samochody z polskich salonów - gdzie szukać?

Data: 2013-11-04 15:07:01
Autor: Ergie
samochody z polskich salonów - gdzie szukać?

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:65031d6a-8b47-4d28-952d-09839468e87d@googlegroups.com...

Przyszła pora na zmianę samochodu, więc powoli się rozglądam co i za ile mogę kupić.

[ciach]

Hmmm, chcesz autka większego niż kompakt. Czyli na starcie odrzucasz jakieś 3/4 ofert jeśli nie więcej. Do tego chcesz silnik benzynowy - ciach odpada połowa z tego co pozostało. Nie chcesz poleasingowego - ciach znowu jakieś 3/4 dostępnych.

Zostaje garstka samochodów kupionych w kraju z silnikiem benzynowym z czego po pierwsze spora część to jednak grupa VW, a po drugie mało prywatnych właścicieli sprzedaje autka po 3-5 latach, a jeśli nawet to robią to zwykle jest ktoś z rodziny chętny.

Nie jestem jakoś specjalnie zaskoczony małym wyborem :-)

Ps. a Teraz bardziej konkretnie - popatrz na zestawienia aut z interesującego Cię segmentu jakie były popularne 3-5 lat temu - będziesz wiedział co się sprzedawało - więc to jest do kupienia - reszta to import.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2013-11-05 00:32:04
Autor: brooner
[...]
Gorzej - chciałbym jeszcze automat, grzane skóry i tempomat;) Ale jak zobaczyłem bogactwo oferty to zszedłem na ziemię, bo w ten sposób odrzuciłbym pozostałe 90% :(
Poleasingowych nie odrzucam od razu, przez droższe i większe auta nie przewija się raczej setka młodocianych przedstawicieli handlowych z silnym parciem na osiągnięcie celu sprzedaży, więc jest szansa na w miarę normalną eksploatację. Przebiegi na pewno mają większe niż prywatne, ale przynajmniej historia z reguły nie jest jedną wielką zagadką.

Ps. a Teraz bardziej konkretnie - popatrz na zestawienia aut z interesującego Cię segmentu jakie były popularne 3-5 lat temu - będziesz wiedział co się sprzedawało - więc to jest do kupienia - reszta to import.

Czyli jestem skazany na Mondeo ;) Bo akurat w tym modelu można już trochę poprzebierać. Też jest zalew sprowadzanych, ale auto na tyle popularne, że krajowych zostaje nie kilka a kilkadziesiąt.

samochody z polskich salonów - gdzie szukać?