samoczynne przyspieszanie

Data: 2015-11-29 20:14:58
Autor: yabba
samoczynne przyspieszanie
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:n3fhmc$puo$1node1.news.atman.pl...

https://youtu.be/EHCbJTLWi0g?t=9m14s

Coś tam słyszałem o takich usterkach w zachodnim świecie - czy to mogło
mieć miejsce na tym filmiku? Samochód przyspiesza, kierowca płacze...

Płacze? Raczej pijany coś bełkocze.

I czy wrzucenie na luz nie rozwiązałoby problemu?

Kierowca już był rozluźniony. Chyba, że masz na myśli położenie neutralne w skrzyni biegów.
:))

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-11-30 23:08:09
Autor: PlaMa
W dniu 2015-11-29 o 20:14, yabba pisze:

Kierowca już był rozluźniony. Chyba, że masz na myśli położenie
neutralne w skrzyni biegów.
:))

czy ja wiem... dźwięki jakie z siebie wydawał były dosyć nietypowe. Może miał udar albo coś?

Data: 2015-11-30 23:18:11
Autor: yabba
Użytkownik "PlaMa" <mariush.p@wupe.pel> napisał w wiadomości news:565cc8c6$0$689$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Możesz mieć rację, że to pasuje też do nagłego zasłabnięcia. Za szybko oceniłem go jako pijanego.

--
Pozdrawiam,

yabba

samoczynne przyspieszanie