samoobsługowa myjnia ręczna (nie bezdotykowa)

Data: 2016-03-12 15:53:36
Autor: LEPEK
samoobsługowa myjnia ręczna (nie bezdotykowa)
Hej,

Kiedyś, kiedyś, kiedy nie było jeszcze myjek ciśnieniowych (vel bezdotykowych) jeździło się na parking strzeżony, gdzie były specjalne stanowiska do mycia samochodów i tam - własną gąbką i płynem - można było samochód sobie doszorować.

Czy teraz są jeszcze takie miejsca, gdzie samodzielnie, ale gąbką można umyć samochód? Czy tylko albo ciśnieniówka, albo oddanie na myjnię?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaĹ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2016-03-13 17:16:03
Autor: jerzu.xyz
samoobsługowa myjnia ręczna (nie bezdotykowa)
On Sat, 12 Mar 2016 15:53:36 +0100, LEPEK <gdzies@wsi.pl> wrote:

Czy teraz s± jeszcze takie miejsca, gdzie samodzielnie, ale g±bk± można umyć samochód?

Ekologia takie miejsca zabiła.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2016-03-13 20:16:54
Autor: re
samoobsługowa myjnia ręczna (nie bezdotykowa)

Użytkownik

Czy teraz s± jeszcze takie miejsca, gdzie samodzielnie, ale g±bk± można
umyć samochód?

Ekologia takie miejsca zabiła.
-- -
Ok, ale które przepisy uniemożliwiaj± zrobienie tego przed blokiem ?

Data: 2016-03-14 20:40:48
Autor: jerzu.xyz
On Sun, 13 Mar 2016 20:16:54 +0100, "re" <re@re.invalid> wrote:

Ok, ale które przepisy uniemożliwiaj± zrobienie tego przed blokiem ?

Dotycz±ce ochrony ¶rodowiska. Przede wszystkim chodzi o odpływ wody,
który musi być doprowadzony do kanalizacji, a nie do studzienek
deszczowych.
Ustawa o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach zabrania mycia i
naprawiania pojazdów mechanicznych poza miejscami wyznaczonymi.

Data: 2016-03-15 02:40:55
Autor: re
[...]

Url chciałem -> http://niusy.pl/9oh

To mogę sobie wyznaczyć przed garażem ?

Data: 2016-03-15 21:36:38
Autor: re
samoobsługowa myjnia ręczna (nie bezdotykowa)

Użytkownik "re"

Nawet nie url co cytaty

Data: 2016-03-15 23:50:55
Autor: jerzu.xyz
On Tue, 15 Mar 2016 02:40:55 +0100, "re" <re@re.invalid> wrote:

To mogę sobie wyznaczyć przed garażem ?

Dla mnie to możesz nawet przed ko¶ciołem ;)

Poszukaj sobie wymagań srodowiskowych dla myjni samochodowych, to jest
dopiero lektura :)

Data: 2016-03-21 21:18:31
Autor: re
[...]

No nie, ale chciałbym wiedzieć czy mnie powiesz± jak se ten samochód jednak umyję albo jak go deszcz umyje.

Data: 2016-03-21 21:42:26
Autor: jerzu.xyz
On Mon, 21 Mar 2016 21:18:31 +0100, "re" <re@re.invalid> wrote:

No nie, ale chciałbym wiedzieć czy mnie powiesz± jak se ten samochód jednak umyję albo jak go deszcz umyje.

Jak deszcz to nie, a jak Ty to tak. Powiesz±, roztrzelaj± i inne
rzeczy zrobi±. Zadzwoń sobie do straszników mięsnych, oni wystawiaj±
mandaty za to, chyba jak±¶ podstawę prawn± maj±.

Data: 2016-03-25 07:22:47
Autor: WS
On Monday, March 14, 2016 at 8:40:43 PM UTC+1, jerz...@irc.pl wrote:

>Ok, ale które przepisy uniemożliwiaj± zrobienie tego przed blokiem ? Przede wszystkim chodzi o odpływ wody,
który musi być doprowadzony do kanalizacji, a nie do studzienek
deszczowych.

Kilkanascie lat temu (gdy budowali moj garazowiec) okazalo sie, ze nie podepna wody do garazy, bo wymagania byly praktycznie takie jak dla stacji paliw / myjni ;) tzn. m.in. odwodnienia liniowe naokolo i odstojniki oleju, co dosc skutecznie zwiekszalo koszty inwestycji

WS

Data: 2016-03-25 17:54:55
Autor: re
samoobsługowa myjnia ręczna (nie bezdotykowa)

Użytkownik "WS"

> [...]

Kilkanascie lat temu (gdy budowali moj garazowiec) okazalo sie, ze nie podepna wody do garazy, bo wymagania byly praktycznie takie jak dla stacji paliw / myjni ;) tzn. m.in. odwodnienia liniowe naokolo i odstojniki oleju, co dosc skutecznie zwiekszalo koszty inwestycji
Da się w ogóle dzisiaj wybudować garaż ? :-)

samoobsługowa myjnia ręczna (nie bezdotykowa)