[link] samoróbka junaka - tylko dla odwa?nych

Data: 2011-02-12 22:18:53
Autor: Jasio
[link] samoróbka junaka - tylko dla odwa?nych
http://otomoto.pl/junak-m-m10-M2431827.html

Dla zachęty do kliknięcia kopia opisu:

Sprzedam Junaka M-10 potężnie rozbudowany na model turystyczny z dopinan± przyczepk± z tyłu, jedyny egzemplarz w kraju . Motocykl posiada kufry,pojedyncze siedzenia,kolektor wydechowy, 2 tłumiki,dodatkowe chłodzenie silnika , alarm , 6 gło¶ników , CB radio,radioodtwarzacz, sygnały modulacyjne, wycieraczki, duża owiewka
alternator,akumulator samochodowy,halogeny,tylne koło samochodowe,i wiele innych dodatków .Profesjonalnie wykonany .Czę¶ciowo do odnowienia.Proszę o kontakt tylko osoby poważnie zainteresowane .

Oczywi¶cie nie sprzedaję ja.
Ani nikt znajomy.
Ani znajomy znajomego.
Ani żaden z krewnych i znajomych Królika...

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2011-02-12 22:22:05
Autor: J_K_K
[link] samoróbka junaka - tylko dla odwa?nych
Użytkownik "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ij6tfu$io3$1inews.gazeta.pl...
http://otomoto.pl/junak-m-m10-M2431827.html

wiele innych dodatków .

.... w tym betoniarka (z tyłu)

;-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-02-12 23:10:55
Autor: Viking
W dniu 2011-02-12 22:18, Jasio pisze:
[...]

lecisz juz po piwo???:)

Pozdr.
Tomek
Biały VFRanek

Data: 2011-02-13 00:04:45
Autor: Budyń
[link] samoróbka junaka - tylko dla odwa?nych
Użytkownik "Viking" <vegaserwis@niesmiec02.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ij70hp$o3n$1news.task.gda.pl...
lecisz juz po piwo???:)

chłopie - to już następne pokolenie, dla niech to nowo¶ć. Mnie napadła ostatnio nowo upieczona moturzystka i chciała mi kawał o wróbelku opowiadać :-)

b.

Data: 2011-02-13 09:44:51
Autor: Jacot
Budyń <bud_yn@gazeta.pl> wrote:

ostatnio nowo upieczona moturzystka i chciała mi kawał o wróbelku opowiadać

jakies fotki?

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-02-13 09:50:52
Autor: Kuczu
[link] samor??bka junaka - tylko dla odw a??nych

http://satanizm.eu/satanista-ofiaruje-koze-Na-kuRhanie

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-02-13 11:12:19
Autor: Viking
Budyń<bud_yn@gazeta.pl> wrote:

ostatnio nowo upieczona moturzystka i chciała mi kawał o wróbelku
opowiadać

jakies fotki?

http://satanizm.eu/satanista-ofiaruje-koze-Na-kuRhanie

:)))
Ĺ‚adna..;

Pozdr.
Tomek
Biały VFRanek

Data: 2011-02-13 19:11:52
Autor: Monster
W dniu 2011-02-13 11:12, Viking pisze:

http://satanizm.eu/satanista-ofiaruje-koze-Na-kuRhanie

:)))
Ĺ‚adna..;
aha,tylko ĹĽe to jest samiec:-)
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-02-13 20:44:21
Autor: Glub
[link] samor??bka junaka - tylko dla odwa??nych
Budyń <bud_yn@gazeta.pl> wrote:

chłopie - to już następne pokolenie, dla niech to nowość. Mnie napadła
ostatnio nowo upieczona moturzystka i chciała mi kawał o wróbelku opowiadać :-)

Kawał o wrobelku usłyszałem po raz pierwszy od kolegi w pracy jak motorower
kupiłem.
Drugi raz, kilka lat temu gdy Precle tylko podczytywalem bez skrobania:)
--
Glub SW-T400

Data: 2011-02-13 11:49:33
Autor: Jasio
[link] samoróbka junaka - tylko dla odwa?nych
Użytkownik "Viking" napisał w wiadomo¶ci news:ij70hp$o3n$1news.task.gda.pl...

lecisz juz po piwo???:)

Dobra, to zamiast piwa NTG:

http://moto.allegro.pl/tarpan-239-karawan-i1448289094.html

Blokada tylnego mostu, możliwo¶ć przeróbki na skrzynie ładunkow±. idealny w terenie górskim.

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2011-02-13 08:52:56
Autor: Damork
[link] samoróbka junaka - tylko dla odwa?nych
Na mównicę wtargn±ł "Jasio", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i rykn±ł:

Sprzedam Junaka M-10 potężnie rozbudowany na model turystyczny z dopinan± przyczepk± z tyłu, jedyny egzemplarz w kraju

O, pamiętam to cudo chyba z zeszłego roku, czy jako¶ tak. Też było na
sprzedaż, tylko było dużo więcej i bardziej szczegółowych zdjęć, teraz
przynajmniej jest wyturlany przed garaż, ale szczegółów nie widać. Z bliska
stan nie wygl±dał na "czę¶ciowo do odnowienia". Zdecydowanie nie czę¶ciowo.
I była ogólna polewka szczególnie z tych bocznych kółek ;)

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N

Data: 2011-02-13 10:39:04
Autor: NESSO
[...]

ma ktos link do bardziej szczegolowych fotek ? ( archiwum)
autor nie odpowiada na maila .:(

Data: 2011-02-13 17:26:22
Autor: Monster
W dniu 2011-02-13 10:39, NESSO pisze:

ma ktos link do bardziej szczegolowych fotek ? ( archiwum)
autor nie odpowiada na maila .:(

Niestety nie,też było foto z ogłoszenia,opuścił 450zł:-)
zdjęcie było jeszcze gorsze
linka do dyskusji,Falco w zeszłym roku też zauważył kierunki z Garbusa:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-02-13 17:56:50
Autor: falco
W dniu 2011-02-13 17:26, Monster pisze:

linka do dyskusji,Falco w zeszłym roku też zauważył kierunki z Garbusa:-)
hehehe... wiesz, że jestem wyczulony na Garbuski, więc to spaczenie zawodowe... ;)

Swoją drogą jestem ciekaw jak takie cudo się prowadzi, zwłaszcza jak z widocznością przez "szybę samochodową"... ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-02-13 19:17:08
Autor: Monster
W dniu 2011-02-13 17:56, falco pisze:

Swoją drogą jestem ciekaw jak takie cudo się prowadzi, zwłaszcza jak z
widocznością przez "szybę samochodową"... ;)

Na podwórko wyprowadził:-)Widoczność?Pewnie dobra,ma przecież wycieraczkę,na reflektorze też:-)
Swoją szosą mógłby ktoś z Włocławka oblukać i fotki zapodać:-P

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-02-13 11:30:59
Autor: falco
[link] samoróbka junaka - tylko dla odwa?nych
W dniu 2011-02-12 22:18, Jasio pisze:
http://otomoto.pl/junak-m-m10-M2431827.html

Siema,

rzeczywi¶cie było już dawno temu, ale na takie cudaki można zawsze ¶wieżym okiem spojrzeć i zrobić szyderę... ;) Ma nawet kierunkowskazy od Garbuska! ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

[link] samoróbka junaka - tylko dla odwa?nych