samsung galaxy s2 - czy obchodzić się jak z jajkiem ?

Data: 2011-10-18 17:22:22
Autor: Marek
samsung galaxy s2 - czy obchodzić się jak z jajkiem ?
Jutro bee szczęśliwym posiadaczem samsung galaxy s2. naczytałem się o
niezbyt fortunnym rozwiązaniu osłony obiektywu: szybka w płaszczyźnie
obudowy, a co za tym idzie duża łatwość zarysowania. Jak jest w praktyce ?
Czy nalezy unikać odkładania telefonu na biurko aparatem do dołu ? Może
kupić jakiś pokrowiec lub folię ? Reasumując: jak traktujecie wasze s-dwójki i jak one to przezywają ?

Data: 2011-10-18 12:10:20
Autor: axyt
On 18 Paź, 17:22, Marek <marek.gr...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Zapakuj w folię bąbelkową i zaklej taśmą...

Data: 2011-10-18 21:40:12
Autor: Marek
samsung galaxy s2 - czy obchodzić się jak z jajkiem ?
Reasumując: jak traktujecie wasze s-dwójki i jak one to przezywają ?

Zapakuj w folię bąbelkową i zaklej taśmą...

Sprawdziło Ci się ?

Data: 2011-10-18 13:19:25
Autor: axyt
On 18 Paź, 21:40, Marek <marek.gr...@poczta.onet.pl> wrote:

> Zapakuj w foli b belkow i zaklej ta m ...

Sprawdzi o Ci si ?

Przecież nie polecałbym niesprawdzonego rozwiązania. Do dziś mój super
nowy telefonik jest jak nowy.
Samochód też zaraz po zakupie 2 lata temu wstawiłem do garażu i
odpalam tylko w niedzielę na 10 minut, odkurzam, myję i nie ma
jakiejkolwiek ryski na lakierze.

Data: 2011-10-18 22:49:42
Autor: Marek
[...]

Aż się boję pytać o żonę... ;)

Data: 2011-10-18 17:34:18
Autor: atm
On 2011-10-18 17:22, Marek wrote:
[...]

To teraz takie trendy robic podstawke z szybki aparatu; w poscie z zeszlego miesiaca bodajze byly zdjecia z obiektywu czystego i porysowanego (gdyby Ci ktos tlumaczyl, ze rysy nie przeszkadzaja).
Oczywiscie mozesz wlozyc telefon w jakakolwiek prezerwatywke i szkielko bedzie chronione, tyle ze telefon do malych nie nalezy...a z prezerwatyka robic sie juz dachowka karpiowka w kieszeni.
Ja nakleilem waski pasek samoprzylepnego rzepa na dlugi prosty odcinek
mocujacy szybke dzieki czemu szkielko jest ok 1mm nad poziomem powierzchni.

Data: 2011-10-18 18:47:06
Autor: TGor
On 2011-10-18 17:34, atm wrote:

mocujacy szybke dzieki czemu szkielko jest ok 1mm nad poziomem powierzchni.

To teraz dopiero się porysuje. ;-)

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-10-18 21:31:29
Autor: Rabbit McCroolick

http://komorkomania.pl/2011/10/18/samsung-galaxy-s-ii-i-iphone-4s-ktory-jest-twardszym-zawodnikiem-wideo

Data: 2011-10-18 22:05:46
Autor: Bydlę
On 2011-10-18 17:22:22 +0200, Marek <marek.grupy@poczta.onet.pl> said:

Jutro bee szczęśliwym posiadaczem samsung galaxy s2. naczytałem się o
niezbyt fortunnym rozwiązaniu osłony obiektywu: szybka w płaszczyźnie
obudowy, a co za tym idzie duża łatwość zarysowania. Jak jest w praktyce ?

Tak:

<http://24gadget.ru/1161047130-krash-test-smartfonov-iphone-4s-i-samsung-galaxy-s-ii-video.html>

--

Bydlę

Data: 2011-10-19 11:59:24
Autor: basteku
W dniu 2011-10-18 17:22, Marek pisze:
[...]

:) Hmm, mam SG2 od dobrych paru miesiecy :) Mialem przez chwile pokrowiec ale za duzy byl i nie wygodny. Mam tylko folie ochronna przyklejona. Nosze fona w kieszeni :) i wogole nie widze aby szybka aparatu sie porysowala. Klade oczywiwcie tez go aparatem do dolu i nic sie nie rysuje. Jedynie co to troche folia juz porysowana.

Pozdr.
Bastek

Data: 2011-10-20 23:35:25
Autor: Splinter
Marek pisze:
[...]

Używam SG2 od 4 miesięcy bez żadnych gadżetów typu folia czy pokrowiec.
Noszę go w kieszeni i odkładam normalnie na szybkę aparatu.
Ryski zebrane przez te 4 miesiące są naprawdę śladowe i widoczne tylko
pod odpowiednim kątem, po wyczyszczeniu szybek czystą szmatką. Na pewno
nie utrudniają korzystania z aparatu czy wyświetlacza. Tylko jedna ryska
o długości ok. 1 mm jest wyczuwalna pod paznokciem, ale przypuszczam, że
jest ona wynikiem noszenia gołego telefonu w przedniej kieszeni spodni
razem z monetami luzem.
Ponadto telefon co najmniej dwa razy zaliczył glebę i jedyne ślady po
tym to minimalnie wgniecione dwa narożniki (przez "minimalnie" rozumiem
praktycznie niezauważalnie z odległości ok. 1 metra).

Podsumowując:
Jeżeli chcesz mieć przez długi czas "nieskazitelny" telefon, albo też
chcesz go sprzedać za rok w stanie "jak nowy", to pewnie można się
pokusić o zabawę w folie, pokrowce i w ogólne ostrożne obchodzenie się z
urządzeniem.
Natomiast jeżeli preferujesz wygodę obsługi (jak ja), to specjalnie się
nie przejmuj zabezpieczeniami, a telefon i tak dość długo powinien
wytrzymać w dobrym stanie.

Przy okazji tematu odkładania telefonu na biurko - bardzo polecam
oryginalną podstawkę biurkową (Desktop Dock) - zanim ją kupiłem,
zazwyczaj podłączałem SG2 do kabla USB (co wymagało użycia obu rąk) i
potem walał się on po biurku. Odkąd niedawno zanabyłem tę podstawkę,
telefon po prostu na nią odstawiam jedną ręką i już się ładuje, a przy
tym wyświetla sympatyczny ekran i fajnie wygląda, no i przy okazji
szybka aparatu po niczym nie szoruje.

Splinter

samsung galaxy s2 - czy obchodzić się jak z jajkiem ?