samoistne wylaczenia WIWY

Data: 2012-12-15 10:39:25
Autor: Trybun
samoistne wylaczenia WIWY
W dniu 2012-12-14 20:22, Krycha_net pisze:
Tuner WIWA-50 podłączony do TV Daewoo 14" działa,
ale po jakimś czasie wyświetla się formatka z komunikatem:
"Po zakończeniu dekoder wyłączy się
    Anuluj [EXIT]".
Jeżeli zauważę ten komunikat i nacisnę na pilocie Exit,
to napis znika i odbiór jest kontynuowany.
Jeżeli nie, to tuner wyłącza się i odbiornik IR świeci na czerwono.
W menu nie znalazłam ustawień, które by o wyłączeni decydowały.

Czy ktoś z Was miał takie zachowanie dekodera DVB-T?

Pozdrawiam Krycha.

Najprawdopodobniej włączone usypianie.

Data: 2012-12-15 17:47:25
Autor: Krycha_net
samoistne wylaczenia WIWY
W dniu 2012-12-15 10:39, Trybun pisze:
[...]

Tak jest, czego nie zauważyłam przeglądając wcześniej menu.

Krycha.

samoistne wylaczenia WIWY