samochody z polskich salonów - gdzie szukać?

Data: 2013-11-04 05:26:44
Autor: brooner
samochody z polskich salonów - gdzie szukać?
Przyszła pora na zmianę samochodu, więc powoli się rozglądam co i za ile mogę kupić. Nie mam konkretnych wymagań co do marki i modelu, ma to być po prostu coś wygodnego, większego od kompakta, dobrze wyposażonego, wiek 3 - 5 lat i z silnikiem benzynowym, cena do ok 60 000 i nie SUV. Mam styczność z autami sprowadzanymi i laweciarzami, więc zdaję sobie sprawę ze rozmaitych patologii i ich skali, dlatego szukam tylko auta krajowego. Pierwsza myśl - allegro, otwieramy i szukamy. Fanem aut z grupy VW i wynalazków w rodzaju 1.4 TSI nie jestem, więc oglądam inne marki. I tu załamka. Zaczynam optymistycznie od wynalazków: Saab 9-5, w całej Polsce pojawia się całe 6 sztuk, mieszczą się w budżecie, ale wszystkie świeżo sprowadzone. Odpada. Saab 9-3 trochę lepiej, wyskakuje 31 sztuk, ceny ok, ale większość to sprowadzony do opłat/sprowadzony opłacony/sprowadzony zarejestrowany, do sprowadzenia itp itd, tylko 5 ogłoszeń w których nie pisze wprost że auto sprowadzone, więc MOŻLIWE że krajowe. Myślę sobie: ok, Saab to wynalazek, poszukamy czegoś normalniejszego: Citroen C5. Jest lepiej - 62 sztuki, ceny poniżej założonego maximum i znowu tylko 7 PRAWDOPODOBNIE krajowych. No dobra, cytryna to też jednak nie jest pospolite auto, to może może np Volvo - V50 cała 1 sztuka (też nie ma pewności, bo wprost nic nie jest napisane), S60 trochę lepiej, nie licząc 3 powyżej budżetu 7 sztuk, V60 1 sztuka. FIAT Croma - auto mało popularne więc nie spodziewałem się cudu ale dla formalności sprawdziłem - są 2 sztuki (na 7 wystawionych). Itp itd. I to bez jakiegokolwiek zawężania obszaru poszukiwań, wybrzydzania w kwestii silnika, wyposażenia czy ceny. Podpowiedzcie gdzie rozglądać się za autami od polskich dealerów, bo w takiej sytuacji można szukać do usranej. Znalazłem kilka stron ale z bardzo marną ofertą, do tego przeważają poleasingowe Pandy czy Yarisy z dieslami, dealerzy nawet jeśli prowadzą komisy, to nie mają żadnego spójnego systemu, więc pozostaje obdzwanianie każdego z osobna w nadziei, że może za setnym razem coś się trafi. Szukanie po znajomych odpada, nikt nie ma na sprzedaż interesującego mnie auta. Może ktoś podrzucić jakieś adresy www, namiary na komisy, firmy współpracujące z dealerami mające sensowną ofertę itp, jednym słowem podpowiedzieć gdzie szukać? Czy zostaje tylko wieczne szukanie, lub przejażdżka samemu na zachód (żeby przynajmniej widzieć co się kupuje), albo polubienie się z dieslami i igiełkami co to niemiec płakał jak sprzedawał?

Data: 2013-11-04 05:49:40
Autor: szymon.czarkowski
samochody z polskich salonów - gdzie szukać?
Bardziej szczegółowa wyszukiwarka jest na otomoto.
Czasami informacje są błędnie wprowadzone, ale w większości jest ok.
Ja tam szukałem.
Oferty krajowe są niestety w mniejszości.

Data: 2013-11-04 23:51:23
Autor: brooner
W dniu poniedziałek, 4 listopada 2013 14:49:40 UTC+1 użytkownik szymon.c...@gmail.com napisał:
Bardziej szczegółowa wyszukiwarka jest na otomoto.
Allegro przecież wyszukuje oferty z otomoto. Chyba że nie wszystkie?

Data: 2013-11-04 08:57:29
Autor: Pablo Eldiablo
samochody z polskich salonów - gdzie szukać?
W dniu poniedziałek, 4 listopada 2013 14:26:44 UTC+1 użytkownik bro...@poczta.onet.pl napisał:
[cut]

Poprzedni swoj samochod kupilem z programu Toyota pewne auto http://www.toyota.pewneauto.pl/ - z roczna gwarancja/ubezpieczeniem, sprawdzony przez ASO, potwierdzona przeszlosc, po pierwszym wlascicielu itp..
Niedawno kolega kupil Focusa w analogicznym systemie prowadzonym przez Forda: http://www.uzywanejaknowe.pl/ .
Ceny takich samochodow sa nieco wyzsze niz z allegro, ale moim zdaniem mniejsze prawdopodobienstwo, ze wpakujemy sie na mine...

pablo

Data: 2013-11-04 14:37:06
Autor: Franc
samochody z polskich salonów - gdzie szukać?
Dnia Mon, 4 Nov 2013 05:26:44 -0800 (PST), brooner@poczta.onet.pl
napisał(a):

Przyszła pora na zmianę samochodu, więc powoli się rozglądam co i za ile mogę kupić.
Łączę się w bólach - bo mam ten sam zgryz.
Rozejrzałem się po okolicznych komisach - wszędzie te igiełki itp.
Śledzę strony komisów przy lokalnych dealerach, ale tutaj "ciekawe' auta
znikają w lot.

Ostatnio wchodzę notorycznie na citroenselect.pl i coś tam jest, ale czy
ceny są atrakacyjne to nie wiem. --
Franc

Data: 2013-11-04 15:31:38
Autor: AL
napisał(a):

[...]

uderz do goscia, ktorego Ci pisalem na innej grupie (chodzi o CitroenSelect) a nie zagladaj tylko na strony.
To co jest na stronach to czesto juz nieaktualne - chocby z powodu, ze od pojawienia sie w systemie do pojawienia sie na stronie danego egzemplarza - w miedzyczasie oon juz znika, czyli pojawia sie nowe ogloszenie, ktore juz niejako w momencie pojawienia jest juz nieaktualne.

A ceny sa wyzsze - i mimo, tych wyzszych cen znajduja te auta w miare szybko nowego wlasciciela - jak myslisz dlaczego?

Data: 2013-11-04 19:39:36
Autor: Franc
Dnia Mon, 04 Nov 2013 15:31:38 +0100, AL napisał(a):

uderz do goscia, ktorego Ci pisalem na innej grupie (chodzi o CitroenSelect) a nie zagladaj tylko na strony.
Ten ruch już zrobiłem z rana - czekam na odzew. :-)

--
Franc

Data: 2013-11-05 00:37:01
Autor: brooner
W dniu poniedziałek, 4 listopada 2013 15:31:38 UTC+1 użytkownik AL napisał:

uderz do goscia, ktorego Ci pisalem na innej grupie (chodzi o CitroenSelect) a nie zagladaj tylko na strony.

To chyba nie do mnie pisałeś, bo wcześniej nigdzie o nic takiego nie pytałem. Można prosić o szczegóły?

Data: 2013-11-05 10:13:18
Autor: AL
W dniu 2013-11-05 09:37, brooner@poczta.onet.pl pisze:
[...]

http://www.citroenselect.pl/pl/Samochody-uzywane-z-gwarancja

ale jak mozesz to podjedz do W-wy na Al.Krakowska i tam popytaj goscia od CitroenSelect.
(to glowny salon citroena na Polske).

Odnosnie programu Peugeota:Uzywany, gwaranctowany, po obejrzeniu jednego 3-latka, rzekomo z gwarancja i po przegladzie DEKRY bylem b.mocno zniesmaczony.

Wiec wniosek: nawet jak korzystasz z tego typu ofert sprawdzaj wszystko i krytycznie podchodz do wszystkiego a juz na pewno nie wierz w zapewnienia sprzedawcy, ze jakby co to na wszystko jest gwarancja (bo nie jest - przeczytaj drobnym druczkiem).

Natomiast potwierdzam, ze zdarzaja sie perelki, ale jak to perelki szybko znikaja :)

Data: 2013-11-04 20:30:31
Autor: Marvin
napisał(a):

[...]

Taki dylemat ma wiele osób, i problem.

W moim przypadku taki samochód jak mniej więcej twój  miał mieć jeszcze skrzynię automatyczną.
Używanych nie ma co szukać z automatem. Kto sprzeda 3 letni dobry samochód tego typu?

Wiem to bo w końcu kupiłem nowy :) Dzisiaj ma 3 lata i pewnie za circa 8-10 lat będzie na sprzedaż. I pewnie ktoś ze znajomych go weźmie...

Marvin

Data: 2013-11-04 23:49:08
Autor: brooner
samochody z polskich salonów - gdzie szukać?

Ostatnio wchodzę notorycznie na citroenselect.pl i coś tam jest
Tej strony nie znalazłem, a o coś takiego mi chodziło, dzięki. Co prawda z aut które mnie interesują jest tylko 1 sztuka (na allegro go nie ma), ale zawsze to coś - tu 1, tam 1 i może będzie z czego wybierać.

Data: 2013-11-04 15:07:01
Autor: Ergie

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:65031d6a-8b47-4d28-952d-09839468e87d@googlegroups.com...

Przyszła pora na zmianę samochodu, więc powoli się rozglądam co i za ile mogę kupić.

[ciach]

Hmmm, chcesz autka większego niż kompakt. Czyli na starcie odrzucasz jakieś 3/4 ofert jeśli nie więcej. Do tego chcesz silnik benzynowy - ciach odpada połowa z tego co pozostało. Nie chcesz poleasingowego - ciach znowu jakieś 3/4 dostępnych.

Zostaje garstka samochodów kupionych w kraju z silnikiem benzynowym z czego po pierwsze spora część to jednak grupa VW, a po drugie mało prywatnych właścicieli sprzedaje autka po 3-5 latach, a jeśli nawet to robią to zwykle jest ktoś z rodziny chętny.

Nie jestem jakoś specjalnie zaskoczony małym wyborem :-)

Ps. a Teraz bardziej konkretnie - popatrz na zestawienia aut z interesującego Cię segmentu jakie były popularne 3-5 lat temu - będziesz wiedział co się sprzedawało - więc to jest do kupienia - reszta to import.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2013-11-05 00:32:04
Autor: brooner
[...]
Gorzej - chciałbym jeszcze automat, grzane skóry i tempomat;) Ale jak zobaczyłem bogactwo oferty to zszedłem na ziemię, bo w ten sposób odrzuciłbym pozostałe 90% :(
Poleasingowych nie odrzucam od razu, przez droższe i większe auta nie przewija się raczej setka młodocianych przedstawicieli handlowych z silnym parciem na osiągnięcie celu sprzedaży, więc jest szansa na w miarę normalną eksploatację. Przebiegi na pewno mają większe niż prywatne, ale przynajmniej historia z reguły nie jest jedną wielką zagadką.

Ps. a Teraz bardziej konkretnie - popatrz na zestawienia aut z interesującego Cię segmentu jakie były popularne 3-5 lat temu - będziesz wiedział co się sprzedawało - więc to jest do kupienia - reszta to import.

Czyli jestem skazany na Mondeo ;) Bo akurat w tym modelu można już trochę poprzebierać. Też jest zalew sprowadzanych, ale auto na tyle popularne, że krajowych zostaje nie kilka a kilkadziesiąt.

Data: 2013-11-04 16:58:46
Autor: adam
W dniu 2013-11-04 14:26, brooner@poczta.onet.pl pisze:
Przyszła pora na zmianę samochodu, więc powoli się rozglądam co i za ile mogę kupić. Nie mam konkretnych wymagań

Niestety taki jest u nas rynek uzywanych. A co do tych wystawionych w przysalonowych komisach tez nie jest rozowo. Kiedys mialem znajomego ktory w takim pracowal i okazywalo sie ze jak klient zostawial dobre auto w rozliczeniu to praktycznie nigdy nie trafialo do sprzedazy oficjalnej a kupowal jest ktorys z pracownikow (dla siebie lub rodziny) a sredniej wielkosci ASO to pewnie z 30 pracownikow zatrudnia.
A czesto pojawiaja sie tam trupy wlasnie dlatego ze salon przyjmie auto w rozliczeniu a sprzeda nowe (aby wykonac plan np.), a starego jakos sie zawsze pozbedzie.
Pzdr
Adam

Data: 2013-11-04 22:57:19
Autor: PMG
> [...]

> wyposażonego, wiek 3 - 5 lat i z silnikiem benzynowym, cena do ok 60 > 000 i nie SUV.

Podsumujmy zatem fakty:
1) Masz 60 tys zł.
2) Potrafisz skorzystać z usenetu ;-)
3) Nie potrafisz znaleźć samochodu j.w.

Co jest nie tak? Teraz jest rynek kupującego. Masz furmankę pieniędzy i to Ciebie powinni szukać sprzedający a nie odwrotnie. Za 60 tys. możesz bez targowania kupić wszystkomającego Mondeo z 2012, polski salon, książka serwisowa, 2.0 benzyna.

Jak Ci się nie będzie chciało szukać daj znać, sprzedam Ci swojego Mondziaka ale za 65 tys. Jak będziesz się targował to mogę zatankować do pełna ;-)

Data: 2013-11-05 01:14:08
Autor: brooner
W dniu poniedziałek, 4 listopada 2013 22:57:19 UTC+1 użytkownik PMG napisał:
Za 60 tys. możesz bez targowania kupić wszystkomającego Mondeo z 2012, polski salon, książka serwisowa, 2.0 benzyna.
Jakoś nie widzę nic z rocznika 2012 taniej niż za 100 000, tym bardziej wszystkomającego

Data: 2013-11-05 10:29:32
Autor: Franc
samochody z polskich salonów - gdzie szukać?
Dnia Tue, 5 Nov 2013 01:14:08 -0800 (PST), brooner@poczta.onet.pl
napisał(a):

[...]

Pierwszy z brzegu:
http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-16v-gold-x-5-dr-C30845854.html
59 900 PLN --
Franc

Data: 2013-11-05 01:44:19
Autor: brooner
samochody z polskich salonów - gdzie szukać?
Ok, faktycznie jest tego trochę, coś mi się za dużo filtrów powłączało ;)

Data: 2013-11-05 18:42:56
Autor: Cavallino

Użytkownik "PMG" <pmg@pmg.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:527817e0$0$2276$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]

Co jest nie tak? Teraz jest rynek kupującego. Masz furmankę pieniędzy i to Ciebie powinni szukać sprzedający a nie odwrotnie.

To teoria.
Ja z podobną kwotą od roku nie mogę kupić nawet nowego auta, te które wybrałem nie są dostępne, inne kosztują więcej, mimo że nie są lepsze, na inne trzeba czekać do pół roku (chodzi o crossovera/suva).
A co dopiero auta używane, których podaż w odpowiednim stanie i pochodzeniu jest bliska ZERU.

Data: 2013-11-05 18:49:24
Autor: AL
W dniu 2013-11-05 18:42, Cavallino pisze:

[...]

jak sie szuka to sie znajdzie
SUV, krajowy z roczna gwarancja, cena<60kpln, exclusive - czyli dobrze wyposazony, skora, xeon
http://www.citroenselect.pl/pl/Wybierz-samochod/1944

mozna? mozna.
Dustera rocznego tez znajdziesz w tej cenie (podobno masz lub chciales miec), ale no nie moze nawet stanac przy tym w/w - pod wzgledem wyposazenia, napedu i komfortu jazdy.

Data: 2013-11-05 19:01:25
Autor: Cavallino

Użytkownik "AL" <adam@skads.tam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l5bb33$j77$1@dont-email.me...
[...]

Fajny, ale za duży.
C4 Aircross to max.
Akurat ta Cytryna to ten przypadek z półrocznym oczekiwaniem na zamówiony i brakiem choćby jednej sztuki w cenie figurującej w cenniku.

mozna? mozna.
Dustera rocznego tez znajdziesz w tej cenie (podobno masz lub chciales miec), ale no nie moze nawet stanac przy tym w/w - pod wzgledem wyposazenia, napedu i komfortu jazdy.

Duster już zamówiony, ale w nowej wersji, bo stara odstraszała, a nie była i nie jest nic tańsza.

Data: 2013-11-05 19:35:38
Autor: AL
W dniu 2013-11-05 19:01, Cavallino pisze:

[...]

eeee - wcale nie. Jezdze takim i jest w sam raz.

C4 Aircross to max.
Akurat ta Cytryna to ten przypadek z półrocznym oczekiwaniem na
zamówiony i brakiem choćby jednej sztuki w cenie figurującej w cenniku.

bo do konca roku (przynjamniej) C4 Aircross jest wycofany ze sprzedazy (tzn sprzedaja Ci tylko to co jest na stanie).

Dodatkowo C4AirCross to nieporozumienie - w Polsce jest oferowana tylko 1 wersja wyposazeniowa i silnikowa i nie mozesz zamowic wersji 4wd - tylko 2wd.
Zobacz sobie np. w Niemczech jaki mozna miec wybor.
Ale Polska to murzyni i Cepelia (CitroenPolska) stosuje jakas pokraczna polityke a potem sie dziwia, ze im sprzedaz nie idzie

Jak chcesz cos pokroju C4 AirCross to idz do Mitsubishi i kup blizniaka ASX'a - masz wiekszy wybor wyposazenia i naped 4wd.

[...]

ale nowa to bodajze tylko przednie reflektory i relingii.
Zmienili tam cos jeszcze?

Data: 2013-11-05 20:42:16
Autor: Cavallino

Użytkownik "AL" <adam@skads.tam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l5bdpp$6rs$1@dont-email.me...
[...]

Do tego widzę, że to jest 5 -latek, a ja szukam prawie nówki, 5 lat to ma mieć jeszcze gwarancji. ;-)

[...]

I tak jest od momentu premiery.
Więc stan permanentny.
Gorzej, że to samo dotyczyło Dustera, Kii Soul i w dużym stopniu również Sportage.

Dodatkowo C4AirCross to nieporozumienie - w Polsce jest oferowana tylko 1 wersja wyposazeniowa i silnikowa

Silnikowe są minimum 2.

i nie mozesz zamowic wersji 4wd - tylko 2wd.

Wiem, ale nie stać mnie na 4x4 rodem od Citroena, więc chciałem diesla 4x2.
To też okazało się niemożliwe.

[...]

I 20 tys więcej (wolnossący benzyniak mnie nie interesuje z zasady).

Duster już zamówiony, ale w nowej wersji, bo stara odstraszała, a nie
była i nie jest nic tańsza.

ale nowa to bodajze tylko przednie reflektory i relingii.
Zmienili tam cos jeszcze?

Cały środek, wyciszenie, wyposażenie. silnik nowy doszedł itd
Czyli to co mnie odstraszało.
Np. przy 130 km/h jest podobno tak samo głośno, jak w Ph 1 przy 90.

Data: 2013-11-05 21:53:16
Autor: AL
W dniu 2013-11-05 20:42, Cavallino pisze:

[...]

no do nowego SUVa/Crossvera dobrze wyposazonego doloz te 30-40kpln wiecej.
Ale teraz koniec roku wiec moze juz wyprzedaze rocznika 2013 juz sie rozpoczely...

A watkotworca szukal chyba uzywanego w cenie do 60kpln z polskiego salonu, pewnego - i stad byl wczesniejszy przyklad

[...]

tak: 1 benzyna, 1 diesel.
No szal ;)

W calej Europie C4AirCross oferowany jest od ponad roku, w Polsce debiutowal z rocznym opoznieniem i tylko ograniczona wersja wyposazeniowa. Po jaka cholere taki crossover?

i nie mozesz zamowic wersji 4wd - tylko 2wd.

Wiem, ale nie stać mnie na 4x4 rodem od Citroena, więc chciałem diesla 4x2.
To też okazało się niemożliwe.

cala mechanika, w tym naped 4wd jest wprost od mitsubishi (to samo dotyczy ccrosser=outlander c4aircross=asx), wiec sprawdzone rozwiazanie.
Firmy jedynie stosuja wlasne silniki lub sie wymieniaja nimi (ja mam np. 2.4 benzyne MIVEC w C-Croserze, sporo Outlanderow bylo z HDi).

[...]

cenowo to mniej wiecej to samo.
Kiedys citroen CCrosser byl drozszy od Outlandera, bo obarczony byl akcyza wynikajaca z tego, ze Citroeny byly skladane w calosc w Japonii a Outlandery w Holandii. Dodatjkowo silniki w Citroenach byly powyzej 2l (i akcyza z 3% windowala do 18%), a w Outlanderach krolowal w Polsce 2.0TDi odradzany nawet na forach mitsumaniakow.
Teraz bodajze wszystko juz skladane jest tylko w Japonii.

[...]

Mialem okazje przejechac sie Dusterem znajomego (2WD ale max wyposazeniowy) i nie bylo najgorzej, bylo w miare poprawnie - ale patrzac na wykonczenie wnetrza, gole blachy w bagazniku to troche to nie sprawia dobrego wrazenia.  Dacia moglaby miec opcje ciut lepiej doposazona, bo skorzana kierownica to troche za malo.

To moze zobacz sobie Renault Cature, skoro nie zalezy Ci na 4wd.

A co do silnikow dCi?
Ja mowie 'dziekuje' silnikom dCi - po 46kkm (2 lata) w firmowym Megane3 i caly silnik do wymiany (panewki sie obrocily).
Samochod co jakis czas przymmusowo w serwisie (pierdoly).

Zreszta poczytaj to:
http://moto.pl/MotoPL/56,88389,14820490,Omijaj_je_szerokim_lukiem___Nieudane_silniki.html#BoxMotoTxt

Data: 2013-11-05 22:45:47
Autor: Cavallino
[...]

Właśnie zupełnie nie zależy mi na super wyposażeniu i dlatego nie ma samochodów jakie figurują na papierze w cenniku.
Spokojnie kupiłbym za tą cenę coś co występuje w cenniku, tyle że takich aut NIE MA w sprzedaży.

Ale teraz koniec roku wiec moze juz wyprzedaze rocznika 2013 juz sie rozpoczely...

Ale co mi po wyprzedażach, jak nie ma podaży samochodów, jakie chcę kupić?

A watkotworca szukal chyba uzywanego w cenie do 60kpln z polskiego salonu, pewnego - i stad byl wczesniejszy przyklad

No ja też miałem takie kryteria.
Ale 2, góra 3 latka.

[...]

Wiem, dlatego chciałem kupić ASX za 20 tys mniej niż w oryginale.

I 20 tys więcej (wolnossący benzyniak mnie nie interesuje z zasady).

cenowo to mniej wiecej to samo.

No właśnie nie.
Citroen z dieslem zaczyna się od 90 tys, minus z 10 tys rabatów.
ASX w cenniku jest za ponad 100 i z rabatami kiepsko.

[...]

Ale zawsze zostaje w kieszeni 20 tys.
Coś za coś.

 Dacia moglaby miec opcje ciut lepiej
doposazona, bo skorzana kierownica to troche za malo.

To moze zobacz sobie Renault Cature, skoro nie zalezy Ci na 4wd.

Dobrze że moja żona tego nie słyszy, bo tak samo gada.
Ale za cenę interesującej mnie wersji Captura 4x2 będę miał Dustera 4x4.
No i męskie, proste auto, zamiast babskiego wybajerzonego bez sensu jeździdełka, do którego ciężko się zmieścić.
Już bym wolał Dacię Sandero Stepway, gdyby miała lepsze silniki.

A co do silnikow dCi?
Ja mowie 'dziekuje' silnikom dCi - po 46kkm (2 lata) w firmowym Megane3 i caly silnik do wymiany (panewki sie obrocily).

Może tym razem będę miał więcej szczęścia....
Niestety, w Dusterze to jedna sensowna opcja z 4x4.

Samochod co jakis czas przymmusowo w serwisie (pierdoly).

A co ja pisałem o Megane?
Miałem dokładnie tak samo.

Data: 2013-11-04 23:37:37
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik <brooner@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:65031d6a-8b47-4d28-952d-09839468e87dgooglegroups.com...
Przyszła pora na zmianę samochodu, więc powoli się rozglądam co i za ile mogę kupić. Nie mam

Kup lancera. Za te pieniądze będziesz miał nowego, nieźle wyposażonego (bo już w najtańszej wersji jest w miarę doposażony). To prawda, że to kompakt i nie klasa premium, ale jest duży i prowadzi się jak auta z rozstawem osi o klasę wyżej. Nie jest pozbawiony wad, nie każdemu musi sie podobać, ale to dobre auto.
1,6  117 KM w wersji wyposażenia invite można kupić za ok. 56-57 tys, ale będzie mułowaty, Najtańsza opcja z 2012 to już 51 tys, a w wersji bogatszej 1,8 i 143 KM do 60 pewnie utargujesz.

Wyposażenie invite (1,8):
Układ ABS z Elektronicznym Rozdziałem Siły Hamowania (EBD)
Aktywna Kontrola Stabilności i Trakcji (ASTC)
Przednie (dwustopniowe), boczne oraz kurtynowe poduszki bezpieczeństwa
Kolanowa poduszka bezpieczeństwa kierowcy
Elektrycznie sterowane szyby i lusterka
Centralny zamek
Radio CD/MP3 z gniazdem AUX (minijack)
Tempomat (tylko w modelach z silnikami 1.8 i 1.8 diesel)
Opony 205/60R16 i koła aluminiowe 16'' x 6.5JJ
Chromowany grill
Przednie reflektory przeciwmgielne
Automatyczne światła i czujnik deszczu
Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka w kolorze nadwozia
6 głośników
Sterowanie radiem w kierownicy
Automatyczna klimatyzacja
Skórzane koło kierownicy
Chłodzony schowek

Skóra, ksenony, fabryczne navi itp kosztują już sporo więcej.
Ale np.fabryczny bluetooth mozna kupić na allegro za 200 zł.
--
Yogi(n)

Data: 2013-11-05 08:16:27
Autor: Franc
Dnia Mon, 4 Nov 2013 23:37:37 +0100, Yogi(n) napisał(a):

[...]

Popatrzyłem z ciekawości - skończyli produkcję na 2012 roku? Na otomoto z
2013 r. sztuk jedna, na stronie firmowej konfigurator okrojony tylko do
wersji 1,6. --
Franc

Data: 2013-11-05 17:35:53
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Franc" <wp@wp.pl> napisał w wiadomości news:neiqhhzbzdvx.ry67iq1gavqj$.dlg40tude.net...
[...]

Rzeczywiście. Wygląda na to, że zostały tylko jakieś wyprzedaże. Trzeba uderzyć do dilera, pewnie gdzieś mają jeszcze na składzie 1,8. Albo zaczekać do przyszłego roku, będzie nowszy model.

--
Yogi(n)

Data: 2013-11-05 23:06:37
Autor: J.F.
[...]

Mamy w kraju jakis salon Saaba ? To moze tam zadzwon, spytaj ile samochodow sprzedali 3-5 lat temu :-)

A przy okazji ... moze tam klient moze zostawic stare auto w
rozliczeniu ..

[...]

Mysle ze raczej C5 to nie jest pospolite auto ... w naszych krajowych
salonach.

aukcje.efl.pl - masz auta z krajowego salonu :-)

Na pewno nie chcesz nic ze stajni VW ? http://aukcje.efl.pl/SzczegolyAukcji.aspx?id=53328

SKODA SUPERB 3.6FSI V6 DSG 4x4 Moc [kW] 191

FIAT Croma - auto mało popularne więc nie spodziewałem się cudu

A kto przy zdrowych zmyslach wyda majatek na Fiata ? :-)

O, http://aukcje.efl.pl/SzczegolyAukcji.aspx?id=53220
mniam :-)

J.

Data: 2013-11-06 08:27:21
Autor: Franc
Dnia Tue, 5 Nov 2013 23:06:37 +0100, J.F. napisał(a):

O, http://aukcje.efl.pl/SzczegolyAukcji.aspx?id=53220
mniam :-)

Nawet bardzo mniam:

"I.Silnik, stwierdzono: Układ smarowania - poziom oleju na wskaźniku
kontrolnym – min. Poziom cieczy chłodzącej w zbiorniku układu – poniżej
min. Z uwagi na uszkodzenia pojazdu silnik uruchomiono krĂłtkotrwale.
Stwierdzono wycieki oleju spod uszczelnień silnika. Zaleca się sprawdzenie
silnika w warunkach serwisowych."

Smacznego. :-)

--
Franc

Data: 2013-11-07 01:35:28
Autor: J.F.
Dnia Wed, 6 Nov 2013 08:27:21 +0100, Franc napisał(a):
[...]

Przy wszystkich pisza podobne opinie. Nic bys nie kupil, gdybys to
bral na powaznie :-)
Ale faktycznie - do naprawy blacharskiej.

J.

Data: 2013-11-07 08:49:17
Autor: Franc
Dnia Thu, 7 Nov 2013 01:35:28 +0100, J.F. napisał(a):

Przy wszystkich pisza podobne opinie. Nic bys nie kupil, gdybys to
bral na powaznie :-)
Ale faktycznie - do naprawy blacharskiej.

Nieprawda.
" I. Silnik stwierdzono: Silnik. stwierdzono: Rozruch silnika prawidłowy.
Parametry pracy silnika w normie. Silnik, osprzęt silnika, komora silnikowa - zabrudzone."
http://aukcje.efl.pl/SzczegolyAukcji.aspx?id=53395
SKODA OCTAVIA II 1,9TDI, 5 OSOB., PRZEBIEG 98454KM, NR REJ. DB88025, ROK
PRODUKCJI 2010.

Po prostu ta Subarynka to zajeźdzone cudo i tyle.

--
Franc

Data: 2013-11-09 16:06:00
Autor: J.F.
Dnia Thu, 7 Nov 2013 08:49:17 +0100, Franc napisał(a):
[...]

Ciekawe stwierdzenie. No, w koncu mozna by nie stwierdzic silnika :-)

[...]

Ladna laurka. Az podejrzane :-)

Po prostu ta Subarynka to zajeźdzone cudo i tyle.

36 tys km. Ledwo dotarta.

J.

samochody z polskich salonów - gdzie szukać?