samsung B2100 - czy to dobry pomysl?

Data: 2009-11-16 08:07:10
Autor: WaldekEg
samsung B2100 - czy to dobry pomysl?
Co mozecie powiedziec na temat awaryjnosci Samsunga B2100 (lub B2700)? Planuje kupic takie do firmy w wiekszej ilosci jako podstawowy telefon dla pracownikow fizycznych. Pylo i wodoszczelnosc sie przyda (elektrownia). W Plusie mialbym je za 1 zl (nb czy ktos wie z jakiej lampy PLUS bierze swoje ceny? Niektore aparaty kosztuja prawie 2x wiecej niz w sklepie). Przegooglalem net i opinie o tym aparacie sa niezle, bateria przyzwoita, itd. A moze inny aparat? Jakas Nokia? Niekoniecznie wodoodporna. Nie potrzebuje aparatu do multimediow. Ma dzwonic, ma miec przyzwoita klawiature i dlugi czas zycia baterii. Foto, gps i inne bajery sa zbedne.
Dzieki za odpowiedz.

Data: 2009-11-16 10:04:22
Autor: Wincynty
samsung B2100 - czy to dobry pomysl?
tego modelu nie znam akurat... natomiast używamy w firmie różne samsungi starsze i nowsze... i muszę przyzanć że jestem zadowolony... nokia niestety w tańszych modelach zeszła na psy więc nie polecałbym

Data: 2009-11-16 22:55:48
Autor: art_noise
samsung B2100 - czy to dobry pomysl?
Mam od miesiaca B2700.
Wczesniej mialem omnie bo mi sie zachcialo gadzeciarstwa. Omnia to syf niesamowity, dobry dla maniakow co chca miec komputer w kieszeni. Dzwonic sie z tego nie dalo, gps tam dzialal tak ze szkoda gadac (w deszczu mi pokazywal ze jade przez pole), wolne toto i do tego bateria - tragedia, po 12 godzinach telefon padal.
Wiec stwierdzilem ze samsung to syf niemozebny, ale wlasnie tutaj przeczytalem ze istnieje telefon "do dzwonienia", do tego odporny i z wytrzymala bateria - czylo B2100 i B2700.
Ja sie zdecydowalem na B2700, kupilem se w media i...
Jestem zajebiscie zadowolony! Wreszcie telefon ktory spelnia swoja funkcje - czyli sluzy do rozmowy. Bateria trzyma u mnie min. 7 dni. Wygląd nieco toporny ale szczerze - mam to gdzies. Na poczatku troche go potestowalem - i rzeczywiscie mozna go sobie taplac w wannie. Pare razy na jurze K/Cz mi upadl na skalki - nawet sie nie porysal. Jak na razie moge mowic tylko w superlatywach o nim - wytrzymale, trwale i dzialajace jak nalezy.

Pozdro
Art_noise

Data: 2009-11-17 11:11:12
Autor: JJJK
samsung B2100 - czy to dobry pomysl?
Bierz 2100. Bateria trzyma dłuzej, nie ma kamerki do wideokonferencji -
ale to chyba Twoim pracownikom niepotrzebne.
Poza tym zakęcana obudowa jest bardziej wodo i pyłoszczelna.
Mój 2700 po upadku potrafi się otworzyć i wtedy wypada mu bateria.

Janusz

samsung B2100 - czy to dobry pomysl?