samochody z lancuchem rozrzadu

Data: 2009-05-06 18:27:00
Autor: Robert_J
samochody z lancuchem rozrzadu
witam, szukam marek aut, ktore zamiast paska posiadaja lancuch rozrzadzu.
obecnie mam vectre c z lancuchem 2.2 dti, i jestem super zadowolony.

To łańcuch jest aż takim afrodyzjakiem? ;-)) Kurde, żeby kryterium wyboru auta było posiadanie rozrządu z łańcuszkiem to jeszcze nie słyszałem... ;-)))

Data: 2009-05-06 19:29:10
Autor: DoQ
Robert_J pisze:

To łańcuch jest aż takim afrodyzjakiem? ;-)) Kurde, żeby kryterium wyboru auta było posiadanie rozrządu z łańcuszkiem to jeszcze nie słyszałem... ;-)))

Karki noszą łańcuchy na szyi :D

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-06 20:12:21
Autor: Czabu

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:gtshh3$1p9$2atlantis.news.neostrada.pl...

Karki noszą łańcuchy na szyi :D

I często je też zrywają... Najbardziej lubią w autobusach ;-)

MSPANC ;-)

Pozdrawiam
Czabu

samochody z lancuchem rozrzadu