samodzielna budowa roweru

Data: 2014-04-22 09:43:40
Autor: tadeklodz
samodzielna budowa roweru
 To jest dokładnie zgodne z moją filozofią. Ja sobie zamówiłem rower z podzespołów które kupiłem sam /takie jakie chciałem/ Wykonawca zrobił ramę poskładał "do kupy" i dołożył duperele dla mnie bez znaczenia. W efekcie mam rower którego nie kupiłbym w żadnym sklepie bo takiego zestawu komponentów nie ma w żadnym rowerze firmowym. Jak dadzą lepszą przerzutkę tył to oszczędzą na przedniej itp

samodzielna budowa roweru