samsung UE40D5500 iptv

Data: 2013-07-26 08:38:34
Autor: Mirek Ptak
samsung UE40D5500 iptv
Dnia 2013-07-25 19:00,  *MaRc* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Witam
Nie jestem biegły w technologii tv. Mam telewizorek samsunga UE40D5500,
ma on smart tv. coś mi się obiło o uszy, że na samsungach właśnie ze
smart tv mogę oglądać sobie IPTV unicastowe jak i multicastowe.

Może ktoś wie, jak "przerobić" ten telewizorek, żeby coś takiego
obsługiwał? jestem skłonny nawet zainstalować inny firmware.

Najpierw byś musiał mieć dostawcę takich treści, bo to raczej nie lata samopas po sieci :)
Jest np. taki Jambox, ale idę o zakład, ze nie uruchomili by Ci tego (jeśli jesteś w zasięgu) na TV, tylko musiał byś wziąć ich stb.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-07-26 16:20:10
Autor: MaRc
samsung UE40D5500 iptv
On 26.07.2013 08:38, Mirek Ptak wrote:
[...]

:) nie takie było pytanie :)
content mam :P

--
MaRc
Nie kłóć się z idiotą. Będziesz musiał zniżyć się do jego poziomu a wówczas pobije cię swoimi argumentami.

samsung UE40D5500 iptv