samonaprawiająca się powłoka lakiernicza

Data: 2010-04-25 09:13:13
Autor: Pszemol
samonaprawiająca się powłoka lakiernicza
"Irek N." <jakis@taki.tajny.jest> wrote in message news:hr1h89$j75$1news.dialog.net.pl...
Oglądałem przy okazji zakupów wózek z wdzięcznym słowem infinity w nazwie i stanąłem wryty przeglądając opcje wyposażenia.

Samonaprawiająca się powłoka lakiernicza!

Co to za zwierze? zastanawiam się już 2 dzień i nic nie przychodzi mi do głowy, ktoś ma jakiś sensowny pomysł? Zakładam że nie nie zarasta samoczynnie glonami, na lity metal (patrz powrót do przyszłości) to też nie wyglądało. Hmmm.... ciekawe.

Może to jakieś nieudolne tłumaczenie jakiegoś karkołomnego
żarciku marketingowego i taki potworek im wyszedł??
Pewnie chodzi o galwanizowaną powłokę, a taką wszystkie auta dziś mają.
Taka powłoka jest w miarę odporna na zarysowania i nie rdzewieje od razu.
Ale rysy na lakierze Ci nie zarosną glonami w odpowiednim kolorze, nie :-)

Odwiedź witrynę Nissana i poczytaj o tym czy coś piszą o swoim Infinity...
Jak nie, to nie przejmowałbym się, pewnie tylko marketingowy bs.

samonaprawiająca się powłoka lakiernicza