, DW12 i DT17 jest i pasek i łańcuszek ;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-07 10:30:21
Autor: Marcin J. Kowalczyk
DoQ pisze:
[...]

DW10 ma na 100% pasek - mam dwa DW10 ;)

Data: 2009-05-07 10:31:39
Autor: DoQ
Marcin J. Kowalczyk pisze:

ATSD w DV6, DW10, DW12 i DT17 jest i pasek i łańcuszek ;)
DW10 ma na 100% pasek - mam dwa DW10 ;)

I łańcuszek też :P

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-07 10:42:56
Autor: DoQ
DoQ pisze:
Marcin J. Kowalczyk pisze:

ATSD w DV6, DW10, DW12 i DT17 jest i pasek i łańcuszek ;)
DW10 ma na 100% pasek - mam dwa DW10 ;)
I łańcuszek też :P

Gdybysmy się nie zrozumieli, masz jedno i drugie na raz.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-07 10:46:00
Autor: Marcin J. Kowalczyk
DoQ pisze:
ATSD w DV6, DW10, DW12 i DT17 jest i pasek i łańcuszek ;)
DW10 ma na 100% pasek - mam dwa DW10 ;)
I łańcuszek też :P

Gdybysmy się nie zrozumieli, masz jedno i drugie na raz.

lancuch spina walki, ale jego *chyba* sie nie wymienia przy wymianie rozrzadu (paska, pompy)

Data: 2009-05-07 10:53:27
Autor: DoQ
Marcin J. Kowalczyk pisze:
I łańcuszek też :P
Gdybysmy się nie zrozumieli, masz jedno i drugie na raz.
lancuch spina walki, ale jego *chyba* sie nie wymienia przy wymianie rozrzadu (paska, pompy)

Aaa widzisz :)
Wymieniać nie trzeba, ale kosztuje ze 150-160pln więc nie zaszodzi dla swiętego spokoju :)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-05-06 16:00:46
Autor: Dysiek
[...]

Nissan Primera.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-05-06 15:54:08
Autor: Robert Rędziak
samochody z lancuchem rozrzadu
On Wed, 6 May 2009 16:00:46 +0200, Dysiek <brak@brak.pl> wrote:

Nissan Primera.

 Nie wiem o co chodziło autorowi wątku, ale jeśli o całkowicie
 bezobsługowy rozrząd, to chyba niekoniecznie Primera.

Data: 2009-05-06 18:06:36
Autor: Dysiek
samochody z lancuchem rozrzadu
Nie wiem o co chodziło autorowi wątku, ale jeśli o całkowicie
bezobsługowy rozrząd, to chyba niekoniecznie Primera.

Pytal o lancuch, a Primera lancuch ma :-)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-05-06 18:15:43
Autor: Michał Krawczyk
Robert Rędziak wrote:
 Nie wiem o co chodziło autorowi wątku, ale jeśli o całkowicie
 bezobsługowy rozrząd, to chyba niekoniecznie Primera.

Nie wiem jak te nowsze ale Primera 1.6 z lat 90 miała łańcuch na całe życie. Wymiana przewidziana przy pierwszym remoncie silnika przy 500 000 km. Rodziców primera z 95 roku ma ok 300 000 przejechane i z silnikiem nie było robione nic. Kompletnie nic, oczywiście poza wymianą oleju i filtrów, świec itp.

Michał

Data: 2009-05-06 18:28:25
Autor: Robert_J
samochody z lancuchem rozrzadu
Nie wiem jak te nowsze ale Primera 1.6 z lat 90 miała łańcuch na całe życie.
Wymiana przewidziana przy pierwszym remoncie silnika przy 500 000 km.

To rzeczywiście na całe życie, bo z reguły po 500.000 km auto to już złom :-).

Data: 2009-05-06 20:13:40
Autor: Robert Rędziak
samochody z lancuchem rozrzadu
On Wed, 06 May 2009 18:15:43 +0200, =?ISO 8859-2?Q?Micha=B3?=
Krawczyk <michal.krawc@usun.to.gmail.com> wrote:

 Nie wiem o co chodziło autorowi wątku, ale jeśli o całkowicie
 bezobsługowy rozrząd, to chyba niekoniecznie Primera.

Nie wiem jak te nowsze ale Primera 1.6 z lat 90 miała łańcuch na całe życie.

 No ja nawet widziałem taki silnik. Miał zawory, jakieś takie
 dziwnie pokrzywione... Mam zresztą innego Nissana z tych czasów,
 po 140kkm przebiegu mechanik wyjął łańcuch, który na dobrą
 sprawę mógłby pracować w przekładni kątowej.

Wymiana przewidziana przy pierwszym remoncie silnika przy 500 000 km.

 Nie wiem jak w Primerze P10, ale w z Micrze K11 nie określano
 przebiegu do wymiany, tylko była procedura diagnozowania stanu
 na podstawie odgłosów.

Data: 2009-05-07 09:02:16
Autor: Jakub Witkowski
=?ISO 8859-2?Q?Micha=B3?= Krawczyk pisze:
Robert Rędziak wrote:
[...]

Dokładnie tak jak i moja P10-tka 1.6, tylko u mnie przebieg chyba większy.
Sprawdzałem nawet z ciekawości wyciągnięcie łańcucha - w normie.

Że może pęknąć, to oczywiście prawda, tylko że jak zwykle najwięcej
zależy od kultury technicznej właściciela: jak ktoś wleje byle co i byle
kiedy, a do tego jest głuchy na odgłosy silnika - to nawet wierzę, że mu pęka.

Data: 2009-05-10 00:33:22
Autor: Qwinto
samochody z lancuchem rozrzadu
"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message news:gts56e$lqk$1inews.gazeta.pl...

Nissan Primera.

Z silnikiem benzynowym GA16DE, QG18DE, SR20DE.
Silnik CD20T miał pasek.
Nie pamiętam jak jest z nowymi silnikami Diesla 1,9 i 2,2.

Qwinto
Czerwony Nissan Primera Invitation (GA16DE) :)
www.nissanklub.pl

Data: 2009-05-06 16:05:12
Autor: Pan Piskorz
samochody z lancuchem rozrzadu
witam, szukam marek aut, ktore zamiast paska posiadaja lancuch rozrzadzu.

duży fiat

obecnie mam vectre c z lancuchem 2.2 dti, i jestem super zadowolony.

gratuluję,
duzy fiat takiego zadowolenia nie wygeneruje

bede zmieniac auto, szukam w przedziale 35-45 tys,

duże fiaty sa tańsze

kombi....... silnik min. 130km

dwa duże fiaty może mają razem 130KM

P.

Data: 2009-05-06 16:20:51
Autor: Menios
samochody z lancuchem rozrzadu
Honda Accord 2,4 190 KM, w  tym przedziale cenowym myśle, że to będzie 2004-2005 rocznik

Data: 2009-05-07 02:41:58
Autor: mw
On May 6, 4:05 pm, "Pan Piskorz" <pisko...@buziaczek.pl> wrote:

> kombi....... silnik min. 130km

dwa duże fiaty może mają razem 130KM
Eee tam 11 skód Favorit, będą miały połowe mocy Veyrona

Data: 2009-05-06 16:22:42
Autor: Jacek
samochody z lancuchem rozrzadu
Z tych, które miałem:
125p
126p
Cinquecento 900
;-)
Jacek

Data: 2009-05-06 16:23:39
Autor: keimak
samochody z lancuchem rozrzadu
Mondeo mk3 tddi i tdci

Data: 2009-05-06 16:39:54
Autor: Marcin J. Kowalczyk
samochody z lancuchem rozrzadu
keimak pisze:
Mondeo mk3 tddi i tdci

szczegolnie tdci duratorq ktore ma ... pasek

Data: 2009-05-06 19:09:50
Autor: omega_fan

"Marcin J. Kowalczyk" <kowalma@kowalma.kom> wrote in message news:gts7gk$1oe6$2bgp.inds.pl...
keimak pisze:
Mondeo mk3 tddi i tdci

szczegolnie tdci duratorq ktore ma ... pasek

Taaa.. jasne. A o którym "tdci duratorq" piszesz?
ZSD ("Puma") czy PSA-DW?
Bo w Mondeo MK3 był ZSD i on ma jak najbardziej łańcuch.

Doczytaj sobie
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine

Data: 2009-05-06 19:14:09
Autor: Marcin J. Kowalczyk
omega_fan pisze:
Taaa.. jasne. A o którym "tdci duratorq" piszesz?

hmm.. wydawalo mi sie (i chyba mialem racje ze mi sie wydawalo) ze duratorq to tylko PSA-DW

Bo w Mondeo MK3 był ZSD i on ma jak najbardziej łańcuch.

Doczytaj sobie
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine

z tego wnika, ze od 2005 FF i od 2007 Mondek mialy PSA-DW

"In the 2005 Focus, output is a respectable 136 PS (134 hp/100 kW). In the 2007 Mondeo it is offered with 130 PS (128 hp/96 kW) or 140 PS (138 hp/103 kW), mated to a manual or 6-speed Durashift automatic gearbox."

w 2007 bylo chyba jeszcze MKIII

Data: 2009-05-07 10:14:36
Autor: robal
samochody z lancuchem rozrzadu
Marcin J. Kowalczyk <kowalma@kowalma.kom> popełnił(a):

[...]

Oczywiście, że było w ofercie, ale informacja o silniku PSA-DW dotyczy mondeo IV (zresztą zerknij w poprzedni akapit w cytowanym artykule wikipedii - określenie 2007 Mondeo dotyczy mkIV). Zresztą mondeo IV z silnikami PSA-DW szły już od lutego/kwietnia 2007 r.
Zresztą w jednym z jakiś poprzednich wątków dot. łańcucha i paska starałem się tobie wytłumaczyć o co biega z tymi "starymi" i "nowymi" TDCi w Fordach :).

Każdy mondeoIII duratorq ma pasek. Chyba, że puścili jakąś końcową serię produkcji z PSA-DW, ale się z taką informacją nie spotkałem (katalog części też milczy na ten temat).

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-05-07 11:07:09
Autor: omega_fan
samochody z lancuchem rozrzadu
Każdy mondeoIII duratorq ma pasek. Chyba, że puścili jakąś końcową serię produkcji z PSA-DW, ale się z taką informacją nie spotkałem (katalog części też milczy na ten temat).

W/g mojej wiedzy nie było żadnego MK3 z PSA-DW, chyba że ktoś sobie sam wyrzeźbił ;)

Data: 2009-05-07 11:21:00
Autor: robal
samochody z lancuchem rozrzadu
robal <robal77BEZTEGO@BEZTEGOop.pl> popełnił(a):

Każdy mondeoIII duratorq ma pasek.

Tfuuuu... łańcuch, łańcuch ma :)

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-05-06 16:27:10
Autor: zkruk [Lodz]
bartek wrote:
[...]

accord 2.2 ctdi ma łańcuch

(choć IMHO to dość dziwne kryterium poszukiwania auta - jakby ten łańcuch miał dać 100% pewność że auto się nie rozsypie...)

Data: 2009-05-06 15:55:43
Autor: Robert Rędziak
samochody z lancuchem rozrzadu
On Wed, 6 May 2009 16:27:10 +0200, zkruk [Lodz]
<zkruk_spam_@gazeta.pl> wrote:

(choć IMHO to dość dziwne kryterium poszukiwania auta - jakby ten łańcuch miał dać 100% pewność że auto się nie rozsypie...)

 Najzabawniejsze w tym jest przeświadczenie, że łańcuch oznacza
 rozrząd na całe życie silnika. Ono jest nawet prawidziwe, z
 dokładnością do tego, że w niektórych samochodach ten rozrząd na
 łańcuchu bywa przyczyną końca życia rzeczonego silnika.

Data: 2009-05-06 23:52:30
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Robert Rędziak pisze:

[...]

o czym przekonała się moja siostra w Fieście 1.3 na łańcuchu który pękł po ok 150 tys km.
a ponoć Panie 300-400 tys km robią one te łańcuchi :)
1200 PLN i silnik jak nowy
na szczęście nie kolizyjny silnik
--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-05-06 16:30:59
Autor: WIHEDCNF
samochody z lancuchem rozrzadu

Użytkownik "bartek"
witam, szukam marek aut, ktore zamiast paska posiadaja lancuch rozrzadzu.
obecnie mam vectre c z lancuchem 2.2 dti, i jestem super zadowolony.

zdaje się, że jest to akurat jedno z nielicznych aut( ten typ silnika), w których nagminnie pekają łańcuchy - poszukaj w necie nie wymysliłem sobie tego

Data: 2009-05-06 16:43:00
Autor: miklo
Dnia 06-05-2009 o 15:46:13 bartek <felsuma@wp.pl> napisał(a):

bede zmieniac auto, szukam w przedziale 35-45 tys,
kombi....... silnik min. 130km

Renault Espace 3.5v6 ;-) Koni prawie dwa razy więcej ;-)

--
miklo

Data: 2009-05-06 17:12:17
Autor: Mikołaj Jopczyński, Tychy Online
bartek pisze:

bede zmieniac auto, szukam w przedziale 35-45 tys,
kombi....... silnik min. 130km

Omega B FL 2.5 tds (silnik bmw) - ma lancuch i 150 kucy + naped na dupe ;) Jednak w zwiazku z masa nie ma sie co spodziewac zrywania asfaltu. Ale przy 3-4tys silnik taki ma sliczny przeciag... mrr ;)

Ale lancuszek kosztuje jakies 700-800 plnow i jak jest luzny lubi przeskoczyc o zabek - wtedy min 7k nie Twoje ;)

Ale mnie sie wozi dupsko tym super.

M.

Data: 2009-05-06 17:18:56
Autor: vwojtas
Użytkownik "bartek" <felsuma@wp.pl> napisał w wiadomości news:gts4f5$1g0$1atlantis.news.neostrada.pl...
witam, szukam marek aut, ktore zamiast paska posiadaja lancuch rozrzadzu.

Mercedes od dawna stosuje to rozwiazanie.
E klase kupisz za tę kwote.

--
Pozdrawiam  VWojtas

Data: 2009-05-06 18:12:29
Autor: bartek
samochody z lancuchem rozrzadu
pasek przy duzej pojemnosci (duzo km) podobno latwiej zerwac, wiadomo ze 130 km t onie potega ale te 150 w zwyz,
szukam auta w miare duzego,
honda accord kombi wyglada jak trumnowoz :),
raczej cos w stylu a4, rok 2005 (nowa buda),
a6 droga zawiecha odpada, bmw e316 tourig ????
zastanawiam sie na octavia II kombi ?????
moze jakis suvik ?????
albo terenowka???????
totalnie nie wiem co w tej kwocie mozna ciekawego wypatrzec, dla 3 osob w tym (jedna dopiero narodzona) :), a lancuch dlatego bo uwazam ze to solidniejszy temacik niz pasek,
w przypadku zerwania lancucha jak i paska koszty sa podobne.......????????

Data: 2009-05-06 19:28:34
Autor: DoQ
bartek pisze:
pasek przy duzej pojemnosci (duzo km) podobno latwiej zerwac, wiadomo ze 130 km t onie potega ale te 150 w zwyz,

Ten pasek to niby przenosi moc na korbę czy jak? Bo nie widzę związku mocy z zerwanym paskiem.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-06 23:30:13
Autor: Bard13
On 6 Maj, 18:12, "bartek" <fels...@wp.pl> wrote:
[...]

Spójrz na Hyundaia Sonatę 3.3.
Ma łańcuszek i 235 KM.
Jeżdżę, więc polecam z czystym sumieniem

Data: 2009-05-06 18:27:00
Autor: Robert_J
samochody z lancuchem rozrzadu
witam, szukam marek aut, ktore zamiast paska posiadaja lancuch rozrzadzu.
obecnie mam vectre c z lancuchem 2.2 dti, i jestem super zadowolony.

To łańcuch jest aż takim afrodyzjakiem? ;-)) Kurde, żeby kryterium wyboru auta było posiadanie rozrządu z łańcuszkiem to jeszcze nie słyszałem... ;-)))

Data: 2009-05-06 19:29:10
Autor: DoQ
Robert_J pisze:

To łańcuch jest aż takim afrodyzjakiem? ;-)) Kurde, żeby kryterium wyboru auta było posiadanie rozrządu z łańcuszkiem to jeszcze nie słyszałem... ;-)))

Karki noszą łańcuchy na szyi :D

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-06 20:12:21
Autor: Czabu

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:gtshh3$1p9$2atlantis.news.neostrada.pl...

Karki noszą łańcuchy na szyi :D

I często je też zrywają... Najbardziej lubią w autobusach ;-)

MSPANC ;-)

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-05-06 18:38:29
Autor: Przemek
bartek wrote:
[...]
łancuchy tez padaja i trzeba wymieniac a nawet jak nie padnie to sie rozciaga i zmieniaja sie czasy rozrzadu -wszystko zalezy od dlugosci lancucha
Ja mam w swoim galaxy silnik vr6 vw w ktorym sa dwa dlugie lancuchy i zuzycie rozrzadu w glownej mierze powoduje ubytek koni w tych
silniczkach   tak ze z 174 potrafi moc spasc w okolice 140 koni  ,  Jak chcesz faktycznie bezobslugowy szukaj aut z rozrzadem na walkach krolewskich :)
 czy kolach zebatych

Data: 2009-05-06 20:05:45
Autor: Andrzej Błach
samochody z lancuchem rozrzadu
Toyota Avensis 1.8 benzyna

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2009-05-06 22:28:23
Autor: Grabosz
[...]

Dysponując takim budżetem możesz pomyśleć o BMW e39 z silnikami R6 serii M57 (2.5 163KM lub 3.0 193KM).
Rozrząd w tych autach jest praktycznie bezobsługowy.

Pozdrawiam
Grabosz
Golf IV 1.6 Variant
e39 530dA Touring

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4057 (20090506) __________

Data: 2009-05-06 23:32:34
Autor: bartek
samochody z lancuchem rozrzadu
to nie jest jedyne kryterium wyboru ale nie ma sie co oszukwiac niedlugo beda tylko i wylacznie lancuchy tak mi sie bynajmniej wydaje, sa poprostu lepsze i ja osobiscie mam do takiego silnika wieksze zaufanie, oczywiscie jesli znamy silnik jego przebieg historie....

Data: 2009-05-07 10:09:07
Autor: DoQ
Grabosz pisze:

Dysponując takim budżetem możesz pomyśleć o BMW e39 z silnikami R6 serii M57 (2.5 163KM lub 3.0 193KM).
Rozrząd w tych autach jest praktycznie bezobsługowy.

A faktycznie po 250-300kkm będzie domagał się wymiany.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-07 21:44:54
Autor: robi173
samochody z lancuchem rozrzadu

witam, szukam marek aut, ktore zamiast paska posiadaja lancuch rozrzadzu.
  np.kazdy model Mercedes-Benz , felicja 1,3.

samochody z lancuchem rozrzadu