samochody z polskich salonów - gdzie szukać?

Data: 2013-11-04 14:37:06
Autor: Franc
samochody z polskich salonów - gdzie szukać?
Dnia Mon, 4 Nov 2013 05:26:44 -0800 (PST), brooner@poczta.onet.pl
napisał(a):

Przyszła pora na zmianę samochodu, więc powoli się rozglądam co i za ile mogę kupić.
Łączę się w bólach - bo mam ten sam zgryz.
Rozejrzałem się po okolicznych komisach - wszędzie te igiełki itp.
Śledzę strony komisów przy lokalnych dealerach, ale tutaj "ciekawe' auta
znikają w lot.

Ostatnio wchodzę notorycznie na citroenselect.pl i coś tam jest, ale czy
ceny są atrakacyjne to nie wiem. --
Franc

Data: 2013-11-04 15:31:38
Autor: AL
napisał(a):

[...]

uderz do goscia, ktorego Ci pisalem na innej grupie (chodzi o CitroenSelect) a nie zagladaj tylko na strony.
To co jest na stronach to czesto juz nieaktualne - chocby z powodu, ze od pojawienia sie w systemie do pojawienia sie na stronie danego egzemplarza - w miedzyczasie oon juz znika, czyli pojawia sie nowe ogloszenie, ktore juz niejako w momencie pojawienia jest juz nieaktualne.

A ceny sa wyzsze - i mimo, tych wyzszych cen znajduja te auta w miare szybko nowego wlasciciela - jak myslisz dlaczego?

Data: 2013-11-04 19:39:36
Autor: Franc
Dnia Mon, 04 Nov 2013 15:31:38 +0100, AL napisał(a):

uderz do goscia, ktorego Ci pisalem na innej grupie (chodzi o CitroenSelect) a nie zagladaj tylko na strony.
Ten ruch już zrobiłem z rana - czekam na odzew. :-)

--
Franc

Data: 2013-11-05 00:37:01
Autor: brooner
W dniu poniedziałek, 4 listopada 2013 15:31:38 UTC+1 użytkownik AL napisał:

uderz do goscia, ktorego Ci pisalem na innej grupie (chodzi o CitroenSelect) a nie zagladaj tylko na strony.

To chyba nie do mnie pisałeś, bo wcześniej nigdzie o nic takiego nie pytałem. Można prosić o szczegóły?

Data: 2013-11-05 10:13:18
Autor: AL
W dniu 2013-11-05 09:37, brooner@poczta.onet.pl pisze:
[...]

http://www.citroenselect.pl/pl/Samochody-uzywane-z-gwarancja

ale jak mozesz to podjedz do W-wy na Al.Krakowska i tam popytaj goscia od CitroenSelect.
(to glowny salon citroena na Polske).

Odnosnie programu Peugeota:Uzywany, gwaranctowany, po obejrzeniu jednego 3-latka, rzekomo z gwarancja i po przegladzie DEKRY bylem b.mocno zniesmaczony.

Wiec wniosek: nawet jak korzystasz z tego typu ofert sprawdzaj wszystko i krytycznie podchodz do wszystkiego a juz na pewno nie wierz w zapewnienia sprzedawcy, ze jakby co to na wszystko jest gwarancja (bo nie jest - przeczytaj drobnym druczkiem).

Natomiast potwierdzam, ze zdarzaja sie perelki, ale jak to perelki szybko znikaja :)

Data: 2013-11-04 20:30:31
Autor: Marvin
napisał(a):

[...]

Taki dylemat ma wiele osób, i problem.

W moim przypadku taki samochód jak mniej więcej twój  miał mieć jeszcze skrzynię automatyczną.
Używanych nie ma co szukać z automatem. Kto sprzeda 3 letni dobry samochód tego typu?

Wiem to bo w końcu kupiłem nowy :) Dzisiaj ma 3 lata i pewnie za circa 8-10 lat będzie na sprzedaż. I pewnie ktoś ze znajomych go weźmie...

Marvin

Data: 2013-11-04 23:49:08
Autor: brooner
samochody z polskich salonów - gdzie szukać?

Ostatnio wchodzę notorycznie na citroenselect.pl i coś tam jest
Tej strony nie znalazłem, a o coś takiego mi chodziło, dzięki. Co prawda z aut które mnie interesują jest tylko 1 sztuka (na allegro go nie ma), ale zawsze to coś - tu 1, tam 1 i może będzie z czego wybierać.

samochody z polskich salonów - gdzie szukać?