samsung 3d led

Data: 2010-05-31 10:10:08
Autor: pawell32
samsung 3d led

kilka dni temu oglądałem w sklepie ww tv.
ładne kolory, przestrzenność jako taka, ale na napisach
wydać dwa obrazy. co do zmęczenia niewiele mogę powiedzieć,
bo oglądałem jakieś 10 min, ileż można patrzeć na jeżdżące
w kółko samochody ;-)

reasumując, nie widzę jak na razie w nim tego co by miało
zachęcić do posiadania takiego tv.

może macie inne wrażenia.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-05-31 16:02:49
Autor: ApanasBudriszko
samsung 3d led
W dniu 2010-05-31 10:10, pawell32 pisze:

[...]

mam podobne wrażenia

Efekt fajny ale na odpowiednio dobrze przygotowanym materiale. Wątpię aby tego typu produkcji było na tyle dużo aby przy wyborze tv (i aktualnych cenach) warto było brać pod uwagę taki "bajer"

Data: 2010-05-31 23:51:49
Autor: Tomy M.
samsung 3d led
Użytkownik "ApanasBudriszko" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hu0fia$r01$1inews.gazeta.pl...

Efekt fajny ale na odpowiednio dobrze przygotowanym materiale. Wątpię aby tego typu produkcji było na tyle dużo aby przy wyborze tv (i aktualnych cenach) warto było brać pod uwagę taki "bajer"

To odświerzane kotlety, od okularów migawkowych
łeb boli jak cholera ... już to przerabialiśmy
z Elsa Revelator i to 10 lat temu.
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Okulary_ELSA_Revelator_3D-1005.html

Tomy M.

Data: 2010-05-31 23:57:17
Autor: VSS
samsung 3d led
Tomy M. wrote:

To odświerzane kotlety, od okularów migawkowych
łeb boli jak cholera ... już to przerabialiśmy
z Elsa Revelator i to 10 lat temu.
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Okulary_ELSA_Revelator_3D-1005.html

ale efekt 3d był, dziwne, że dopiero po 10 latach wpadli na ten "genialny" pomysł aby zastosować to w TV

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-05-31 23:33:42
Autor: Waldek Godel
samsung 3d led
Dnia Mon, 31 May 2010 23:57:17 +0200, VSS napisał(a):

ale efekt 3d był, dziwne, że dopiero po 10 latach wpadli na ten "genialny" pomysł aby zastosować to w TV

wtedy pracowali nad LCD i mieli zbyt na pierwsze odbiorniki HD, teraz
trzeba zmusić ludzi, żeby chcieli wymienić całkiem dobre LCD i plazmy na
coś nowego

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-06-01 20:08:05
Autor: Marek Dyjor
samsung 3d led
Tomy M. wrote:
[...]

pamiętam że kosztowała mnei ta zabawka kupę forsy wtedy 1600 zeta chyba :)

okulary dalej mam i karta też gdzieś sie kurzy. ciekawe czy te okulary da sie dzisiaj do czegoś wykorzystać.

Data: 2010-06-02 23:54:41
Autor: Tomy M.
samsung 3d led
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu3iaf$ks1$1news.onet.pl...

pamiętam że kosztowała mnei ta zabawka kupę forsy wtedy 1600 zeta chyba :)

okulary dalej mam i karta też gdzieś sie kurzy. ciekawe czy te okulary da sie dzisiaj do czegoś wykorzystać.

 Na ja też jakąś niebotyczną kwotę za nie zapłaciłem.
Ale kupowałem osobno okulary, chłopaki z benchmarka
szybko przerobili stery tak że na moim anihilatorze pro
śmigały te okulary bez błędnie.
 Z UT pamiętam że był problem bo lampy w grze nie
były na Z buforze. Ale stery stereo były super
można było dowolnie paralaksę zmieniać.
 Używałem ich również do 3D Studio MAX, z tym
że DicetX trochę topornie działał na Autodesku
sporo lepiej chodzilo OpenGL a okulary nie
chciały tego obsługiwać.

 Pomysł migawkowych olularów jest dobry, ale
częstotliwości muszą być spore, przy dużym
ekranie szczególnie daje się to we znaki mimo
progresive scan (nie wiem w sumie dlaczego).

 Ale zastosowanie wyłącznie do filmów, programy
informacyjne itp ogląda się z doskoku, kątem
oka itd.

Tomy M.

samsung 3d led