samozaplon w dieslu od oleju z turbiny

Data: 2010-12-12 10:15:08
Autor: Sebastian Biały
samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
On 2010-12-11 23:20, Michał Gut wrote:
> [ciach]

Da się przeciąć nożem rurę wysokiego cisnienia turbo->kolektor albo choć przedziurawić? Mam ją w takim miejscu, że to jedyne sensowne miejsce do ingerencji bez ryzyka zarobienia korbowodem w łeb. Nie wiem czy i na ile rura jest zbrojona. Warto wiedzieć, 2.2dci odchodzą w niepamięc z tego powodu statystycznie częściej :)

Data: 2010-12-12 16:43:19
Autor: Irokez
Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ie23r0$61c$1news.onet.pl...
On 2010-12-11 23:20, Michał Gut wrote:
> [...]

Da się przeciąć nożem rurę wysokiego cisnienia turbo->kolektor albo choć przedziurawić? Mam ją w takim miejscu, że to jedyne sensowne miejsce do ingerencji bez ryzyka zarobienia korbowodem w łeb. Nie wiem czy i na ile rura jest zbrojona.

W byłej Alfie 156 z 2.4JTD rura nie była zbrojona. Nawet się jej pękło raz i silnik cieniutko jechał.
Tak więc wydaje mi się że to jest doby sposób.

Pozdro

--
Irokez
Ave 2.0VVTi