samsung c6112 duos

Data: 2010-01-13 23:47:32
Autor: bagno
samsung c6112 duos
Witam

Czy ktoś już widział to cudo ? Chyba z rok sie przymierzam do zakupu telefonu dual
i byłem prawie pewny, że kupie ten jak sie pojawi. No ale widze, że to kolejny telefon
z tandetnego błyszczącego plastiku wyglądający jak pomalowany lakierem do paznokci.
Zwłaszcza ten czerwony.

Czy oni specjalnie tak robią te telefony żeby mnie zniechęcić ? Jak sie wkurze to kupie
jakiegos majfona czy inny szmelc. Niektóre są nawet ładne.

samsung c6112 duos