samoobsługa przy tankowaniu LPG

Data: 2013-08-28 21:53:48
Autor: MadMan
samoobsługa przy tankowaniu LPG
Dnia Wed, 28 Aug 2013 02:50:04 -0700 (PDT), AA napisał(a):

Po wielu miesiącach przygotowań, ministrowie gospodarki Janusz Piechociński i transportu Sławomir Nowak podpisali rozporządzenie umożliwiające samodzielne tankowanie LPG na stacjach paliw.
(...)

http://gazeo.pl/na-biezaco/wiadomosci/2013/Samoobsluga-rozporzadzenia-podpisane,wiadomosc,7156.html

W końcu!

Ciekawe, jak szybko stacje się przestawią na samoobsługowy sprzęt? Czy będzie można sobie zatankować na stacji, która ma pistolet po staremu?

Ja ostatnio w Świnoujściu sam sobie zapinałem i odpinałem pistolet :P
Z resztą same pistolety pewnie się nie zmienią, ewentualnie dojdą
dystrybutory samoobsługowe i tyle. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-08-29 00:13:00
Autor: AA
W dniu środa, 28 sierpnia 2013 21:53:48 UTC+2 użytkownik MadMan napisał:

> [...]

Ja ostatnio w Świnoujściu sam sobie zapinałem i odpinałem pistolet :P
Z resztą same pistolety pewnie się nie zmienią, ewentualnie dojdą

Bardziej zastanawiało mnie, czy będzie można zatankować  samodzielnie w przypadku, gdy dystrybutor nie jest nowego typu (czyli: trzymaj guzik cały czas).

pozdr
AA

samoobsługa przy tankowaniu LPG