samsung-c3500-chat-350

Data: 2011-11-09 18:58:38
Autor: Ireneusz Brycki
samsung-c3500-chat-350
Witam,

Czy kto艣 z Was mo偶e go u偶ywa艂? Chodzi mi o to czy mo偶na sensownie przegl膮da膰 na tym strony www w wersji "niemobilnej" (np. Iphone 3gs kt贸rego mam dostarcza mi w miar臋 wystarczaj膮cych mo偶liwo艣ci w tym wzgl臋dzie).

Co s膮dzicie o tym tel tak w og贸le? Chc臋 go kupi膰 dla 偶ony, czyli g艂贸wnie SMS, MMS, ZDJ臉CIA, ROZMOWY i troch臋 internetu.

--
Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

Data: 2011-11-09 19:43:38
Autor: ToMasz
samsung-c3500-chat-350
W dniu 09.11.2011 18:58, Ireneusz Brycki pisze:
Witam,

Czy kto艣 z Was mo偶e go u偶ywa艂? Chodzi mi o to czy mo偶na sensownie
przegl膮da膰 na tym strony www w wersji "niemobilnej"
320 punkt贸w jak na stron臋 www? spr贸buj takie okno ustawi膰 na PC i sprawd藕! Wi fi niema, g3 te偶 nie wiec transfer po gprs? Pami臋tam jak na wczasach mia艂em internet z siemensa s55, ale to by艂o wieki temu!
ale w chwili kiedy powstawa艂 iPhone by艂 jednym z lepszych urz膮dze艅 mobilnych do przegl膮dania internetu. NAtomiast ch@t ju偶 w fazie produkcji by艂 gniotem. szczytem jego mo偶liwo艣膰i b臋dzie opera mobile. To samo oferowa艂oo stado samsung贸w SE i nokii z 2005roku.
Co s膮dzicie o tym tel tak w og贸le? Chc臋 go kupi膰 dla 偶ony, czyli g艂贸wnie
SMS, MMS, ZDJ臉CIA, ROZMOWY i troch臋 internetu.
sms i mms - qwerty b臋dzie u艂atwieniem. zdj臋cia 2mpix bez autofokusa? 偶arty sobie robisz?

PRzepraszam za krytyk臋 na podstawie _jedynie_ danych technicznych, ale to tak wygl膮da jakby艣 sam ich nie zna艂.

ToMasz

Data: 2011-11-09 21:59:58
Autor: Ireneusz Brycki
samsung-c3500-chat-350
W dniu 2011-11-09 19:43, ToMasz pisze:
PRzepraszam za krytyk臋 na podstawie _jedynie_ danych technicznych, ale
to tak wygl膮da jakby艣 sam ich nie zna艂.

Przyujmuj臋, tylko co by艣 kupi艂 do 400 z艂 na moim miejscu?

--
Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

Data: 2011-11-09 23:36:23
Autor: ToMasz
samsung-c3500-chat-350
W dniu 09.11.2011 21:59, Ireneusz Brycki pisze:
W dniu 2011-11-09 19:43, ToMasz pisze:
PRzepraszam za krytyk臋 na podstawie _jedynie_ danych technicznych, ale
to tak wygl膮da jakby艣 sam ich nie zna艂.

Przyujmuj臋, tylko co by艣 kupi艂 do 400 z艂 na moim miejscu?

yyyyy... niewiem. Ch@t to taki ni pies ni wydra (moim zdaniem) On spe艂nia kryterium sms - nic wiecej. Jak 偶ona du偶o pisze - mo偶e akurat go kup, ale teraz masz swiadomo艣膰 w co wchodzisz. powiedz jej - qwerty jest, ale aparat marny internet - sam wiesz.
proponuje, mo偶e p贸j艣c albo w stron臋 telefonu, kt贸ry b臋dzie tylko telefonem z mo偶e lepszym aparatem(autofokus) albo druga droga - smartfon, z androidem(modne) albo co艣 z WM.  Tyle ze system wymaga szybszego procesora, "zje baterie" w ci膮gu dnia, i ma swoje narowy. Ostatnio tanio id膮 wszelakie telefony z wm czy to ma艂e i780, czy wielkie xperie. Ma艂e androidy te偶 tanie s膮. taka htc chacha za 500z艂 ju偶 jest do wzi臋cia. Mo偶e to troch臋 wykracza... ale spr贸buj por贸wna膰 chacha i ch@t.......

gsmarena.com Twoim przyjacielem

Pozdrawiam
ToMasz

samsung-c3500-chat-350