samorozlaczanie sie dysku zewnetrznego

Data: 2014-03-10 08:44:59
Autor: Chris
samorozlaczanie sie dysku zewnetrznego
1634Racine nabazgrał(a):

xpsp3;
jest tak,ze w "manager urzadzen > kontr. uniwers. magistrali szeregowej" wszystko ma ODklikane oszczedzanie energii (czyli autowylaczanie) w
zakladce  "zarzadzanie energia".
A jednak:
dysk zewnetrzny podpiety via usb w trakcie dlugiej pracy backupowania cobianem (czyli w trakcie czynnosci), albo wrecz przeciwnie, w trakcie dluzszej bezczynnosci - samodzielnie odlacza sie od portu usb, nie ma go. Trzeba recznie wypiac dysk z portu, wpiac - i znow dysk melduje sie prawidlowo, dziala, widac go np w moj komputer.
Jakies sugestie dlaczego tak jest...?

W dyskach zew to standardowy objaw poluzowania gniazda USB. Skoro to kieszeń to sprawdz czy nie ma luzów, może być to też wina kabelka.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-03-10 12:35:38
Autor: z
W dniu 2014-03-10 08:44, Chris pisze:
W dyskach zew to standardowy objaw poluzowania gniazda USB. Skoro to
kieszeń to sprawdz czy nie ma luzów, może być to też wina kabelka.

Lub "niestyk" zasilania. Co ja się nakląłem zanim znalazłem we wtyczce od zasilacza podejrzane miejsce.
Ale to była badziewna stacja dokująca Uniteka ;-)

samorozlaczanie sie dysku zewnetrznego